Σελίδες

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Ησυχάστε!!! Το ρεπορτάζ του HOT DOG (Βαξεβάνης) δεν ήταν «αποκλειστικές αποκαλύψεις» για Γερουλάνο….

ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ ΜΑΡΙΝΟΣ ΑΥΛΑΡΧΗΣ 2 ΓΛΥΞΜΠΟΥΡΓΚ  
http://tsoutsouneros.arvanitis.eu/archives/32619 του ΜπαρμπαΝίκος Αρβανίτης

=== Δημοσιοποίηση αλληλογραφίας.
  === Πριν από περίπου 10 μέρες, μελετώντας τα στατιστικά μου, διαπίστωσα περίεργη επισκεψιμότητα στις αναρτήσεις μου, με λέξη κλειδί <<γερουλάνος>>. Δεν έπαιζε αντίστοιχο θέμα επικαιρότητας και δεν ήξερα που να το αποδώσω. Δεν έδωσα περισσότερη σημασία.
  === Προχθές διαπίστωσα σε φιλικά ιστολόγια και στη συνέχεια εκτεταμένα σε πολλές ιστοσελίδες, ότι το περιοδικό HOT DOG (Βαξεβάνης) είχε αποκλειστικό αποκαλυπτικό ρεπορτάζ για τον πρώην υπουργό πολιτισμού του γκαγκά Παπανδρέου, άτομο για το οποίο είχα ασχοληθεί περίπου με 45 αναρτήσεις, εκ των οποίων οι περισσότερες ήσαν προσωπική έρευνα. Ενοχλήθηκα ανθρώπινα, για τον τρόπο προβολής του δημοσιεύματος από ιστοσελίδες υποδοχής και από τα λίγα που μπόρεσα να διαβάσω στο συνδρομητικό HOT DOG, διότι έβλεπα περίληψη των όσων έχω γράψει για τον Γερουλάνο, σαν…. αποκλειστικό ρεπορτάζ του περιοδικού χωρίς καμιά αναφορά σε πηγή!!!
  === Στην αρχή σκέφθηκα να γράψω θέμα, αλλά στη συνέχεια έστειλα στον Βαξεβάνη, τόσο δια του HOT DOG όσο και δια του Κουτιού της Πανδώρας, το παρακάτω ηλεκτρονικό γράμμα:




  === ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΑΞΕΒΑΝΗ
ΠΕΡΙ «ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΝ» ΚΑΙ «ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ» ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΥ.

=== ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΜΙΛΑ ΜΕ ΘΡΑΣΣΟΣ ΓΙΑ «ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ» ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΙΣ ΕΧΕΙ ΧΕΣΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΤΟΥ.

  === Σε τούτον εδώ τον χώρο εγώ, ο πτωχός πλην τίμιος Μπαρμπανίκος, λειτουργώ εντελώς ερασιτεχνικά, και ότι γράφω ή αναρτώ σαν ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ, διατίθεται ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Έχω πει δε πολλές φορές, ότι καλόν θα είναι να αναφέρεται η πηγή, αλλά και αν δεν θέλει κάποιος (και εννοώ απλούς bloggers σαν και μένα) δε θα πάρουμε και κεφάλια. Αυτή η θέση, από το να αρμέγουν το διαδίκτυο επαγγελματίες της κακιάς ώρας, και να εμφανίζουν παλιά κλεμμένα ρεπορτάζ, σαν ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ, υπάρχει τεράστια απόσταση.
  === Ένα άλλο κουσούρι που έχω σαν Μπαρμπανίκος, είναι ότι αποδοκιμάζω και πολλές φορές χλευάζω, τον όρο «ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ» ως παντελώς γελοίο και αδόκιμο για τις διαδικτυακές περιστάσεις.
  === Κάθε τόσο παρακολουθώ τα στατιστικά μου (τα οποία σας πληροφορώ, αν και δεν τα εμφανίζω, για ατομικό-προσωπικό ιστολόγιο πάνε πολύ καλά) και ένα από τα περίεργα που παρατήρησα, ήταν ότι είχα πολλές εισόδους στα αρχεία των αναρτήσεών μου τις τελευταίες μέρες, με τη λέξη-κλειδί «ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ» πρόσωπο πολιτικό, με το οποίο έχω ασχοληθεί περισσότερο από 45 φορές. Επειδή τον τελευταίο καιρό δεν τρέχει τίποτα επίκαιρο με το πρόσωπο του ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΥ, όσο και αν σκεφτόμουν δεν μπορούσα να φανταστώ τι ψάχνει ο ανώνυμος επισκέπτης μου, ο οποίος τελικά αποδείχθηκε…. επώνυμος.

