Σελίδες

Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ,ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΙΩΑΝΟΥ


ΑΠΟ ΑΛΚΗ ΠΑΝΟΥ 
(ΑΝΕΜΟΣ)

ΜΕΧΡΙ στιγμής διαβάζω γνώμες σοβαρών bloggers και δημοσιογράφων ,που ξέρουν το αντικείμενο,και δεν είναι εγκάθετοι
επειδή μια καλή μου φίλη,και συναγωνίστρια,μου είχε πει,μην λειτουργείς ποτε σε κατάσταση οργής,απλά σωπαίνω σήμερα
αλλά η απάντηση μου θα είναι πολύ σκληρή ,σε αυτο το στημένο παιχνίδι της φίμωσης
ολοι αυτοί που γράφουν νηφάλια κατα  της φίμωσης ,σας εγγυώμαι οτι αρθρογραφούν τέσσερα τουλάχιστον χρόνια ,και έρχεστε να μας πείτε όλους εν δυνάμει κουκουλοφόρους
ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΛΕΓΧΕΤE  ΤΑ ΜΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΜΕΓΚΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ
επαναλαμβάνω επειδή εχω εξοργιστεί πολύ,με το ολο χουντικό σύστημα,που ακόμα φέρει το λογότυπο ΠΑΣΟΚ.
ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΛΟΪΖΟΥ ΣΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΣΑΝ ΥΜΝΟ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ  ΗΛΙΕ



ΑΝΟΙΞΤΕ ΜΙΑ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ BLOGGERS
ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΕΓΩ ΠΡΩΤΟΣ ΜΕΣΑ
 προς το παρόν  μια ένσταση
και θα ακολουθήσουν και άλλες
πόσα παιδιά δουλεύουν με μαύρη εργασία στα δημοσιογραφικά sites ξέρετε;
μα είστε υποχρεωμένος..είστε ο ..υπουργός
στείλατε ποτέ μια επιθεώρηση ,το ΙΚΑ  την ΣΔΟΕ να τα ελέγξετε;
ακολουθούν και άλλα
έχουμε ξαναδώσει μάχες και τις κερδίσαμε
γιατί είμαστε ενωμένοι
προς το παρόν θαυμάστε τα παιδιά ,που παρόλο το ξύλο,τα χημικά ,την προπαγάνδα, τον εκφοβισμό ,το παρακράτος ,τον καύσωνα,δεν πήγαν διακοπές όπως εσείς
φωνάζουν διασχίζοντας την ΑΘΗΝΑ για ενα καλύτερο αυριο
πολλοί απο αυτούς είναι κουκουλοφόροι bloggers οπως καθ υβρίζετε

OΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Ο ΑΣΠΡΟΥΛΗΣ ΣΚΥΛΑΚΟΣ 
Η ΜΑΣΚΩΤ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ
ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΦΥΓΕΙ Η ΟΡΓΗ,ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΞΕΡΟΥΝ ΘΑ
ΠΡΟΣΒΑΛΑ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΑΝ ΜΙΛΑΓΑ ΥΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΟΡΓΗΣ ,ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ
ΑΔΙΚΙΑΣ





GoPetition
http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: