Σελίδες

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

από την δοκιμαζόμενη Αυστραλία


Μια πραγματικά καταπληκτική φωτογραφία από την δοκιμαζόμενη Αυστραλία που ζει τη μεγαλύτερη περιβαλλοντική καταστροφή στην ιστορία της. Ο πυροσβέστης μοιράζεται το νερό του με ένα κοάλα το οποίο προσπαθεί να διαφύγει από το φλεγόμενο δάσος του Mirboo North. Τo άτυχο ζώο απλώνει το άνω άκρο του και πιάνεται από το χέρι του ανθρώπου..!ΟΙ ΑΥΣΤΡΑΛΟΙ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ 2007 ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ??

6 σχόλια:

Mikros Alitis είπε...

εδώ δεν δίνουμε στους ηλικιωμένους μας, τις μανάδες και τους πατεράδες μας... θα δώσουμε εκεί στα μακρινά ξένα;;;;

balabala bambaluna ( pink, of course ) είπε...

ΝΑΙ, ΑΥΤΗ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΒΟΛΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΒΡΙΚΣΩ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ!!!! ΓΑΜΑΤΗ!
ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ,
Β.Β.

Aνεμος είπε...

μαρια αλιτακο να προσεχεται καλη ξεκουραση

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Τώρα πρωί πρωί , με ρομαντική διάθεση να μη σου πω τι θα τους στείλουμε....εδώ βλέπουμε την αυλή μας να καίγεται και ..κλείνουν τη πόρτα βρε παιδάκι μου..λυπάμαι αφάνταστα για την κατάντια μας σαν λαός .Εγώ πάντα ήμουν υπερήφανη που ήμουν Ελληνίδα , έφερα τον άνδρα μου απο το Βέλγιο που είχε ο άνθρωπος τη ζωή του , για να ζήσω εδώ..τώρα απογοητεύομαι απο κάθε τι στη χώρα μου .Ξέρω οτι δεν φταίνε οι άνθρωποι της , το ΠΟΛΙΤΗ τον φιάχνει το κράτος να ξέρεις όπως η μάνα το παιδί.Αν το κράτος ήταν καλός δάσκαλος μαζί του θα ήταν ο πολίτης καλός μαθητής.Μπορώ να σου πω άπειρες ιστορίες απο τη ζωή μας όταν ήρθαμε στην Ελλάδα εδώ σαν πολίτες που ήταν γροθιές στα μούτρα μας.Κάποτε ο άνδρας μου με μια μαύρη σακούλα μάζευε σκουπίδια απο τις παραλίες ..τον έδειχναν και ..γελούσαν,πήγε στην εφορία να δηλώσει το μαγαζί μας στη πραγματική τιμή που το πήραμε και τον κορόΐδεψαν μετά λέγοντας του ..ας έλεγες τα μισά..τον βλέπουν που ταίζει αδέσποτα και του λένε θα λερώσεις το πεζοδρόμιο...

The Ghost είπε...

absolutely nothing-ειλικρινά τίποτα

chamomilaki είπε...

Άνεμε,
το αντιγράψαμε.

Όλα τα λεφτά. Βραβείο ανθρωπιάς για ένα ζωάκι.

Με όλη μου την εκτίμηση
Το Χαμομηλάκι