Σελίδες

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

εγώ είμαι φτωχός,


Ο Ποπάυ, δεν έθιξε καθόλου τον Βενιζέλο.
Δείχνει να τον φοβάται. Τον τρέμει τον χοντρό.
Ίσως γιατί ο κλέφτης της BMW τον κρατάει από τα καλαμπαλίκια.
Τσιμουδιά. Του χαρίστηκε. 
Ή ο λεγόμενος και "Τούρκογλου"έκανε παρέμβαση στη ΝΕΤ(με ποια δύναμη αλήθεια;) και τον έπαιξαν στα μαλακά. -
Είπε το απίστευτο: 
Ο πρωθυπουργός έμαθε για τη λίστα αλλά δεν ζήτησε λεπτομέρειες.
Δηλαδή ο Τζέφρι ήξερε ότι το τσογλάνι ο υπουργός του είχε στα χερια του πάνω από 2000 ονόματα πιθανών φοροκλεφτών, ήθελαν να εξυγιάνουν τη χώρα και να τη σώσουν απο τη φοροδιαφυγή και δεν ζήτησε να ενημερωθεί. 
Κάλλιστα μετά από αυτά στοιχειοθετείται το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας και για τους δύο άρχισε τα κλαψομούνικα του στυλ "εγώ είμαι φτωχός, έχω μόνον ένα σπίτι με δάνειο, δεν έχω δουλειά", μήπως  και τον λυπηθούμε όταν όλοι γνωρίζουν ότι ο Παπακωνσταντίνου είναι ένα μεγάλο τσουτσεκι που έχει καβαντζωσει από την πολιτική


Ένα ανδρείκελο, κλικαδόρος και λαμόγιο που κοιτάζει να σώσει το τομάρι του και να την κάνει. Ένας μπροστινός ταμίας της Εκάλης και των καταραμένων επιγόνων που λεηλάτησαν τη χώρα
Η κ.Στάη σαν δημοσιογράφος έχει κάνει πολύ καλύτερες συνεντεύξεις στο παρελθόν (όταν προφανώς είχε οικονομική ανάγκη να ασκεί το δημοσιογραφικό επάγγελμα).
Παρά το γεγονός ότι πια ασκεί μεγαλοαστική και απόλυτα καθωσπρέπει δημοσιογραφία(του rolex πιθανόν και του Dolce Cabbana), μπορούσε να του κάνει έστω πιο διεισδυτικές ερωτήσεις.
Είχε μπροστά της ή το αρχιλαμόγιο της χρονιάς ή έναν ματαιόδοξο πανίβλακα, συνεργάτη του Τζέφρι, ακατάσχετα κρυόκωλο, ξενέρωτο και προπάντων κουτοπόνηρο  που μέσα του τρέχει το αίμα του δοσιλογισμου 

OΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ

http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: