Σελίδες

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

οι τροικανοι και οι άρχοντες της θεσσαλονικης δεν θέλουν τον ΜΙΚΗ

ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΜΙΚΗΣ


Δ     Η    Λ     Ω     Σ     Η
      Με  κάλεσαν να μιλήσω σε συγκέντρωση  στην Πλατεία Αριστοτέλους της Θεσσαλονίκης, την Πέμπτη 9 Ιουνίου στις 7 το απόγευμα. Η απάντησή μου υπήρξε θετική. Επικοινώνησα με τον Πρύτανι του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και του πρότεινα να πάρει μέρος και αυτός στη συγκέντρωση, πράγμα που δέχθηκε και μάλιστα με συγκίνηση και ιδιαίτερο ενθουσιασμό.
      Όλα πήγαιναν ομαλά, έως σήμερα το πρωί που δημοσιοποιήθηκαν τα σχετικά  με την συγκέντρωση. Ευθύς αμέσως, πρώτος ο Δήμαρχος δήλωσε ότι δεν  παραχωρεί την Πλατεία. Χωρίς  αιτιολογία. Δεύτερος ο Πρύτανις με … δελτίο τύπου και όχι με απ’  ευθείας επικοινωνία μαζί μου ή με τους διοργανωτές όπως θα ήταν φυσικό αν πράγματι υπήρχε κάποιο αντικειμενικό πρόβλημα, δηλώνει ότι τον … ξεγέλασαν «ως προς τη μορφή και το περιεχόμενο της εκδήλωσης» και κατόπιν τούτου αρνείται να συμμετάσχει. Τρίτος υποψήφιος ομιλητής μου δήλωσε ότι αδυνατεί να πάρει μέρος, γιατί επιστρέφοντας στο σπίτι του βρήκε δεκάδες υβριστικά και απειλητικά ηλεκτρονικά μηνύματα.

 
      Δεν έχω καμμιά αμφιβολία ότι σε λίγο θα υπάρξουν διαδοχικά νέα εμπόδια  με στόχο τη ματαίωση της παρουσίας  μου στην Θεσσαλονίκη. Παλαιότερα, επί  εποχής βασιλευομένης Δημοκρατίας, που είχα το ίδιο πρόβλημα κάθε φορά που σκόπευα να πάω στην Θεσσαλονίκη, γνώριζα το Κέντρο από το οποίο εκπορεύονταν οι απειλητικές προειδοποιήσεις. Σήμερα όμως, σε συνθήκες Δημοκρατίας, αδυνατώ να καταλάβω με ποιο τρόπο συντονίστηκαν ο Δήμαρχος με τον Πρύτανι και γιατί στρέφονται εναντίον μου, μιας και μόλις χτες ήμουν βέβαιος για τα φιλικά τους αισθήματα απέναντί μου.
      Εν  πάση περιπτώσει δεν πρόκειται να ξαναγυρίσω σε κείνες τις εποχές, που  η Εξουσία με αντιμετώπιζε σαν  πολίτη β΄ κατηγορίας.
      Η πλατεία Αριστοτέλους υπήρξε πάντοτε  έως τώρα χώρος πολιτικών και  άλλων εκδηλώσεων και δεν πρόκειται να επιτρέψω σε κανένα να μου στερήσει το δικαίωμα  που απολαμβάνουν όλοι οι άλλοι.
      Έτσι  στην περίπτωση που επιμείνουν στις απαγορεύσεις και στους αποκλεισμούς, δηλώνω ότι από το απόγευμα της  Τετάρτης θα «καταλάβω» μόνος μου  τον δημόσιο αυτόν χώρο, που μου ανήκει όπως ανήκει σε όλους και αν τολμούν, ας έλθουν να με διώξουν δια της βίας. 
      Αθήνα,  7.6.2011 

      Μίκης Θεοδωράκης
http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: