Σελίδες

Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

δημοσιογραφική δεοντολογία;

ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΟΥ ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΛΙΓΟ..ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΟΠΟΛΕΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΚΑΙΡΟ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ BLOGGERS
ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΣΕ ΛΙΓΟ...
Δημοσιογραφική δεοντολογία; Υπαρχει αυτη η λέξη?? Η μεγάλη πλειοψηφία των ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ στα γερασμένα media όπου σταθεί και όπου βρεθεί κατηγορεί τους bloggers τωρα διακαιωθηκαμε Aλλες εφημεριδες κλεινουν κριμα για τους εργαζομενους βεβαια και αλλες κανουν πατατες διεθνεις ΕΓΡΑΨΑΝ

Ένταση και βαριές κουβέντες ανάμεσα σε Καραμανλή - Ερντογάν


ME ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΝΟΗΣΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΝΤΑΣΗ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ERNOGAN
AYTOI OI ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΨΥΧΑΡΗΣ ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ
ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΚΑΝ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ Η ΗΡΩΙΔΑ ΣΤΟ ΙΡΑΝ
http://anemos5.blogspot.com/2009/06/neda.html
και οτι ενας Ελληνας δημοσιογραφος εχει συληφθει μια βδομαδα εκει και το υπουργειο εξωτερικων μολις σημερα το ανακοινωσε
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/06/23/1680551.htm
ΕΘΝΟΣ ΒΗΜΑ (που μαλλον προλαβε και έσβησε την γκάφα)ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ .........Η HURRYIET EIΠΕ... ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ.... Ο ΕΡΝΤΟΓΚΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ....ΜΕΤΑ ΖΗΤΑΓΑΝΕ ΣΥΓΝΩΜΗ

Το Βήμα» ζητά συγγνώμη από τους αναγνώστες του

και μια απορια στο sync.gr ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΜΕ Γ.......ΜΕΝΑ BLOGS ΣE AYTH ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΕΙΜΕ 34 ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΙΤΕ ΖΟΥΓΚΛΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΕΙΝΑΙ BLOGERS ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΡΩΤΟΥΣ??// ΜΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ BLOGER ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΣΑΣ ΚΟΝΤΡΑΡΩ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΣΟΣ ΑΛΛΑ ΔΙΑΚΑΙΩΝΟΜΑΣΤΕ

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ BLOGGERS
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΑΣ

ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ

7 σχόλια:

ΟΡΓΗ ΛΑΟΥ είπε...

Εμένα πάλι με προβληματίζει και ότι μέσα στους 100 βλέπω και ψιλο (ή και χοντρο)φασιστικά blogs.Και δεν προβληματίζομαι για την ύπαρξή τους (το μέσο είπαμε είναι ελεύθερο) αλλά για την "αναγνωσιμότητά τους"

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟΥ Blog.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ .ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Aνεμος είπε...

EXEIS ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΕ Η ΦΙΛΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΞΙΟΠΕΡΙΕΡΓΟ

Aνεμος είπε...

ΚΑΙ ΑΛΛΟ βραβειο??
σημερα μου εδωσαν φιλαρακι
τελικα ποσα?
θα σκισω τα πτυχια μου

Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Πόσο δίκιο έχεις... Αλλά όπως λες κι εσύ συνεχίζουμε να γράφουμε και να λέμε τη γνώμη μας. Το δίκιο μας μπορεί να μην το βρούμε ποτέ αλλά τουλάχιστον εμείς μπορεί να πλησιάζουμε την λέξη "άνθρωπος". Συνέχιζε να μας ενημερώνεις με τα ενδιαφέροντα άρθρα σου!

marianaonice είπε...

Φαντάσου τι μπούρδες και ψευτιές μας σερβίρουν οι αλήτες!
Ευτυχώς που έπαψα από καιρό να ενημερώνομαι από αυτά τα έντυπα!!

Όσο για τη σειρά στο Sync συμφωνώ απόλυτα! Καμία σχέση με μπλόγκερς δεν μπορεί να έχουν οι δημοσιοκάφροι!!

Συγχαρητήρια Άνεμε για τη σειρά σου!
Με το σπαθί σου την κέρδισες!!
Και μπράβο σου!!!