Σελίδες

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2008

Δεν απαντάει κανείς !!!!

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ
http://www.gopetition.com/online/22587.html
ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΜΕΤΟΧΟΙ?ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΦΤΑΙΝΕ?
ΑΠΟ ΤΟ BLOG

ΣΤΟΝ ΠΗΓΑΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ


Τα μέτωπα είναι πολλά..μερικά δεν τολμάς να τ'αγγίξεις. Δεν το πιστεύεις ότι υπάρχουν Υπουργός Υφυπουργός γραμματείς και φαρισαίοι που

να δ ι α π ρ α γ μ α τ ε ύ ο ν τ α ι

την ζωή μικρών παιδιών όταν ο Θάνατος τα έχει βάλει στις προτεραιότητές του.

ΕΛΕΟΣ εσείς στο Υπουργείου Υγείας δεν μπορείτε να βάλετε προτεραιότητες ?

Παρακαλώ ας βγει κάποιος να ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ το ακόλουθο δημοσίευμα.

Διαφορετικά στέγνωσε το σάλιο του πολίτη. Ούτε να σας φτύσει δεν μπορεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟΝ ΠΗΓΑΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΣΟΣ

ΑΥΤΗ

ΈΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ??

ΟΥΤΕ ΦΤΥΣΙΜΟ

ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ???

ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΤΑ ΕΜΑΙΛ ΣΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΩ ΣΤΟ ΓΚΡΟΥΠ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩ

ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΑΔΕΡΦΙΑ

anemos521@gmail.com


16 σχόλια:

Laplace είπε...

to exw diabasei to blog..
NTROPH,KSEFTILAA.AHDIA gia to kseftilismeno ayto kratos..
h na pw parakratos..

kalh ebdomada

Ερατώ είπε...

Καλησπέρα!
Έχεις πρόσκληση!

xaroylita είπε...

Kαλέ μου, άνεμε. Μή φωνάζεις. Δε σε ακούνε.. Εμείς είμαστε εδώ. Μόνο εμείς μπορούμε να κάνουμε... Όλοι μαζί... Φιλάκι...

Aνεμος είπε...

@xaroylita ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΦΙΛΑΚΙΑ

gatodiakritikos είπε...

TIΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΙΠΟΤΑ...ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ κρατους??

Aνεμος είπε...

@gatodiakritikos την ίδια πικρία έχω και εγ'ω αλλά αγωνιζόμαστε για μία καλύτερη χώρα μετέδωσε το μήνυμα παντού

Ανώνυμος είπε...

Τέτοια θέματα, πολύ σοβαρά, δυστυχώς κάποιοι που χειραγωγούν τα ΜΜΕ, δεν τα βρίσκουν αρκετά "λαμπερά" για να τα προβάλλουν. Νομίζω οτι τα blogs σ' αυτό τον τομέα κάλυψαν ένα κενό. Το θέμα όμως για μένα, ποτέ δεν ήταν μόνο οι κινήσεις του επίσημου κράτους. Το θέμα είναι το τι κάνουμε εμείς. Ο καθένας ξεχωριστά ή και κάποιοι απο κοινού. Καλή σου μέρα.

gatodiakritikos είπε...

Ελπίζω να μην σε πειράζει που χρησιμοποίησα το μαυρο banner σου στο μπλογκ μου. Καλημέρα.

patsiouri είπε...

Συνειδητοποιω μέρα με τη μέρα πως είναι κρίμα που η 17Ν σταμάτησε τη δράση της τόσο νωρίς.

Στον Αβραμόπουλο δε, το λιγότερο που αξίζει είναι ο δημόσιος λιθοβολισμός...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ...
(ΠΗΓΑ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΑΥΤΟ"Είστε έτοιμοι να συνδεθείτε με τη σελίδα "gmaiil.com" με όνομα χρήστη "anemos521", αλλά αυτή η σελίδα δεν απαιτεί διαπίστευση. Αυτό μπορεί να είναι μια προσπάθεια παραπλάνησης.

Είναι η "gmaiil.com" η ιστοσελίδα που θέλετε;
ΝΑΙ - ΟΧΙ " ---- ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ..ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ)

Ανώνυμος είπε...

Αλκη ναι,να αντιδρασουμε δεν παει αλλο!!!
Η σιωπη μας χαρα τους
η φωνη μας εφιαλτης τους!

Aνεμος είπε...

ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ http://www.gopetition.com/online/22587.html
ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΕΚΙΛΑ ΘΑ ΤΟ ΔΩ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΕΒΑΛΑΝ ΜΑΥΡΗ ΛΙΣΤΑ

Aνεμος είπε...

@TEKILLAS μπήκα απο άλλον υπολογιστή και μπαίνω κανονικά ότι λάθος δεις να μου το λες ευχαριστώ

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

μου αρέσει το κυματάκι στο backround.

έχεις πρόσκληση για παιχνίδι

Ανώνυμος είπε...

Άλκη μου σε αντέγραψα χωρίς την άδειά σου.. ΄
Γνωρίζω πως την έχω..
Θα προσθέσω και το λινγκ σου τώρα αμέσως..

Δεν θα σε επαινέσω..
δεν αξίζουν έπαινοι στην ανθρωπιά..
Μιμητές μόνο..
Να είσαι καλά πάντα..

http://angels.pblogs.gr/

L.N.E

Aνεμος είπε...

@ελένη να επαινέσης τη λυγερή και την κάθε λυγερή για την αυτοθυσία τους σε αυτή τη μίζερη χώρα όπως έγραψες στο http://angels.pblogs.gr/
"να το μεταδώσουμε όλοι μαζί ενωμένοι αδέρφια για μια Ελλάδα που μας αξίζει τι φταίνε τα παιδιά ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ Η ΚΡΑΥΓΗ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΤΕ"