Σελίδες

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Κυρία ντυμένη στα μαύρα




Uriah Heep - Lady in Black
και ένα τραγούδι από τα παλιά αγαπημένο ..... μια  κυρία  ντυμένη  στα μαύρα  κατεβαίνει  από  τον ουρανό και συνομιλεί με έναν άνθρωπο
η απορία 
To fight and kill their brothers not her brothers.; αδέλφια σκοτώνουν αδέρφια συγκλονιστική
μιλάει για ειρήνη κατά σύμπτωση το βρήκαμε από μια σελίδα που το έχει ανεβάσει Ελληνας και έχει σχεδόν 2 εκατομμύρια επισκέψεις και μηνύματα από όλο τον 
κόσμο http://www.youtube.com/watch?v=ttlp1wgM7go αυτά για κάποιους Παντεληδηδες που  μιλάνε μόνο για καψούρα και οτι τους έδιωξε η γκόμενα όταν το ακούς πας σε άλλο ΧΡΟΝΟ
σε μια συναυλία που όλοι αυθόρμητα σηκώνουν τα χέρια ψηλά, και ανάβουν 
αναπτήρες για την ειρήνη γιατί έτσι γουστάρουμε, γιατί δεν θα  πεθάνουμε  ποτέ πο@@@@@@@@να ΔΝΤ και συν αυτών εγχώριων δοσίλογων
γιατί οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο
μερικοί  στίχοι
κουράγιο θα 'ναι'το τρόπαιο και πες από εμένα γειά!
Η δύναμη δεν κρύβεται στους αριθμούς το ξέρω τ' αδέρφια να σκοτώνουν χωρίς αγάπη στο μυαλό Για άτια την ικέτευσα να πάρω τον εχθρό φαλάγγι το πάθος μου ήταν τόσο την ζωή να εκδικηθώ

Ένα πρωί με βρήκε, μια Κυριακή μονάχο
μαλλιά π' ανέμιζαν στην καταχειμωνιά
Δεν ξέρω πως με βρήκε, στη σκοτεινιά πεζομάχο
καταστροφή τριγύρω σε μάχη απέλπιδα
(Ρεφρέν)
Αα...
Με 'ρώτα τον εχθρό μου, κάποιοι είπα 'χουν ανάγκη
τ' αδέρφια να σκοτώνουν χωρίς αγάπη στο μυαλό
Για άτια την ικέτευσα να πάρω τον εχθρό φαλάγγι
το πάθος μου ήταν τόσο την ζωή να εκδικηθώ
(Ρεφρέν)
Αα...
Μα δεν φανταζόταν μάχη που ανθρώπους κάνει κτήνη
εύκολη στην αρχή, χωρίς να βρίσκει τελειωμό
Αυτή η μάνα όλων μας σοφά τελείως μου προτείνει
πως μόνος πια φοβάμαι κι αν ήθελα να μείνει ΄δω
(Ρεφρέν)
Αα...
"Το χέρι δώσε" φώναξα "κυρά σιμά να γείρω"
"Να μου 'χεις πίστη" είχε πει, και γέμισε ζωή η καρδιά
Η δύναμη δεν κρύβεται στους αριθμούς το ξέρω
Κι ανάγκη σαν μ'έχεις ξέρεις δεν θα 'μαι μακριά
(Ρεφρέν)
Αα...
Αυτά σαν είπε έφυγε και σαν δεν είχα λέξη πια
την κοίταγα ως ο μαύρος της χιτώνας να χαθεί
Ο μόχθος δεν ελάφρωσε, μα ούτε νιώθω μοναξιά
καρδιά θα 'βρώ κάθε φορά που σκέφτομαι τη μέρα αυτή
Κι αν μια μέρα σε σένα 'ρθεί τα λόγια ρούφα τα σοφά
κουράγιο θα 'ν'το τρόπαιο και πες από εμένα γειά
(Ρεφρέν)
Αα...

http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: