Σελίδες

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ

Επειδή δεν είμαστε εχθροί και σε λίγο θα καταντήσω και εγώ γραφικός ..μου φαίνεται
Μια συμφωνία αντρίκια
Βγάλε την Μαριάννα γιατί σαν συνιδιοκτήτης δεν φέρει καμιά ευθύνη για τις δικές μου αναρτήσεις να τελειώνουμε
Και μετά βρίσε όλη μέρα για μένα ότι θέλεις
Δεν θα ξαναασχοληθω
Ένα απαιτώ πες δημόσια μόνο αυτό
Έκανα ένα μόνο λάθος στα αλλά είμαι σωστός με τον Δολοφόνο Ανεμο
Η Μαριάννα δεν σημαίνει ότι επειδή είναι συνιδιοκτήτης οτι γραφει αρθρα του ΑΝΕΜΟΥ γραφει με την δικιά της υπογραφή ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΑΡΘΡΑ
ΟΠΟΤΕ ΤΗΣ ΖΗΤΑΩ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ

Εδώ εξάλλου είναι ιδιοκτήτης και ο Θοδωρής Τενέζος
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ???
ΣΤΟ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ 5 ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ?
Για να τελειώνουμε
Δέχεσαι??
Και θα μπω να σου γράψω και εγώ καλά τα γράφεις
Είσαι θεός άρχοντας τα χώνεις ωραία
και να κανετε ιερο πόλεμο εναντίον μου όπως γράφετε
κάθε γνώμη σεβαστή
Ειλικρινά θα σου κάνω σχόλιο
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΑΠΑΙΤΗΣΑ ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΕΒΑΛΕΣ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ
επειδή είδα ακόμα ΟΤΙ ΤΑ ανώνυμα υβριστικά ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ προς μία κυρία όπως η Μαριάννα ΛΕΣ ότι τα γράψαμε εμείς ΚΑΙ ΕΞΟΡΓΙΣΤΗΚΑ ΑΡΚΕΤΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ υπάρχει ένα προγραματάκι που δείχνει την ip του καθενός
http://www.com2.gr/
Το συστήνω σε πολλούς που μπαίνουν ανώνυμα στις σελίδες τους για να βρίζουν
όχι για τίποτα άλλο απλά να ξέρουμε ποιοι είναι οι άνανδροι
μόνο για αυτό για τίποτα άλλο
Η βρωμιά προς κυρίες δε νομίζω ότι έχει να κάνει με την ελευθερία λόγου
ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ

Αλλιώς θα ασχοληθώ χειρότερα και θα γραΦφω  ποιο χοντρά πίστεψε με…. όπως ότι το ασήμαντο κιτρινιστικο blogaki σου θέλει 7000 ακόμα σελίδες να με περάσει
μετρησεις ΑΛΕΧΑ
Ξέρεις πόσο εύκολο είναι να ειρωνεύομαι? και να τα χωνω κιτρινιστικά γενικά και αόριστα όπως εσύ??
απίστευτα εύκολο
KAI META ΠΑΛΙ ΘΑ ΛΕΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑΝΝΑ
ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΝΔΡΙΑ ΣΟΥ

Περιμένω την απάντηση σου να τελειώνουμε
ΔΗΜΟΣΙΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια: