Σελίδες

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

ΗΡΩΕΣ



δεν έβαλα στίχους στο τραγούδι αδέρφια ας το τραγουδήσουμε όλοι μαζί εμείς για τα παιδιά

ΣΤΟΝ ΠΗΓΑΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ

http://ligery.pblogs.gr/

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ...ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΜΕΙΝΑ ΑΝΑΥΔΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΣ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ
http://www.gopetition.com/online/22587.html



ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΑΔΕΡΦΙΑ
100 υπογραφές σε δύο ημέρες αδέρφια ....και παρακάλεσα να υπογράψεται επ'ώνυμα και όλοι υπογράψατε ........σας ευχαριστώη Μαρία υπέγραψε και έγραψε ..εμείς τα παιδιά σε χαιρετούμε κόσμε..στην τρυφερή κούνια του αργού θανάτου σου..γεννηθήκαμε..........δεν γράφω άλλο

ΉΡΩΕΣ.. οι γονείς αυτών των παιδιών, ΗΡΩΕΣ και τα παιδιά που αντέχουν να ζουν σε έναν τέτοιο κόσμο, ΗΡΩΕΣ και όσοι προσφέρουν την ιατρική τους βοήθεια.
ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ
ΕΝΑ ΤΟ ΧΕΛIΔΟΝΙ ΚΙ Η ΑΝΟΙΞΗ Η ΑΚΡΙΒΗ
ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΛΗ

5 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Τι να σου πω Αλκη !
Τόση έμπνευση, τόση Ψυχή , τόση φλόγα !
Που να ήσουν στο χώρο ,( στο απεύχομαι ) που και να είχες μια ΜΑΡΙΑ γυναίκα της ζωής σου, σαν την δική μου γυναίκα της ζωής μου την Μαρία μου που όταν την κοιτάζω στα μάτια μου λέει.
" Μ αγαπάς μαμά έ ? Το βλέπω στο πρόσωπό σου !"
Μη με βάζεις με την μουσική σου και με όλα αυτά τα υπέροχα της σελίδας σου στο τρυπάκι της συγκίνησης , γιατί θα παραδώσω τα όπλα και θα τρέχεις μετά μόνο σου σε αυτό τον μαραθώνιο ανθρωπιάς που ξεκινήσαμε και είναι και πρέπει να μείνει, υπεράνω κάθε σκοπιμότητας.

Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ
http://ligery.pblogs.gr

panikos kai fovera είπε...

''για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή''...το κρατάω...

faraona είπε...

Καιρο ειχε να φυσιξει τετοιος ανεμος μεσα μου...
Μπραβο για την φλογα και την δυναμη,για το κουραγιο και την τολμη.

καλο βραδυ

Aνεμος είπε...

faraona μπράβο σε όλους σας που το μεταδίδεται ας το διαδώσουμε παντού

Aνεμος είπε...

@λυγερη η μαρία έχει τα ίδια δικαιώματα όπως όλοι μας