Σελίδες

Τρίτη 5 Μαΐου 2009

ANTIO KATEΡΙΝΑΚΙ


ΤΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ 1,5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΕΜΑΘΑ ΣΗΜΕΡΑ..... ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΓΧΕΊΡΗΣΗ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ Ο ΘΕΟΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ?? ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟΣ? ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΒΟΥΔΑΣ ΜΩΑΜΕΘ?? ΤΙ ΕΦΤΑΙΞΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ?? ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ?? ΠΑΡΕ ΕΜΕΝΑ ΕΧΩ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΙ ΕΦΤΑΙΞΕ?? ΔΕ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΘΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ???????? ΑΝ ΥΠΗΡΧΕΣ ΔΕ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ
http://paokland.blogspot.com/2009/05/blog-post_05.html

Ηλιαχτίδα μου το γλυκό χαμόγελο σου δροσοσταλιά μου στα χείλη η ζωη σου.. λατρευω φώς μου κάθετι δικό σου την όμορφη καρδιά και την ψυχή σου !!!!
καλο ταξιδι κατερινακι να προσεχεις
Ηλιαχτίδα μου
TA ΠΑΙΔΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΑΚΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΤΕΙΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ
και πες στον Θεο ..αν υπάρχει και τον συναντήσεις οτι ειπε ο Ανεμος οτι εισαι αδικος γιατι παιρνεις τα ΑΓΓΕΛΟΥΔΙΑ
να παιζεις με τα παιδακια της Παλαιστινης εκει επανω
ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΘΕΕ??
ΚΑΤΕΒΑ ΚΑΤΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΝΟ

9 σχόλια:

marianaonice είπε...

.........
:((((
Δεν ξέρω αν υπάρχει Θεός!
Μήπως όμως υπάρχει και παίρνει τους αγγέλους κοντά του;;

Aνεμος είπε...

@marianaonice AN ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙΑ??

marianaonice είπε...

Ναι γιατί τα θέλει κοντά του!
Και για να γλυτώσει από την κακία μας!!
Τι να πω κι εγώ...
Τα λόγια περιττεύουν σε τόσο πόνο...
παρηγοριά του νου μου ψάχνω...
γιατί αυτό δεν το χωρά ο νους του ανθρώπου...
:((

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

Καλημέρα .

καλό ταξίδι παιδί μου...

ελπίζω εκεί που πας να είναι καλύτερα από δω ..

BUTTERFLY είπε...

Ολοι οι ανθρωποι πιστευω, περνουν για καποιο λογο απο αυτον τον κοσμο...πολλες φορες ερχονται σαν διατοντες αστερες, να φωτισουν λιγο τη ζωη μας και να φυγουν παλι...φευγοντας ομως, ολοι μας αφηνουμε κατι πισω...μια ιστορια, μια διδαχη...κι ειναι πολυ σημαντικο οσοι μενουν πισω να μην ξεχασουν ποτε οσα εμαθαν απο εκεινον που εφυγε...
Ισως η Κατερινα να περασε απο τον κοσμο για να διδαξει τη δυναμη η το εφημερο των καταστασεων η ποιος ξερει τι αλλο...
Οπως και να 'χει, ειναι αδικο! Για τα δικα μας μετρα τουλαχιστον, ειναι εντελως αδικο!
Για την ιδια ομως, ποιος ξερει;; Ισως εκει που παει να ειναι πιο ευτυχισμενη, πιο ασφαλης...
Καλο ταξιδι να εχει το αγγελουδι και καλη δυναμη-οση δυναμη γινεται- στους γονεις της! Χειροτερο πραγμα δεν μπορει να παθει ανθρωπος απο το να δει το παιδι του να πεθαινει...κουραγιο!

Aνεμος είπε...

ΔΕΝ πιστευω τοση αδικια αν υπαρχει θεος θα ειναι αδικος?θα στερει τετοια αγγελουδια απο τους γονεις του??γιατι??ποιος ανθρωπινος πονος το αντεχει??

Nobilis είπε...

Άνεμε, καλέ μας Άνεμε,
να πάει στο Καλό το Κατερινάκι και καλή δύναμη στους γονείς της.

Καταλαβαίνουμε ότι συμμερίζεσαι τον πόνο των γονιών, αλλά μην απαλλάσσεις τον "άνθρωπο" από τις ευθύνες του.

Δεν θα πάθει τίποτε ο Θεός με τις καταγγελίες μας, αλλά πες μου καλέ μου Άνεμε, τι έφταιξε ο Θεός στην Παλαιστίνη; Πες μου σε παρακαλώ;

Μη δίνεις συγχωροχάρτι σ' αυτούς που θέλουν να λέγονται συνάνθρωποι μας.

Όσο για τον καρκίνο, πονάει η αρρώστια που έχει καταντήσει μάστιγα, αλλά μήπως κι εκεί δεν έχουν τις ευθύνες μας; Μήπως εμείς δεν φτιάξαμε τα Τσερνομπιλ, δεν μολύναμε το περιβάλλον, δεν καταστρέψαμε την ατμόσφαιρα, δεν ξυρίσαμε τα δάση μας;

Είναι πόνος ο καρκίνος, κι αβάσταχτο για τους γονείς να χάνουν το παιδί τους, αλλά, σ' αυτές τις δύσκολες ώρες, τους είναι καταφύγιο η πίστη, ότι το μικρό τους πήγε κοντά Του.

Καλό Ταξίδι Κατερινούλα

Aνεμος είπε...

το σχολιο ειναι απο μια κυρια που εχασε το παιδι της δεν εχω λογια γραφει
(Αγγελούδια τα κάνει...
ένα πράγμα έχω να πω και το λέω γιατί και εγώ έχω χάσει παιδάκι, το μονάκριβο κοριτσάκι μου που το λάτρευα. Όταν ο Θεός μας δίνει όλα τα καλά (παιδιά, υγεία, χρήματα, κλπ) τότε είμαστε εντάξει, χαιρόμαστε κλπ κλπ, όταν μας τα παίρνει όμως πολλοί θυμώνουν και τα βάζουν μαζί Του. Γιατί; Σαν μεγάλη αχαριστία μου ακούγεται αυτό. Τι είναι αυτό; Όταν έχουμε ευχάριστα υπάρχει Θεός και όταν έχουμε δυσάρεστα τότε γίνεται κακός και άδικος;
Όλα δανεικά είναι, τίποτα δικό μας. Ο Θεός δεν είναι καθόλου άδικος. Υπάρχει και μας αγαπάει και ας μην το καταλαβαίνουν πολλοί.
Το κάλεσε Εκείνος και εκεί είναι καλύτερα απ'ότι εδώ... εκεί παίζει και γελάει, αυτό να πεις στους γονείς.... ο πόνος είναι πολύ μεγάλος και το ξέρω εγώ καλύτερα από πολλούς . Αυτός ο πόνος όμως δεν αλλοιώνει την πίστη μου. Πιστεύω στο Θεό και θα το λέω όσο ζω.)

marianaonice είπε...

H κυρία αυτή ξέρει καλύτερα από τον καθένα μας ΄@Ανεμε!!
Μάλλον επιβεβαιώνεται και η δική μου πεποίθηση που σου έγραψα παραπάνω...