Σελίδες

Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

ΕΛΛΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ
Εκφράζουμε την αμέριστη υποστήριξη και αλληλεγγύη μας στη Στέλλα Πρωτονοταρίου, καθώς και στη δασκάλα που δικάζεται μαζί της και απαιτούμε την παύση κάθε δίωξης εναντίον τους.
ΤΩΡΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟ ΔΟΓΜΑ Η ΈΛΛΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΌΣ Η ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΑΠΙΣΤΟΣ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ


Το 132ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών στεγάζεται στο σχολικό συγκρότημα της Γκράβας. Περισσότερο από το 75% των μαθητών του είναι αλλόγλωσσοι, προερχόμενοι από διαφορετικές εθνότητες.

Η διευθύντρια του σχολείου, Στέλλα Πρωτονοταρίου και ο Σύλλογος διδασκόντων αντιμετώπισαν συλλογικά το πρόβλημα, προχωρώντας σε μια σειρά παιδαγωγικών παρεμβάσεων,κάνοντας εθελοντικά τα απογεύματα μαθήματα στους γονείς και τους μαθητές

μητρικής γλώσσας σε αλλοδαπούς μαθητές (αλβανικής και αραβικής καταγωγής), εξέδιδαν τις ανακοινώσεις του σχολείου σε τρεις γλώσσες (ελληνικά, αλβανικά και αγγλικά) και ανέλαβαν πλήθος άλλων πρωτοβουλιών
Η Στέλλα Πρωτονοταρίου υπήρξε διευθύντρια του 132ου Δημοτικού Σχολείου Γκράβας και αφιέρωσε όσο χρόνο ψυχή και διάθεση διέθετε για να προσφέρει στα παιδιά και τους γονείς των χαμένων πατρίδων που φοιτούσαν στο σχολείο της, μικρά και μεγαλύτερα 15λεπτα αέρα ήλιου και ανάσας. Πρώτα η ίδια και οι συναδέλφοι της μάθαν τη γλώσσα των μαθητών και των γονιών, και μετά προσπάθησαν να μάθουν στα παιδιά τη μητρική τους γλώσσα και τα ελληνικά. Παράλληλα τους έδωσε ευκαιρίες για ανάπτυξη δεξιοτήτων και δημιουργικότητας, μέσα από παραστάσεις και κάθε φύσης δραστηριότητες. Εννοείται χωρίς καμιά χρηματική αποζημίωση. Το αποτέλεσμα ήταν μείωση των βίαιων επεισοδίων στο σχολείο, αίσθημα αυτοεκτίμησης των παιδιών, συμμετοχή των γονιών τους στη σχολική κοινότητα, μετάθεση της κ.Πρωτονοταρίου σε άλλο σχολείο και δίκη με την κατογορία οτι χρησιμοποιούσε παράνομα το χώρο του σχολείου τα απογεύματα για παράδοση μαθημάτων αλβανικών και άλλων γλωσσών.
Ποια ικανοποίηση πήραν?
Την έδιωξαν και την κυνήγησαν ποινικά γιατί απαγορεύεται να κάνουν μαθήματα έξω από το ωράριο στους μαθητές
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΑΣΤΑΤΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΦΟΒΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΓΕ
Η σελιδα του σχολειου ειναι εδω

http://www.132grava.net/
Βλέποντας από τη σελίδα του σχολείου την δήλωση του Υπουργού Παιδείας τρελάθηκα
Λέει χαρακτηριστικά
Καλή η κίνηση αλλα υπερβαίνει τους νόμους
Τωρα θυμήθηκαν οι αλιτήριοι τους νόμους που έχουν χιλιοκαταπατησει
συνεχίζει
Είναι η υποχρεωτική η παρουσία των μαθητών στην πρωινή προσευχή
δηλαδή υποχρεώνουν ένα Άραβα να παρακολουθεί την Χριστιανική προσευχή
ΜΕ ΕΝΑ ΝΟΜΟ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΤΟΥ 1930
Πρέπει να τηρησομεν τους νόμους της πατρίδος
(ωσαν νέος Παπαδόπουλος)
Σε ένα σχολειό κτισμένο το 1970 με νερά να μπαζουν από παντού και άβαφτο σε άθλιες συνθήκες αυτό τον μάρανε Ελλάς θρησκεία οικογένεια
Αλλά βέβαια τον καίνε οι ψήφοι ..ακροδεξιών και θρησκόληπτων
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΩΚΟΜΕΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΙ ΑΠΙΘΑΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
http://www.132grava.net/
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ Η δικη
αναβληθηκε
για τον Ιανουάριο του 2010
ΓΙΑ ΤΟ 2010 ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΘΑ ΣΤΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΑΤΗ ΑΡΜΟΣΤΙΑ TOY OHE
το εμαιλ ειναι αυτο
great@unhcr.org


9 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Και μεχρι το 2010 οι δυο δασκαλες θα ειναι ανεργες;;; Και πως θα ζησουν; Αυτο δεν ειναι παραβαση καθε ηθικου νομου;;;
Εχω αηδιασει οσο δεν παιρνει!ΑΗΔΙΑΣΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

Aνεμος είπε...

εχουν μετατεθει δεν εχουν απολυθει νομιζω

marianaonice είπε...

Παράνομη η δασκάλα που έκανε μαθήματα δωρεάν τα απογεύματα σε γονείς και μαθητές για να τους δώσει την ευκαιρία της ισονομίας και ισοπολιτείας σ' αυτή τη Χώρα που έχει καταπατήσει κάθε έννοια κοινωνικής δικαιοσύνης!

Δεν είναι όμως παράνομο το Κράτος που επιτρέπει να διδάσκονται οι μαθητές μας σε κτίρια ακατάλληλα και επικίνδυνα από κάθε άποψη, σε συνθήκες τριτοκοσμικές με κίνδυνο της υγείας των παιδιών μας??
Την παρανομία του Κράτους και του εν λόγω Υφυπουργού που τολμά να μιλήσει για παράνομη πράξη της δασκάλας, χωρίς να αρνείται όμως το καλό αποτέλεσμα, ποιός Εισαγγελέας θα τιμωρήσει??
Ακούει κανείς??
Το καλό κύριοι δεν μπορεί ποτέ να είναι παράνομο!!!
Μάθετε επιτέλους να σκέπτεστε λογικά και ανθρώπινα και όχι διαστρεβλωμένα λέγοντας: "Το νόμιμο είναι και ηθικό"!
Το ανάποδο ισχύει!! Το ηθικό είναι και νόμιμο! Πρώτοι κανόνες της ανθρώπινης κοινωνίας ήταν η ηθική και η συνείδηση, και μετά έγιναν οι νόμοι!!!!
Οι νόμοι που εσείς καταφέρατε να γίνουν ..."παράνομοι" ψηφίζοντας για την πάρτη σας ό,τι σας βολεύει
με αποτέλεσμα να φθάσουμε στο άκρο "το νόμιμο να μην είναι πλέον ηθικό"!!!!

Για το κράτος της 5ης Φάλαγγας και της κας Στέλλας είπε...

Oι θαυμαστές της κυρίας Στέλλας διατηρούν την ιστοσελίδα : http://www.132grava.net
Είναι πράγματι πολύ ενδιαφέρουσα μια περιήγηση στο πλούσιο υλικό που υπάρχει εκεί. Βρίσκει κανείς καταχωρημένες όλες τις παρεμβάσεις των υποστηρικτών της από τον χώρο της δημοσιογραφίας (Καθημερινή, Ελευθεροτυπία, Συγκρότημα Λαμπράκη, Athens Voice κτλ.) και της εκπαίδευσης.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον όμως παρουσιάζει ο κατάλογος δηλώσεων υποστήριξης και επερωτήσεων στη βουλή από πολιτικούς [1] - εδώ πρωτοστατεί όντως η Διαμαντοπούλου και ακολουθούν τα παλλικάρια του ΣΥΡΙΖΑ (Κουράκης, Κοροβέσης, Κουβέλης) και το ΚΚΕ. Βρίσκουμε και ένα απόσπασμα από την εκπομπή της ΝΕΤ "Πρώτη Γραμμή" με τους Λυριτζή-Οικονόμου να υπερασπίζονται (ειδικά ο πρώτος) την κυρία Στέλλα. Μεταξύ των υποστηρικτών προστέθηκε εσχάτως και ο Ταρζάν (απορώ πως δεν παρενέβη ακόμα ο Κούλογλου...).

Mια πτυχή της υπόθεσης που δεν τονίστηκε ιδιαίτερα είναι και η αλλοίωση του περιεχομένου των εθνικών εορτών στα πλαίσια των «πολυπολιτισμικών» πειραματισμών στο εν λόγω σχολείο. Συγκεκριμένα, διαβάζουμε σε κείμενα των υποστηρικτών της Τάκη Καμπύλη και ΙΟΥ στις «πολυπολιτισμικές» "Καθημερινή", "Ελευθεροτυπία":

"«Προβληματιστήκαμε πολύ», λέει η Στέλλα Πρωτονοτάριου. «Θέλαμε η εθνική γιορτή να αφορά όλους τους μαθητές, όχι μόνο τους Έλληνες».
Η λύση που βρέθηκε π.χ. για την 28η Οκτωβρίου ήταν η γιορτή να έχει σαν θέμα τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο και την ανθρώπινη εμπειρία από αυτόν. Οι προετοιμασίες για την εθνική γιορτή άρχιζαν πολύ νωρίτερα. Στα παιδιά, σε όλα τα παιδιά, μοιράζονταν ρόλοι. Και μέσα από τους ρόλους ο ένας έμπαινε στα ερωτήματα και τις βεβαιότητες του άλλου." [3]

"Εξίσου ενδιαφέρουσες, οι προτάσεις των δασκάλων για τις γιορτές που διοργανώνονται με την ευκαιρία των εθνικών επετείων αποτελούν υπόδειγμα για μια σύγχρονη αντιμετώπιση του ζητήματος το οποίο, βέβαια, δεν αφορά μόνο τα σχολεία στα οποία φοιτούν παιδιά μεταναστών.

Στο 132ο της Γκράβας τα παιδιά δεν υποχρεώνονται να ακολουθήσουν το τυποποιημένο εθνικιστικό τελετουργικό μιας κλασικής σχολικής γιορτής. Δεν παπαγαλίζουν ηρωικά κατορθώματα και δεν τραγουδούν εμβατήρια. Επομένως, δεν βαριούνται.
Συζητούν με τους δασκάλους τους για την ιστορική περίοδο στην οποία θα αναφερθεί η γιορτή τους με τρόπο που να τους κινεί το ενδιαφέρον και να σχετίζεται με τα βιώματά τους. Αναλύουν κείμενα, μαθαίνουν τραγούδια, ετοιμάζουν σκηνικά. Και, με την καθοδήγηση των δασκάλων τους, αναλαμβάνουν μόνα τους τη διοργάνωση της γιορτής. Η όλη διαδικασία διευκολύνει τα παιδιά των μεταναστών να αισθανθούν ότι η γιορτή είναι και δική τους: η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου, π.χ., έδωσε σε κάθε παιδί την ευκαιρία να συνεισφέρει στη γιορτή μιλώντας για την εμπειρία της χώρας του στον πόλεμο, ενώ τα συνθήματα στα οποία κατέληξαν τα ίδια τα παιδιά («Οχι στον πόλεμο», «Ναι στη ζωή») φωνάχτηκαν και μοιράστηκαν σε χαρτιά και στη δική τους γλώσσα" [4]

Τι δείχνουν όλα τα παραπάνω; Μα τι άλλο από τη σημασία του 132ου Δημοτικού Γκράβας ως πιλοτικού πειράματος για την σκοπούμενη μετάλλαξη του δημόσιου ελληνικού σχολείου σε αποεθνοποιημένο και εθνοθρησκευτικά «αποχρωματισμένο» σχολείο (βλέπε άρθρο Γ.Κολοβού - [9]), ένα σχολείο μέσα από το οποίο θα κατασκευάζεται ο επαναπρογραμματισμένος Έλληνας δηλ. ο κοσμοπολίτης χωρίς πατρίδα, ο γυμνός άνθρωπος χωρίς χώρο, χρόνο ή πλησίον, το εξατομικευμένο και αποεδαφοποιημένο πλήθος, ο ομάδας με το ψευτο life-style, ο λιποτάκτης, ο προδότης, ο υπήκοος της αυτοκρατορίας ο νέος (πρώην έλληνας) πολίτης του νέου (πρώην Ελλάδα) κρατιδίου της νοτιοανατολικής Ευρώπης ο οποίος θα είναι έτοιμος να διοικηθεί από αλλοεθνείς αφού γι' αυτόν πατρίδα θα είναι ο κόσμος, ή μάλλον το κεφάλαιο που θα κυβερνάει τον κόσμο (παγκοσμιοποίηση) (από το πρόσφατα εκδοθέν βιβλίο του Κωνσταντίνου Ρωμανού "ΕΘΝΟΚΤΟΝΙΑ ΕΝ ΕΞΕΛΙΞΕΙ").

Μόνο η αντίσταση του ελληνικού λαού μπορεί να ακυρώσει τις δρομολογημένες εξελίξεις.

Aνεμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Aνεμος είπε...

φιλε μου αλλη μια αποδειξη της εθνοφοβιας με αυτα που ΄λες
οκ ας κλεισουμε και τα παιδια σε στρατοπεδα συγκεντρωσης τοτε
για ποια χωρα μιλας
για αυτη που τα χρωσταει ολα στις τραπεζες
ενα απεργος τους καταγγελει ολλους και κανεις δεν απανταει 3 μηνες ο θοδωρης τενεζος
παντου οι ακροδεξιοιι βλεπουν φαντασματα .... αορατα φαντασματα που προσπαθουν να διαβαλλουν τον ελληνικο πολιτισμο ακομα και σε αυτα τα αγνα παιδια
λυπαμε
επικυνδυνα φαινονομενα για να ξεχασουμε τα σκανδαλα τις αρπαχτες τις μιζες την ανεργια τις φωτιες και επικεντρωθηκαμε σε ανισχυρα παιδια και μια δασκαλα που εχεια νοιχτο μυαλο να βγαλουμε το μενος μας
και να η δημοκρατια διαφωνω με αυτα που λες αλλα θα υπερασπιζουμε μεχρι θανατου το δικαιωμα σου να το λες
Μολιερος

patsiouri είπε...

"Ζω στην Αμερική παράλληλα με το Αμερικάνικο σχολείο που παρακολούθησα, έμαθα Ελληνικά σε τάξεις που οργάνωνε η Ελληνική κοινότητα και η ορθόδοξη εκκλησία. Μία εποχή που κάηκε το κτήριο που στέγαζε τις τάξεις το Αμερικάνικο High school της περιοχής μας παραχώρησε τάξεις και ότι άλλο χρειαστήκαμε για 8 μήνες. I am freaking out με όλα αυτά που γίνονται στην Ελλάδα μας αυτή την εποχή και ρωτάω αν εμείς δεν είχαμε την κοινότητα μας, την εκκλησία μας από κοντά και την αμέριστη βοήθεια της Αμερικάνικης κοινότητας θα ήμασταν αυτό που ήμαστε σήμερα ή θα ήμασταν πάνφτωχοι χωρίς μοίρα σε κάποιο γκέτο. Οι μετανάστες στην Ελλάδα δεν έχουν τις κοινότητες τους, δεν έχουν εκκλησίες, δεν έχουν εργασία είναι πάμφτωχοι και αναγκάζονται να κάνουν ότι κάνει κάθε φτωχός όταν πεινάει και τον κυνηγάνε γενικώς. Πριν μερικά χρόνια η Ελλάδα είχε γεμίσει με Αλβανούς πάλι για εγκληματικότητα φωνάζατε αλλά ήταν οι μόνοι που δούλευαν και η ιστορία σήμερα δείχνει ότι τις περισσότερες κατακεφαλήν καταθέσεις στην Ελλάδα τις έχουν οι Αλβανοί. Και μην ξεχνάτε όσα έβγαλαν νόμιμα η και παράνομα η Αλβανία σχεδόν ευημερεί χάρις των τεμπέληδων Ελλήνων.
Τα καλοκαίρια που επισκεπτώμουνα το χωριό του πατέρα μου (κάπου στην Καβάλα) έβλεπα συνομήλικους μου (σήμερα είμαι 44 χρονών) να κάθονται στο καφενείο η στο beach bar και να κάνουν τους Macho man και ότι είναι ξύπνοι αφού δεν δούλευαν και έπαιρναν επιδότηση από την ΕΟΚ. Και για ότι μερεμέτι χρειαζόταν το πατρικό μου, μόνο Αλβανούς και Βούλγαρους έβρισκα και πλήρωνα. Σήμερα το χωριό του πατέρα μου σύντομα θα σβήσει από τον χάρτη αλλά οι Αλβανοί και οι Βούλγαροι κάνανε πολλά λεφτά. Σκέφτηκε κανείς τότε και σήμερα γιατί οι επιδοτήσεις συνεχίζουν ότι τις πληρώνετε εσείς οι ίδιοι όπως και εσείς οι ίδιοι πληρώνετε τους Αλβανούς , τους Βουλγάρους, τους Φιλιππινέζους, τους Πακιστανούς. Και θα ήθελα να ήξερα ποίος φταίει ο αλλοδαπός με τα όνειρα και την όρεξη για δουλειά η ο Ελληναράς με την BMW που βαριετέ και θέλει και τον Αλβανό να του κάνει όλες τις δουλείες. Αν οι Έλληνες είχαν λίγο μυαλό και όρεξη για δουλειά και σε συνδυασμό με τα φτηνά εργατικά χέρια των μεταναστών θα μπορούσαν να κάνουν θαύματα. Δώστε ευκαιρίες στους εαυτούς σας και στους μετανάστες και όλα θα γίνουν! Όσο για την δασκάλα μετάλλιο πρέπει να της δώσουν όχι να την τρέχουν στα δικαστήρια.
Ξέρω τι θα πείτε τι μας λέει η Χαζοαμερικάνα αλλά ένα θα πω το 1974 έφτασα στην Αμερική ορφανή από πατέρα με 120$ στην τσέπη και το μόνο που βρήκα ήταν έναν θείο (μακρινό ξάδερφο του πατέρα μου) και ένα σωρό ζεστούς μετανάστες που είχαν όρεξη για μία καλλίτερη ζωή και σήμερα είμαι καθηγήτρια σε Πανεπιστήμιο στο Colorado γιατί κάτι κύριοι του ΔΙΚΑΤΣΑ έκριναν ότι το πτυχίο μου δεν είναι αρκετό καλό να διδάξω Ελληνόπουλα αλλά δεν πειράζει, μου λείπει η πατρίδα αλλά βγάζω τα τριπλάσια από ότι βγάζει ο αντίστοιχος καθηγητής στην Ελλάδα και έρχομαι στην Ελλάδα κάθε καλοκαίρι και χαίρομαι τα ωραία της Ελλάδα και τον υπόλοιπο χρόνο διδάσκω ανθρώπους που έχουν όνειρα , που είναι τα όνειρα σας Έλληνες ?
Goodnight Ελλάδα."


Το βρήκα στο αντίστοιχο πόστ του Indy αυτό το σχόλιο και θεώρησα ότι έπρεπε να το μεταφέρω.
Νομίζω πως τα λέει όλα...

Aνεμος είπε...

@patsiouri λεει πολλα αληθεια αν δουμε τα παιδακια με τα ταμπελακια τι λενε στην φωτο ρε γαμωτο......
ολοι δικαιωμα στην μορφωση στη ζωηηηηηη ελεος οχι και με τα παιδια προπαγανδα
ο καθενας εχει διακιωμα να πιστευει τον θεο του

BUTTERFLY είπε...

@ΑΝΕΜΟΣ
Πολυ σωστα μιλας! Αλλα το ειπε ο Βολταιρος αυτο, αν μου επιτρεπεις τη διορθωση..

@πατσιουρι
Ναι, ρε κοπελα μου, επιτελους κι ενας ανθρωπος που τα λεει με το ονομα τους, καλα εκανες και το ανεβασες!