Σελίδες

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

ΨΥΧΗ ΒΑΘΙΑ! η τελευταία λέξη TOY EKΦΩΝΗΤΗ


ΧΑΡΑΜΑΤΑ ΣΙΓΗΣΕ Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΕΡΑ! ΨΥΧΗ ΒΑΘΙΑ! η τελευταία λέξη TOY EKΦΩΝΗΤΗ
Με την απειλή χρήσης των όπλων παρέδωσε τα ακουστικά και βγήκε από τον ραδιοθάλαμο.
Από που προέρχεται η ιαχή "Ψυχή Βαθιά"; Από το ποίημα του Αιμίλιου Βεάκη: 
"...για του Ανθρώπου την πάλη την αιώνια
για λευτεριά και δικαιοσύνη,
για τ' αγαθά - πανανθρώπινο χτήμα -
για τη γη, το νερό, τον αγέρα,
Ψυχή βαθιά κι ευλογητός ο Αγώνας!"
 Μόλις λίγες ώρες μετά την ψήφιση τροπολογίας που εκχωρεί δωρεάν τις ψηφιακές τηλεοπτικές συχνότητες στα μεγάλα κανάλια (η ΔΤ είναι πάλι εκτός, τυχαίο;) , δίνοντας τους παράλληλα «άφεση αμαρτιών» για την 23χρονη παράνομη λειτουργία τους, η κυβέρνηση μπορεί θεωρεί ότι δικαιούται να επιβάλλει τη νομιμότητα ως η άξια θεματοφύλακάς της.
Riot police invaded the studios of ERA, public tv, carrying out evacuation order. Any similarity to junta is purely "coincidental
Με χρήση χημικών τα ΜΑΤ απώθησαν τους συγκεντρωμένους μπροστά στην ΕΡΤ, αναγκάζοντάς τους να οπισθοχωρήσουν προς την πλατεία. Συνεχώς πηγαίνει και άλλος κόσμος προς το Ραδιομέγαρο.
ZHTOYN ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ Η ΧΟΥΝΤΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ
στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ ΣΤΙΣ 4 ΟΛΟΙ
Ολοι 4 στο ράδιο μέγαρο ΕΡΤ για την Δημοκρατία




Βασίλης Παπακωνσταντίνου: «Επιτέλους ζω κι εγώ την καινούργια δικτατορία»
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Είναι ένα υπέροχο πρωινό, φθινοπωρινό. Εγώ πολύ το χάρηκα διότι επί Μεταξά δεν ζούσα, επί 7ετίας ήμουν πάρα πολύ μικρό παιδί. Επιτέλους ζω κι εγώ την καινούργια δικτατορία»
ΜΑΘΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
Δεν κυρώθηκε ΠΟΤΕ η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου για την ΕΡΤ.
Από τις 18 Οκτωβρίου δεν ισχύει και η ΕΡΤ παραμένει η ΜΟΝΗ ΝΟΜΙΜΗ Δημόσια τηλεόραση.
Δεν υπάρχει ούτε κατ' επίφαση νομιμότητα στην σημερινή αθλιότητα, κανένα άλλοθι για την κυβέρνηση Σαμαρά, που δεν διστάζει να πλήξει εν ψυχρώ τον πυρήνα της Δημοκρατίας στο όνομα της καθεστωτικής νομιμότητας.
Οφείλουμε να υπερασπιστούμε την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ με τον μόνο τρόπο που έχουμε....
ΟΛΕΣ και ΟΛΟΙ σήμερα στην ΕΡΤ, τώρα και στις 4.00 το απόγευμα και για όσο χρειαστεί!!!


στην Ελλάδα βροντά η ηχώ της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης.
οι αλυσίδες στην είσοδο της ΕΡΤ με κλειδαριά τις χειροπέδες –είναι η απόλυτη ωμή αποκάλυψη ότι δένουν την κοινωνία με χειροπέδες
στην Ελλάδα βροντά η ηχώ της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης.
οι αλυσίδες στην είσοδο της ΕΡΤ με κλειδαριά τις χειροπέδες –είναι η απόλυτη ωμή αποκάλυψη ότι δένουν την κοινωνία με χειροπέδες
όταν σε παίρνουν 4 χαράματα,και σου λένε ορδές ΜΑΤ πάνε στην αγία παρασκευή,είναι ο τρόπος που λειτουργούσε η ΧΟΥΝΤΑ
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΜΑΤ ΑΠΟ τον ΝΙΚΟ ΚΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟ
https://soundcloud.com/nikos-karinopoulos/jfvgw2xd5eaa
Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΩΝ
http://www.ertopen.com/
ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΥΜΙΖΕΙ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΑΙ ΧΟΥΝΤΑ ΤΙ!::ΞΥΛΟ  ΚΑΙ ΚΑΠΝΟΓΟΝΑ
με την ίδια λογική 4 το πρωί με συνοδεία εισαγγελέα ,θα σου πάρουν το σπίτι!Την δουλειά!
και προτού τρέξεις να τους κατηγορήσεις,να πεις ότι το καπηλεύονται κι άλλες δικαιολογίες
 σκέψου
τον
Μπρεχτ

«Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός.
Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου».
http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: