Σελίδες

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ BLOGING??


Τον Νάσο τον ξέρω προσωπικά
Γραφεί επώνυμα ,αλλά είναι ένας απλός πολίτης, και είναι αγωνιστής
Επειδή έλειπα εχτές στο χωριό ,σήμερα πληροφορήθηκα τι λάσπη έφαγε από το τρωκτικό γιατί έγραφε συκοφαντίες και ο Νάσος το απεκάλυψε
Την υπόθεση θα την βρείτε στην σελίδα του
http://stoxasmos-politikh.blogspot.com/
Επειδή το blogging εξασφαλίζει την ανωνυμία των μικρών και ανίσχυρων πολιτών και όχι συκοφαντών λασπολόγων δημοσιογράφων ,και η συκοφαντία δεν είναι ελευθερία λόγου,
Νοιώθω το Νάσο

Εξοργίζεται και καλεί το τρωκτικό σε δημόσια αντιπαράθεση σε διαδυκτιακη συνάντηση
Νασο το ξερω πια μονό αυτή είναι η απάντηση στη λάσπη
Μια παράκληση προς τρωκτικό
Θέλω να είμαι και εγώ
Εγώ και ο Νάσος δυο ανίσχυροι πολίτες και ένας από εσάς
Δέχεσαι?

3 σχόλια:

Exarchias είπε...

Το τι είναι το Τρωκτικό και τι πουλάει λίγο πολύ το ξέρουμε όλοι όσοι είμαστε εδώ.
Το τι είναι ο κος.Βενιζέλος θα μπορέσετε να το καταλάβετε μονάχα όταν κάθετε και τρώει, και βγάζει σε κοινή θέα τα πραγματικά του ένστικτα... οπότε εάν δεν τον κεράσω μπριζόλα τον κύριο δεν μπορώ να αποδείξω το ήθος του, (πάντως αξίζει να παριστάνετε λίγο τους Ντέντεκτιβ για να το ανακαλύψετε).
Τέλος ο κος Νάσος. συμπαθής και τίμιος. ανήκει στην μερίδα των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ, που αναγκάσανε το ΠΑΣΟΚ να δήχνει τουλάχιστον ένα ποιο ανθρώπινο πρόσωπο απο αυτό που έδηχνε κάποτε.
Έχει κερδήσει τον σεβασμό μου εδώ και καιρό παρόλο που τρέφει ακόμα την Ψευδαισθηση της αλλάγης.
Αυτα.
Τα σέβη μου.
Νασο είμαστε μαζί σου.

Αθανασία είπε...

Καλησπέρα καλέ μου...ε,κ εγώ έχω διαβάσει πολλάαα γι αυτό το συγκεκριμένο μπλόγκ...δυσάρεστα όμως..πολλοί φίλοι μπλόγκερς το διάβαζαν μανιωδώς,αρχικά κ μάλιστα το είχαν κ στα αγαπημένα,τους..αλλά μετά από καιρό το έβγαλαν με τη μία,κ δε το ξαναεπισκέφτηκε κανείς...δε ξέρω τι έγινε μ αυτό κ γιατί,τους απωθεί τόσο σα μπλόγκ..εγώ δεν έχω διαβάσει πο-τέ κάποια ανάρτησή του κ όπως δείχνει δε χάνω κάτι σπουδαίο...ε,νομίζω κάπου διάβασα καιρό τώρα ότι,πίσω από το τρωκτικό κρύβονται κάποιοι με τεράστια συμφέροντα..μεγαλοδημοσιογράφοι;; δε θυμάμαι ακριβώς ποιοί είναι αλήθεια αυτό;;...καλησπέρες...

Aνεμος είπε...

@Φάντασμα Των Εξαρχείων. σωστά
@Αθανασία κρυβονται αρκετοί και εκμπεταλευονται την ταμπέλα bloggers