HOT DOG -ΑΠΑΝΤΗΣΗ  
 === Σήμερα η απορία μου λύθηκε από φιλικό ιστολόγιο, που φιλοξενούσε κάλπικη «αποκλειστική αποκάλυψη» και δήθεν ρεπορτάζ του HOT DOG του Βαξεβάνη,
—- Για τη ΜΠΕΝάκεια καταγωγή Γερουλάνου
—- Για συγγένεια Γερουλάνου – Σαμαρά
—- Για τη στενή σχέση οικογένειας Γερουλάνου με οικογένεια Γλύξμπουργκ
—- Για το σκάνδαλο των ιχθυοκαλλιεργειών, των συγγενών του Γερουλάνου

  === Το «υλικό» του περιοδικού  HOT DOG κυκλοφόρησε σχεδόν παντού και από αυτά που είδα, ΟΛΑ αναφέρονται σε «ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ» του Βαξεβάνη, χωρίς αναφορά σε καμία πηγή. Το γαμώτο είναι, ότι για να δω περισσότερες λεπτομέρειες, για θέματα που έχω γράψει πριν από δύο (2) χρόνια!!!! πρέπει να….. πληρώσω τον…. Βαξεβάνη και το περιοδικό HOT DOG!!!!!
  === Για να καταλάβετε καλύτερα το θέμα και το μέγεθος της τσαντίλας μου, ρίξτε μια ματιά στις…. αρχαίες αναρτήσεις μου:
—- Ανάρτηση 11-2-2010  ΟΙ ΩΡΑΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ….ΕΒΡΑΪΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ, ΤΖΕΦΡΙιιιιιιι!!!!!!!  με τις περιγραφές για τις αυλικές σχέσεις τις οικογένειας ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΥ
—- Όπως επίσης και 12-2-2010 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.  για μαμά, αδελφή, μουσείο Μπενάκη, Γλύξμπουργκ κλπ
—- Στην ανάρτησή μου της 12-9-2010 διαβάστε  Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΚΟΛΕΓΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΠΛΟΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
—- 9-11-2011 διαβάστε  Το ΜΠΕΝάκειο δένδρο εξουσίας, κάνουν Σαμαρά και Γερουλάνο ξαδερφάκια!!!!
—- 9-12-2011 διαβάστε  Μέγα σκάνδαλο και τα ΜΜΕ μούγγα: Μήνυση κατά Γερουλάνου και άλλων 7 Υπουργών για τη νομιμοποίηση των ιχθυοκαλλιεργειών της οικογενείας του!!!

  === Από τα συμπεριλαμβανόμενά μου, τα μισά είναι δικές μου έρευνες, αλλά στα υπόλοιπα εγώ σέβομαι και αναφέρω τις πηγές όταν αφορούν άλλους και δεν παριστάνω τον δημοσιοκάφρο. Το γαμώτο είναι, ότι όχι απλά έχω κάνει αυτές τις αναρτήσεις, αλλά τις έχουν πάρει έντιμα και τις έχουν αναδημοσιεύσει, δεκάδες ιστολόγια, ή κάποια από αυτά προέρχονται από φίλους!!!!!
  === Φίλε μου, επειδή είμαι ένας από αυτούς που σου συμπαραστάθηκαν διαδικτυακά στα προβλήματά σου, περιμένω να μου στείλεις το πλήρες κείμενο της δημοσίευσης του περιοδικού σου για τον Γερουλάνο και μια πολύ καλή εξήγηση.
Είναι αυτονόητο ότι αύριο θα κάνω ανάρτηση και από τη απάντησή σου θα εξαρτηθεί το τελικό περιεχόμενο. Μιλώ αποκλειστικά και μόνο, για ηθική ικανοποίηση>>

  === Προφανώς ο συντάκτης του ριφιφί-ρεπορταζ δεν θέλει να καταλαβαίνει ή νομίζει ότι απευθύνεται σε κάποιο τσουτσέκι της ηλικίας του ή με νομίζει για εντελώς βλάκα και τον εαυτό του έξυπνο. Αυτή την εντύπωση αποκομίζω από τη παρακάτω… μη απάντησή του:

