Σελίδες

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Μαριάννα Μπερερη (βιντεο) το μοντέλο με την κόκα..

ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΑ ΜΟΥ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΗΣΟΥΝ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΟΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΝΟΘΕΥΑΤΕ ΚΙ ΟΛΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΟΥΣ
ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΑΡΡΩΣΤΑ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΑ
ΕΧΕΤΕ ΠΟΤΕ ΔΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΙΔΙ?
ΝΑ ΖΗΤΙΑΝΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΕΖΑ??
Η ΠΙΟ ΑΣΧΗΜΗ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ
ΠΑΙΔΙΑ ΖΟΜΠΥ
ΑΥΤΟΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ ΜΑΣ
ΝΑ ΣΑΠΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ
ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΛΗΣΟΥΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΥΡΙΟΙ ??ΤΩΝ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
ΠΙΑΝΕΤΕ ΕΝΑ ΑΛΒΑΝΟ ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΕ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΨΩΜΙ ΝΑ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ
ΤΟΥΣ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΕ?? ΕΝΩ ΤΗΝ ΕΠΙΑΣΑΝ ΕΠ ΑΥΤΟΦΏΡΩ??
Ο ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ ΒΙΖΙΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΚΑΣ
ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΡΩΚΤΙΚΟ

6 σχόλια:

marianaonice είπε...

Δυστυχώς έτσι είναι!
Ο θάνατος έχει λάμψη!!
Γι' αυτό και είναι και σίγουρος!!

Συμφωνώ, ταμπέλλα πρέπει να τους κολλούν στους πρεζέμπορους!
Για να προστατεύονται τα παιδιά του κοσμου!

Αθανασία είπε...

Γειάσου καλέ μου..ε,εμ ναί έχω δεί πολλές φορές τέτοιες εικόνες,έχω να πώ...και ναί είναι ότι χειρότερο έχω δεί...και θυμήθηκα τώρα μιά απαίσια εικόνα,που είχα δεί ακριβώς έξω από το σπίτι μου.. (επειδή όπως,ξέρετε ζώ κέντρο σε περιοχή με τεράστιο ποσοστό εγκληματικότητας...)...κάποια στιγμή είχαμε βγεί έξω με τους γονείς μου...να πάμε κάπου με το αμάξι οκ;;κ όπως είμαστε,μέσα στο αμάξι..βλέπουμε να κάθονται στο πεζοδρόμιο..δυό παιδιά..μικρά παιδιά σε ηλικία...το ένα από τη μιά μεριά το άλλο,από την άλλη...το ένα είχε απλωμένο το χεράκι του...και το άλλο κρατούσε μιά σύριγγα,που είχε μέσα τη δόση.. και του την είχε καρφώσει στο χέρι...του έκανε τη δόση...το είδα..κ όπως το είδα με σόκαρε τόσο πολύ...δε πίστευα στα μάτια μου....έχω δεί παιδιά εξαρτημένα στην Ομόνοια....να αγοράζουν τη δόση τους...και πάντα όποτε βλέπω τέτοιες εικόνες με σοκάρουν το ίδιο...μου'ρχεται να ξεσπάσω σε λυγμούς...αδικία τεράστια...τόσα παιδιά σ'αυτή την άθλια κατάσταση....πραγματικά άδικο...φρίκη...πολύ άδικο...ναί να τιμωρηθούν αυτά τα καθίκια αυτό λέω κ γώ..(οι πρεζέμποροι)...ηλεκτρική καρέκλα θέλουν αυτοί αλλά τέσπα...φιλάκια καλέ μου...

BUTTERFLY είπε...

Εγω εχω μια τετοια εικονα στην καθημερινοτητα μου σχεδον και ειναι φρικτη!
Αλλα, τα προσωπα ειναι καλυμενα, ειναι πολλα τα λεφτα Αρη. Πιο ανωνυμοι απο ολους οι επωνυμοι, αφου προστατευονται απο την ιδια την βιομηχανια, που τους βγαζει και τους συντηρει και μολις τους βαρεθει τους καταστρεφει!
Και βγηκε ο Κουγιας να μας πει οτι αυτα τα φαινομενα ειναι στανταρ στη σοου μπιζ και στο μοντελινγκ και να μην κανουμε τους εκπληκτους! Λες και περιμεναμε αυτο να μας το πει ο Κουγιας! Ο Κουγιας παρολα αυτα, δεν βλεπω να χρησιμοποιει την επιρροη και τις γνωσεις του, ωστε να ξεμπροστιαστουν ολοι αυτοι και να καθαρισει το τοπιο...
Για αυτο σου λεω...ειναι πολλα τα λεφτα!

marianaonice είπε...

Μου κάνει εντύπωση που στη δημοσιότητα δόθηκε βορρά το μοντέλλο μόνον και οι συνεργάτες του και όχι και οι υψηλοί πελάτες τους!!

Aνεμος είπε...

@marianaonice o κούγιας παραιτήθηκε τελικά
περιμένουμε την ατζέντα να δούμε όλους τους πρεζέμπορους

Aνεμος είπε...

@Αθανασία όλο χάνεσαι και με στεναχωρείς ειλικρινά σε συμπαθώ και το ξέρεις

@BUTTERFLY τα λεφτά είναι τρελά
2,5 κιλά κόκα που με την νοθεία την έκανα 4 ..μόνο αυτή η μπαζα μιλάμε για τρελά λεφτά
η κυρία έχει κότερο να καταλάβεις απο παλιά....