Σελίδες

Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

ΕΝΑ ΔΩΡΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ


Πόσες φορές δεν σας έχουν στείλει αρχεία υπέροχα σε μορφή PowerPoint δηλαδή υπέροχες φώτο σε ένα αρχείο που δεν μπορείτε να το μετατρέψετε??
αγαπημένοι μου εδώ ένα απλό πρόγραμμα που θα κάνετε σε २ λεπτά
βιντεακι
Σε αυτη την σελίδα θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσουμε έναν λογαριασμό και στη συνέχεια μπορούμε να "ανεβάσουμε" τις παρουσιάσεις μας। Αφού ανέβει κάθε παρουσίαση, αυτόματα γίνεται η μετατροπή της। Μόλις τελειώσει η μετατροπή μπορούμε πλέον να πάρουμε τον κώδικα που μας δίνεται και να τον τοποθετήσουμε στο blog μας। Μετατρέπει δηλαδή τα αρχεία PowerPoint σε μορφή video। ο
αναγνώστης μπορεί να το βλέπει σαν βίντεο, π।χ. στο youtube ή σε κάποιον flash player, ή να το βάλει στο blog του σαν embedded κώδικα.
μπείτε εδώ να δει τε πόσο εύκολο είναι ... http://www।authorstream.com

για απορίες στο μαιλ μου
εγώ έφτιαξα αυτό είναι υπέροχο δείτε το σώματα και γραμματα




3 σχόλια:

marianaonice είπε...

Aπίθανο βιντεάκι Άνεμε!!
Τα γράμματα της Αγγλικής γλώσσας και το ανθρώπινο σώμα!

Μπράβο, ωραίο δώρο μας ΄εκανες!
Κι έχω πολλά τέτοια slides που μου εχουν στείλει.

Σ' ευχαριστούμε!
:)))

Καλό ξημέρωμα!

Aνεμος είπε...

ειναι απιστευτο ποσο ευκολο το κανουμε βιντεο ολοι μας εχουν στειλει υπεροχα τετοια slides se μορφη PowerPoint
να σε καλα μαριαννα

ps είπε...

fantastiki efarmogi!!!!!
eyxaristo poly!!!!