Σελίδες

Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2008

για να γυρίσει ο Ήλιος θέλει δουλειά πολλή.

http://www.gopetition.com/online/22587.html\
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΗΡΩΙΔΑ ΛΥΓΕΡΗ

ΣΤΟΝ ΠΗΓΑΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ

http://ligery.pblogs.gr/

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ...ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΜΕΙΝΑ ΑΝΑΥΔΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΣ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ
http://www.gopetition.com/online/22587.html
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΑΔΕΡΦΙΑ
ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΙΣ
http://vromodouleia.blogspot.com/ ΕΡΑΤΩ
ΚΑΙ http://klosti.blogspot.com/ ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ
Οι κανόνες του παιχνιδιού:

>Βάλε Link (σύνδεση) προς το άτομο που σε έκανε tag.

>Γράψε 7 αλήθειες για σένα στο blog σου, κάποιες κοινές, κάποιες περίεργες.

>Κάνε tag 7 άτομα στο τέλος της ανάρτησης βάζοντας τα ονόματα τους και links προς το blog τους.

>Ειδοποίησε τους ότι του έχεις κάνει tag αφήνοντας σχόλιο στο blog τους
1η αλήθεια:ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΥΣΩ ΛΥΠΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ
2η αλήθεια:ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΜΑΙ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΕΝΑ ΨΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΕΝΥΔΡΕΙΟ
3η αλήθειαΜΕ ΧΑΛΑΡΩΝΕΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΑΣΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΕ ΤΟ ΑΜΟΡΕ ..ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΟΤΕ ΞΗΜΕΡΩΣΕ
4η αλήθειαΤΡΟΜΑΞΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΑΜΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟΥ ΠΗΓΑΙΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ
5η αλήθειαΕΧΩ ΚΛΑΨΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΟ EDERLEZI TOY BERGOVIC ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΩΝ
6η αλήθεια:ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΡΙΞΩ ΒΙΤΡΙΟΛΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΡΙΞΕ ΒΙΤΡΙΟΛΙ ΣΤΟΝ ΛΙΟ(ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΕ)
7η αλήθεια:Μ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ
Προσκαλώ με τη σειρά μου τους φίλους (αν βέβαια θέλουν και αν δεν έχουν παίξει ήδη)
Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ
REVOLUTION IS THE ONLY SOLUTION
ΣΤΟΝ ΠΗΓΑΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ
Theodora's blog
ΤΕΚΙΛΑ ΣΟΜΠΡΕΡΟ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ. . .
Ελευθερία...
gatodiakritikos






68 υπογραφές σε μια μέρα αδέρφια ....και παρακάλεσα να υπογράψεται επ'ώνυμα και όλοι υπογράψατε ........σας ευχαριστώ

η Μαρία υπέγραψε και έγραψε




εμείς τα παιδιά σε χαιρετούμε κόσμε..
στην τρυφερή κούνια του αργού θανάτου σου..
γεννηθήκαμε..........
δεν γράφω άλλο.......σας ευχαριστώ....


ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ Η ΑΜΑΛΙΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ
ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ


9 σχόλια:

Theodora Papapanagiotou είπε...

θα το κάνω first thing tomorrow morning - βγάλε αυτή τη θάλασσα γιατι ζαλιστηκα....

Aνεμος είπε...

και εγώ ζαλίζομε έχεις δίκιο μάκια

Ανώνυμος είπε...

file twra eida to sxolio gia to parathyro(metritis) sory gia tin kathysterisi...
ola o.k!
oso gia to paixnidi tha paikso me tin proti efkeria avrio..prwta o theos.na sai kala kai kalimera!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

ΚΑΙ ΕΓΏ ΉΡΘΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΈΣΩ!!!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Άλκη !!!!
Τι καταπληκτικη περιεκτική παρουσίαση είναι αυτή ?
Δεν σε ζηλεύω σε καμαρώνω όμως φανερά.
Αν αφαιρούσες το :ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΗΡΩΙΔΑ ΛΥΓΕΡΗ και περιοριζόσουν
ΣΤΟΝ ΠΗΓΑΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ θα με έκανες να νοιώθω πιο άνετα πίστεψέ με.
Σήμερα από το πρωί τρέχω, είναι και ο PATH που δεν μου κάθεται, είναι και το ΜΑΡΑΚΙ μας που με
διεκδικεί ......Μόλις και μετα βίας λαμβάνω γνώση των τεκτενομένων στο διαδικτυο.
Το βραδάκι ελπίζω να λασκάρω και θα απολαύσω την σελίδα σου με την ησυχία μου. Mέχρι τότε σας χαιρετώ και συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό σου Άλκη μου.

eirini είπε...

Άνεμε μ'άρεσαν και οι 7 αλήθειες σου! Και εγώ θα το πετούσα το βιτριόλι χωρίς καμιά τύψη!!!! Βγάζεις πολύ ευαισθησία και σε συγχαίρω γι'αυτό. Χαίρομαι να μιλώ μαζί σου.
Μαζεύονται οι υπογραφές ε;! Άντε βρε παιδιά!
Αυτές τις μέρες είχα τον ανηψιό μου το μωράκι στο νοσοκομείο και έτσι χάθηκα λιγάκι. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά. Μακάρι όλα τα παιδιά του κόσμου να είναι καλά!
Αλκη μου ελπίζω να είσαι καλά! Πολλά φιλιά!

Aνεμος είπε...

να στε καλά παιδιά θα επαναλάβω το τετριμένο ποιά όλοι μαζί ενωμένοι αδέρφια

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Σε Σένα αξίζουν όλα τα εύσημα Άλκη.
Δική σου η πρωτοβουλία, δική σου η τόλμη, δική σου η κινητοποίηση. Ο ΠΗΓΑΙΜΟΣ έβαλε την σπίθα μόνο στην καρδιά σου, παλικάρι, και φυσικά ακολούθησε η ...φλόγα.
Ευχαριστώ Αλκη και ένα χαμόγελο σου στέλνω από τα " παιδιά" του ΠΗΓΑΙΜΟΥ.
Τώρα ως προς το παιχνίδι που με προσκαλείς, πως να διακόψω τώρα την ροή της "συναυλίας των αστεριών " που ενορχήστρωσες εσύ ο ίδιος στον ΠΗΓΑΙΜΟ ? Τολμάω ? δεν τολμώ και δεν θέλω Πίστεψε με δεν θέλω να σβήσουν.
Αφού ξέρεις τώρα ποια θα είναι η δική μου απίστευτη αλήθεια. !Καταχώρησε την εσύ στο blog σου με την υπογραφή μου, εν λευκώ...
Καλή σου φίλε, ήρεμος, ευτυχισμένος, δικαιωμένος να περάσεις. Σου το χρωστάει η σημερινή ημέρα !

Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΕ ΦΙΛΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ,ΑΚΟΜΑ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ,ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ BLOGER ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΦΙΛΟΥΣ.Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!ΠΙΣΤΕΨΕ ΤΟ..ΚΑΙ ΣΤΟ SYNC ΤΥΧΑΙΑ ΜΠΗΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ..ΕΧΩ 4 ΦΙΛΟΥΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ,ΑΛΛΟΥ ΤΙΠΟΤΑ...ΟΠΟΤΕ ΦΙΛΕ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΩ...
ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩ..
ΜΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ,ΝΟΜΙΖΩ.
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΦΙΛΕ
ΜΟΥ ΕΙΤΕ ΜΕ ΔΑΚΡΥ,ΕΙΤΕ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ
ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ...
ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ....