Σελίδες

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ


Tο πλήρες Σουρεαλιστικό τοπίο!τώρα ζωντανά!!το δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ υπαίθρια!α!
με πίσω τα ΜΑΤ και τους διαδηλωτές!ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ
http://www.ertopen.com/
ΟΤΑΝ ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ,ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ,ΕΝΟΤΗΤΑ,ΜΙΛΑΝΕ ΜΟΝΕΣ!
ΧΑΡΑΜΑΤΑ ΣΙΓΗΣΕ Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΕΡΑ! ΨΥΧΗ ΒΑΘΙΑ! η τελευταία λέξη TOY EKΦΩΝΗΤΗ
Με την απειλή χρήσης των όπλων παρέδωσε τα ακουστικά και βγήκε από τον ραδιοθάλαμο.
Από που προέρχεται η ιαχή "Ψυχή Βαθιά"; Από το ποίημα του Αιμίλιου Βεάκη: 
"...για του Ανθρώπου την πάλη την αιώνια
για λευτεριά και δικαιοσύνη,
για τ' αγαθά - πανανθρώπινο χτήμα -
για τη γη, το νερό, τον αγέρα,
Ψυχή βαθιά κι ευλογητός ο Αγώνας!"




Μιας και καταγγέλλω την χούντα!!και θέλω ενότητα!θα το ξαναπώ!μην καπηλεύεστε τον αγώνα τους !ειδικά οι AΡΙΣΤΕΡΟΙ ΜΕ ΠΑΝΤΟΥ ΤΑΜΠΕΛΕΣ!! που πήγαν για φωτογραφίες το πρωί!ο κόσμος ξύπνησε!!σήμερα ψάχνουν για κακούργημα το ζεύγος Παπαντωνίου,που ολως τυχαίος το έχουν αφήσει να εξαφανιστεί!και η τρόικα μιλάει για δημεύσεις περιουσιών!!
με καντίνες και συναυλίες του ΣΑΒΟΠΟΥΛΟΥ !δεν εκτονώνεται η λαϊκή οργή!
αν αυτό θελουν πάλι οι γιαλαντζί αριστεροί!ο κόσμος δεν αντέχει αλλο
Ο  Ν. Μπογιόπουλος 
έγραψε
Η δικομματίλα των Σαμαρά - Βενιζέλου έστειλε τα ΜΑΤ να εισβάλουν στην ΕΡΤ μια μέρα μετά την παροχή ψηφιακών αδειών στους ιδιώτες - καναλάρχες! Μπήκαν στην ΕΡΤ την ώρα που φτιάχνουν νέες Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου - σαν αυτή με την οποία μαύρισαν την ΕΡΤ - για να μαυρίσουν και τις Αμυντικές βιομηχανίες! Μπήκαν στην ΕΡΤ την ώρα που το πολιτικό τους σύστημα διαπρέπει από καθαριότητα, τούτη τη φορά με τις φορουποθέσεις του πρώην υπουργού Παπαντωνίου! Μπήκαν στην ΕΡΤ την ώρα που "διαπραγματεύονται σκληρά" με την τρόικα, την ώρα που ετοιμάζουν πλειστηριασμούς για τα σπίτια των αφαιμαγμένων από τις τράπεζες, την ώρα που βάζουν... δακτύλιο (!) ακόμα και στα τζάκια των ξεπαγιασμένων!
Βασίλης Παπακωνσταντίνου: «Επιτέλους ζω κι εγώ την καινούργια δικτατορία»
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Είναι ένα υπέροχο πρωινό, φθινοπωρινό. Εγώ πολύ το χάρηκα διότι επί Μεταξά δεν ζούσα, επί 7ετίας ήμουν πάρα πολύ μικρό παιδί. Επιτέλους ζω κι εγώ την καινούργια δικτατορία»
«Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός.
Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου».
http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: