Σελίδες

Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤAI


Δεν ξέρω πόσοι έχετε διαβάσει το Χριστός Ξανασταυρωνεται του Νίκου Καζαντζάκη που είναι το αγαπημένο μου...
Μιλάει για δυο χωριά δυο κόσμους δυο κοινωνίες
Οι πλούσιοι και οι φτωχοί
Οι πονεμένοι και οι καλοζωισμένοι
Οι πεινασμένοι και οι καλοφαγάδες
Ο άπληστος παπάς στο ένα χωριό και στο άλλο ο δίκαιος ΠΑΠΑΣ που είναι με τον Ιησού
Δεν ειμαι ιδιαίτερα θρήσκος,και προσπαθώ να κρίνω τους ανθρώπους από τις πράξεις και όχι τα λόγια
Και αυτός ο παπάς που μου στελνει μαιλ για τα άρθρα μου χωρίς να τον ξέρω προσωπικά με κέρδισε
Σεμνός ..μόλις πρόσφατα έμαθα το blog του ,που το άνοιξε με λίγες τεχνικές γνώσεις ,για να επικοινωνεί με εμάς,και κυρίως με μια αίσθηση δικαιοσυνης,που σε αφοπλίζει
Ναι τέτοιους ιερείς θέλω για εμάς την κοινωνία ,την νεολαία μας.....αξίζει να τον δείτε αν και είναι πολύ σεμνός και ίσως; τώρα κοκκινίζει ....Κράτα Δέσποτα σαν και εσένα θέλουμε ..πολλούς ....και μόνο ότι άνοιξες blog τρανή απόδειξη της ανάγκης για επικοινωνία με την κοινωνία
θα τον βρει τε εδώ

ΥΠΕΡΒΑΣΗ

http://papailiasyfantis.blogspot.com

3 σχόλια:

marianaonice είπε...

Είμαι από τους τυχερούς κι εγώ που γνώρισα αυτόν τον αληθινό παππα και μπλόγκερ!
Είναι φανερή η ειλικρίνειά του να ενωθεί με το ποίμνιό του και να το αφουγκραστεί μέχρι τα μύχια της ψυχής του!!
Ναι τέτοιους ιερείς θέλουμε!!
:))

Aνεμος είπε...

μαριαννα τετοιους ιερεις θελω αγωνιστές ταπεινούς και υπέρμαχους της δικαιοσύνης τέτοιους θα ήθελε και ο χριστός

BUTTERFLY είπε...

Σε ευχαριστω που μου γνωρισες αυτον τον κληρικο!