Σελίδες

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

σκέψεις με χρώμα


σκέψεις με χρώμα από τη Λιάντα

Η ανθρώπινη δύναμη.... Ναι...αυτή! Και η σκέψη....ότι μπορώ,έστω και στα 50,να βγάλω τον εαυτό μου στον καμβά,είναι αυτά που με ώθησαν να ασχοληθώ με τη ζωγραφική. Δεν την σπούδασα,δεν την μελέτησα.Δεν ρώτησα κανέναν,δεν με βοήθησε κανείς.Πολύ απλά,μια μέρα,αγόρασα πινέλα και λαδομπογιές κι έτσι...απλά,είπα....μπορείς.Είναι δουλειά,μη κερδοσκοπική και αφιερωμένη σε ιδρύματα,που προσφέρουν κοινωφελές έργο,στον συνάνθρωπο.

4 σχόλια:

meta είπε...

Πάρα πολύ ωραίες εικόνες Άνεμε και πόσο μάλλον όταν είσαι αυτοδίδακτος! Και οι δύο αποπνέουν ηρεμία και αυτό μου αρέσει και θαύμασα τη λεπτομέρεια στην αντανάκλαση του φωτός και στις δύο περιπτώσεις. Μπράβο σου γιατί εγώ μόνο παιδικά σπιτάκια ξέρω να ζωγραφίζω.

Aνεμος είπε...

@meta δεν ειναι δικα μου εχω λινκ στη σελιδα

meta είπε...

Το λινκ το εντόπισα κάτω από την εικόνα τώρα αλλά δεν μου είναι ορατό αν δεν οδηγήσω το ποντίκι εκεί. Συγγνώμη για την παρανόηση λοιπόν Άνεμε και συγχαρητήρια στη Λιάντα!

Aνεμος είπε...

@συγχαρητήρια στη Λιάντα!λοιπον ακομα την αναζητώ να παρω τον πίνακα με το χωριό