"Γιάννης Συμεωνίδης,  περιοδικό «HOT DOG»

Προς Εμένα

Αξιότιμε κύριε Αρβανίτη,
Σε συνέχεια επικοινωνίας σας μαζί μας κι ως συντάκτης του ρεπορτάζ για τον κ. Γερουλάνο, θα ήθελα να σας ενημερώσω, αν δεν το γνωρίζετε ήδη, ότι δεν είστε ο μόνος που διέθετε πληροφόρηση για τη μηνυτήρια αναφορά. Το ότι ο γράφων είχα ενημέρωση από άλλη αξιόπιστη πηγή κι όχι από εσάς, δε σημαίνει πως είχα σκοπό να σας προσβάλω. Σε κανένα σημείο του ρεπορτάζ, εξάλλου, δεν κάνω λόγο για αποκλειστικότητα.

Σας ευχαριστώ πολύ, πάντοτε στη διάθεσή σας για κάθε είδους ενημέρωση.

Γιάννης Συμεωνίδη


  === Σώπα ρε μεγάλε!!!… Και γιατί μου κρατάς κρυφή την «άλλη αξιόπιστη πηγή» και ποιος σκάλιζε το αρχείο μου λίγες μέρες πριν, ξανά και ξανά και ξανά, με λέξη κλειδί γερουλάνος???
   === Κοίτα νεαρέ, γιατί σε φαντάζομαι να έχεις περίπου τα μισά χρόνια από τα δικά μου κι είσαι πολύ τυχερός που τράκαρες επάνω μου. Δεν έχω κυνηγήσει κανέναν, ούτε θα το κάνω ποτέ και δεν σκοπεύω να το κάνω τώρα, ούτε καν επειδή αποδεικνύεσαι δυο φορές κόπανος. Το τι προέρχεται από εμένα και τι από φίλους μου, το βλέπεις στις αναρτήσεις μου. Στον χώρο που μπήκες, κάποιος πρέπει να σου πει, ότι δεν μπορείς να αλωνίζεις με σκοπό το κέρδος, αρπάζοντας χωρίς να ρωτάς ότι βρίσκεις μπροστά σου και το κυριότερο ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕΒΕΣΑΙ ΗΘΙΚΑ, ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
=== Στον χώρο που μπήκες, κάποιος πρέπει να σου μάθει τι θα πει δεοντολογία και πραγματική πηγή ενημέρωσης. Αν αυτά δεν τα διδαχθείς, όλοι θα σου λένε ότι το να αρπάζεις (χωρίς να ρωτάς) δουλειά άλλων που τη προσφέρουν τσάμπα, δεν θα σε κάνουν ποτέ επαγγελματία και το χειρότερο για σένα, δεν θα σε κάνουν ποτέ δημοσιογράφο. Μεροκάματο κουτσά-στραβά μπορεί να βγάλεις, αλλά μόνος σου θα βγάζεις τα μάτια σου.
Νεαρέ, αργά ή γρήγορα, η αρπαγή θα σε κάνει υπερόπτη και απερίσκεπτο. Αργά ή γρήγορα θα οδηγηθείς στο λάθος, να αρπάξεις από επαγγελματία, που θα σε πάρει χαμπάρι και θα σου αλλάξει τα φώτα.
Βρε έξυπνε, περισσότερα από τα μισά, από τα θέματα που έθιξες, όλοι τα πήραν τσάμπα από εμένα, αλλά τα πήραν με σεβασμό. Όπως σεβασμό δείχνω κι΄ εγώ, για οποιοδήποτε ανέβασμα θέματος από άλλον και τον αναφέρω με ενεργό λινκ. Ρώτα και τον Βαξεβάνη, που μου έχει στείλει πολλές φορές θέματα και τα βάζω. Πήρα ποτέ θέμα του για να το οικειοποιηθώ ή για να κερδοσκοπήσω???

  === Κώστα Βαξεβάνη, σε σένα απευθύνθηκα και μου είναι αδιάφορο το πόσο πολυάσχολος είσαι. Όταν θα έχεις ξανά κανένα τσιβί στον πισινό, να μη ξεχάσεις να μου ξαναζητήσεις διαδικτυακή βοήθεια και συμπαράσταση.

http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: