Σελίδες

Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

ΑΠΑΤΕΣ,ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ






Κατα καιρους εχουμε γραψει για απατες στο ιντερνετ οπως οταν μας δειχνουν παιδακια αρρωστα προσπαθωντας να εγειρουν την λυπη μας
μια σελιδα με προσφατες απατες θα βρειτε στο ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ
χαρακτηριστικό παράδειγμα ενα ζευγάρι που μίλαγε στο face book εκ μερους του χαμόγελου του παιδιού το οποίο δεν ήξερε τίποτα
ΠΕΡΑ του οτι προσπαθουν να μας εξαπατησουν μας βαζουν στον πειρασμο να προοωθουμε τα μηνυματα σε εκατονταδες μαιλ που τα παιρνουν για να βομβαρδιζουν με διαφημισεις
παρ ολα αυτα εχουμε κριση και μπορουμε να ξεχωριζουμε ενα αληθινο μηνυμα οπως ειναι αυτο που μου εστειλαν ...ο ανθρωπος μαλον λεει αληθεια
δινει στοιχεια και με αξιοπρεπεια ζηταει μια βοηθεια

ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑΚΟΙΤΟΣ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ , ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΑΚΡΑ. ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΕΞΙ ΜΟΥ ΧΕΡΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΙΑ 3 ΩΡΕΣ ΜΟΝΟ. ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΣΟ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΜΠΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΙΔΡΥΜΑ. ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΕΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ(ΑΠΟ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ) ΚΑΙ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ(ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΑ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΛΙΑΜΒΑΚΟΣ

1 σχόλιο:

marianaonice είπε...

Με τους απατεώνες έχουμε γίνει όλοι καχύποπτοι δυστυχώς και άνθρωποι που πράγματι έχουν την ανάγκη μας, μένουν αβοήθητοι λόγω της καχυποψίας μας!

Σαν το βοσκό με το λύκο και τα πρόβατα την πατάνε όλοι οι αναξιοπαθείς συνάνθρωποί μας, εξαιτίας της συμπεριφοράς κάποιων ανάλγητων απατεώνων...

Ας προσέξουμε λοιπόν κάθε μία περίπτωση, και πριν την απορρίψουμε σαν απάτη, ας κάνουμε μία έρευνα...
Είναι κρίμα γι' αυτούς που υποφέρουν και θέλουν πράγματι τη βοήθειά μας.

Ναι αυτός μάλλον φαίνεται ότι λέει αλήθεια, αλλά νομίζω ότι κανείς δεν πρέπει να εμπιστευτεί τη διαδικτυακή μόνο πιστοποίηση της ασθένειάς του, αλλά να σπεύσει από κοντά να δει και μετά να αποφασίσει να βοηθήσει...
Γιατί και η εικονική πραγματικότητα έχει πολλούς κινδύνους!