Σελίδες

Τρίτη 5 Μαΐου 2009

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΙΡΗΝΗ

ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΟΧΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΕΡΑΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ
http://manasieirini.blogspot.com/
NA TΗΣ ΕΥΧΗΘΕΙΤΕ ΕΠΑΝΩ STO ΒΛΟΓΚ ΤΗΣ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ
ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΑΜΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ
http://aktida.blogspot.com/
Χρόνια Πολλά κορίτσι μου ! Γιορτάζεις σήμερα γλυκιά μου και ο μπαμπάς σου κι εγώ σου ευχόμαστε όλα τα καλά του κόσμου σε σένα και το σπιτικό σου. Θάσαι πάντα η δική μας Ειρήνη ,το πρώτο μου συναίσθημα σαν μάνα , εκείνη που άνοιγε στην αδελφή της το δρόμο , εκείνη που έδινε “μάχες” για να επιβάλει κανόνες , η καλή φίλη για τις φίλες της , η δίκαιη, η δυνατή που γίνεται αδύνατη μόνον όταν κάποιος από την οικογένεια της παθαίνει κάτι . Εύχομαι καρδιά μου να μην σε αλλάξει τίποτα , να είσαι πάντα τόσο αγαπητή από όλους όπως τώρα γιατί εκείνος που έχει καλούς φίλους δεν είναι ποτέ μόνος. Σ’ αγαπώ και είμαι περήφανη για σένα, ο μπαμπάς σου σε λατρεύει και θέλουμε για σένα πάντα ότι είναι για καλό σου. Και του χρόνου γλυκιά μου! Όμως σήμερα δεν γιορτάζει μόνον η Ειρήνη μου αλλά και η μεγάλη Ειρήνη η μητέρα μου, ο ανεψιός μου από τον άνδρα μου ο αγαπημένος μου Βαλάντης και η κορούλα του η Ειρηνούλα. Σας εύχομαι όλους υγεία και ευτυχία , σας αγαπώ όλους και είμαι τυχερή που σας έχω.
ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ..........
ΕΙΡΗΝΗ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΑ ........KOΨΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΠΑΝΤΑ

8 σχόλια:

eirini είπε...

Αχ!!!! βρε Άλκη... τί έκανες εδώ; Τρελλάθηκα μόλις το είδα!!!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Δεν το περίμενα όλο αυτό!
Είσαι γλύκας!!!!!!!!!!!!!! Έλα να πάρεις ένα μεγάλο κομμάτι γλυκό και ένα εξίσου γλυκό φιλάκι!!!!!!!!!!!!

Σ'ευχαριστώ!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Χρόνια πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά......................

χαρούμενα, ευτυχισμένα, γελαστά, ερωτιάρικα, ταξιδιάρικα.......

χρόνια τέλεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maria Tzirita είπε...

Χρόνια πολλά στην Ειρήνη μας, από τα γλυκύτερα πλάσματα της μπλογκογειτονιάς! Να'σαι καλά κι εσύ πατρίδα για το αφιέρωμα, πραγματικά της αξίζει! Φιλιά πολλά!

marianaonice είπε...

Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα στην Ειρήνη!!!
Να χαίρεσαι τη φίλη σου @Άνεμε!!
:)))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ Η ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ.ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Χρόνια της πολλά!
Είναι όσα λες και ακόμη περισσότερα αυτό το κορίτσι!
Είναι θησαυρός!
Και της αξίζουν τα καλύτερα!
Την καλησπέρα μου, άνεμε!

Aνεμος είπε...

οντως το αξιζει το blog της ειναι επανω να της πουν χροννια πολλα οσοι δεν το ξερουν

admin είπε...

Ειρηνούλα χρόνια πολλά και πάντα ευτυχισμένη να είσαι!!!