Σελίδες

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Ίχνη του Ανέμου

  


ξεκίνησαν στα τέλη του 1990 και ήταν ενεργοί μέχρι το 2000. Η μπάντα δεν υπάρχει σήμερα.Η μόνη τους δισκογραφική δουλειά ήταν το 1997 με το ομότιτλο cd «Ίχνη Του Ανέμου» από την MBI.

Το "Κολάζ" είναι το πρώτο κομμάτι του δίσκου.
Απορώ πως αυτή η μπάντα δεν έγινε πιο γνωστή, έχει πάρα πολύ ωραία κομμάτια.
'Κολάζ' στίχοι:

Είμαι καλά, θα πει ο μυστήριος ταξιδιώτης
Είμαι καλά, και την οργή μου έχω δαμάσει.
Κι αν ίσως βρω λίγο χρόνο, γίνουμε φίλοι κι όχι μόνο,
γίνουμε ακόμα και καλοί εραστές.

Είμαι καλά, θα πει ο μυστήριος ταξιδιώτης
και το αυτό επιθυμώ και δια εσάς.
Μα να, στο λίγο μου χρόνο, 
πολλές γιορτές θέλω μόνο, 
μπόλικο οινόπνευμα να πλύνω τις πληγές.


Πέρασα στεριές και θάλασσες
είμαι εδώ
όμως τι να πω..
Τίποτα.

Πέρασα στεριές και θάλασσες
για να σε βρω
όμως τι να πω..
Τίποτα.

Γιατί κι εσύ που με κοιτάς λες κι είμαι ο πρώτος
μη γελαστής και πεις τυχόν πως δεν το ξέρω
πως με το πρώτο το χιόνι, θα γίνεις κύμα και σκόνη
και θα την κάνεις, λυπημένη, για μακριά.

Μα πριν να φύγεις θέλω κάτι από σένα
κάτι καλό να μου θυμίζει τη μορφή σου
Απ'το 'αρωμά σου σταγόνα, απ'το κορμί σου λίγο ιδρώτα,
ή ένα χάδι που δε μου έδωσαν ποτέ...

Πέρασα στεριές και θάλασσες
είμαι εδώ
όμως τι να πω..
Τίποτα.

Πέρασα στεριές και θάλασσες
για να σε βρω
όμως τι να πω..
Τίποτα.

Τί μ' έχει πιάσει κι όλο γράφω λυπημένα;
Τί μου συμβαίνει κι είμαι έτσι σιωπηλός;
Μην επιμένεις - δεν ξέρω
μη μου θυμώνεις - δε θέλω
μπορώ για λίγο τώρα να' μαι καλός.

Πέρασα στεριές και θάλασσες
είμαι εδώ
όμως τι να πω..
Τίποτα.

Πέρασα στεριές και θάλασσες
για να σε βρω
όμως τι να πω..
Τίποτα.

http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: