Σελίδες

Κυριακή 7 Ιουνίου 2009

ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΑΝΤΙΟ

Το ταξίδι αυτό, που θα πάμε αγκαλιά
Σε πελάγη βαθιά, με οδηγό την καρδιά
Θα 'χει και βοριά, μα και νύχτες πανσέληνες
Να φωτίζουν, τη δική μας στεριά

Το ταξίδι αυτό, που θα πάμε μαζί
Σ' ότι θέλω και θες, μ' οδηγό το φιλί
Θα 'χει ενοχές, για όλα αυτά που αφήσαμε
Μα πιο τέλος δεν πονάει πολύ

Μια αγάπη δίχως αύριο, η αγάπη αυτή
Μα σε θέλω κύμα άγριο και ας πονέσω πολύ
Μια αγάπη δίχως αύριο, η αγάπη αυτή
Μα σε θέλω και ναυάγιο ας με βρουν το πρωί

Για ταξίδια που δεν ήθελες
Τι σε πιάνει και πάλι κλαις
Έλα πάμε και αντίο μη λες

Το ταξίδι αυτό που θα βγάλει ρωτάς
Θα σου πω όταν δω μέχρι που μ' αγαπάς
Μη μελαγχολείς ένα τόξο ουράνιο σχεδιάζει δρόμους
Μόνο για μας

Το ταξίδι αυτό το φοβάσαι μου λες
Μα δε ζουν τη ζωή οι ψυχές οι δειλές
Μη μου ξαναπείς για ταξίδια που χάλασες
Για παλιές αγάπες έλα μην κλαις

Μη μου ξαναπείς για ταξίδια που χάλασες
Για παλιές αγάπες έλα μην κλαις

Μια αγάπη δίχως αύριο, η αγάπη αυτή...

Για ταξίδια που δεν ήθελες...

Το ταξίδι αυτό που θα βγάλει ρωτάς..

6 σχόλια:

Αθανασία είπε...

Γειάσου καλέ μου...εμ,και μένα μ αρέσει αυτό το τραγούδι..καλά από αγάπες χωρίς άυριο,πήξαμε πιά...καμία με..'άυριο'υπάρχει;; και νομίζω με εκφράζει,απόλυτα αυτό το καιρό το τραγούδι αυτό,επειδή ζώ μιά τέτοια κατάσταση...αλλά τι ζω δεκαεφτά χρόνια τώρα....δύσκολη πολύ..δε παλέυεται έυκολα,άμα σου τύχει κάτι τέτοιο......ωραίο το τραγουδάκι...καλημέρες.....

marianaonice είπε...

...Μια αγάπη δίχως αύριο, η αγάπη αυτή
Μα σε θέλω κύμα άγριο και ας πονέσω πολύ
Μια αγάπη δίχως αύριο, η αγάπη αυτή
Μα σε θέλω και ναυάγιο ας με βρουν το πρωί...

eirini είπε...

Άπαιχτο τραγούδι Άνεμε! Μου αρέσει πάρα πολύ!!
Πολύ καλή επιλογή...

"Μα πιο τέλος δεν πονάει πολύ;"... τέλειο!
Καλησπέρα!!!

Aνεμος είπε...

αθανασια αφου σου αρεσει μονο για σενα και περιμενω μαιλ σου να τα πουμε

Aνεμος είπε...

ειρηνη μαριαννα απο τα καλυτερα που εχω ακουσει

Κυριάκος Σάμιος είπε...

...Τα τραγούδια τραβούν το δικό τους ..γολγοθά! Ριζώνουν βαθυά μέσα μας και μας..ξεριζώνουν τις απόκρυφες γωνιές μας!!!

...να εισαι καλά φίλε μου..