AΓΝΩΣΤΟΣ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕ 16 ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΠΑΓΚΑΚΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΑΥΜΑ ΔΕΝ ΠΕΘΑΝΕ ΑΦΟΥ Η ΣΦΑΙΡΑ ΧΤΥΠΗΣΕ ΣΤΟΝ ΚΑΡΠΟ ΤΟΥ .ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ.Ο ΝΕΟΣ ΗΤΑΝ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΚΕ ΚΑΙ η βολίδα προήλθε από πιστόλι 38 χιλιοστών.δεν θέλω να σκέφτομε οτι θα είχαμε και άλλο νεκρό
Οσο ευνοειτε το παρακρατος,όσο δεν συλαμβάνοντε οι 50 παρακρατικοι γνωστοί άγνωστοι που καινε σημαιες ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ,όσο τα καναλια δεν δειχνουν τους μαθητες αλλά τους κουκουλοφόρους,φοβάμε τα χειρότερα.
ΕΣΤΩ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΤΑΣΟΥ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΛΑΒΕ ΤΟΥΣ 50 -100 ΓΝΩΣΤΟΥΣ ...ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ
ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΑΨΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤ ΔΙΠΛΑ ΚΟΙΤΑΖΑΝ
ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕ ΣΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΚΑΙ ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ ΔΕΝ ΥΠΟΘΑΛΠΤΕΙ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ
ΑΛΛΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΓΩΝΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
Βγάλτε τις κουκούλες από τους κουκουλοφόρους. Μην τους επιτρέπετε να στιγματίζουν τον αγώνα σας. Τι θα πει «κουκούλα»; Ο πραγματικός αγωνιστής και επαναστάτης ούτε ντρέπεται ούτε φοβάται να δείξει το πρόσωπό του. Μην αφήνετε να σπιλώνουν τη μνήμη του Αλέξανδρου συνδέοντας το πρόσωπό του και το όνομά του με εικόνες φρίκης. Είναι σαν να τον σκοτώνουν για άλλη μια φορά.
Ανοίξτε δρόμους. Αντισταθείτε στα εύκολα που τόσο ύπουλα βάζουν μπροστά σας προσπαθώντας να σας ξεγελάσουν ότι είναι δήθεν δικές σας επιλογές. Πάρτε τη ζωή στα χέρια σας και προχωρήστε μπροστά.
και κλεινω με μια σελίδα για να δείξω, οτι ο ποιητικος λόγος καμια φορά είναι ποιό κοφτερός απο μία πέτρα δείτε το blog
http://nikolaos1970.blogspot.com/
στο βίντεο μία μορφή παρακράτους
7 σχόλια:
καλα ρε παλικαρια σε αυτά τα κολοσχολεία που πάτε -ιδιωτικά η δημόσια- δεν σας εχουν μάθει ούτε ιστορία ούτε τις αρχές τις αστικής δημοκρατίας. Τουλάχιστον τι γιορτάζουμε την 25 μαρτίου ξέρετε?
Κάθε άνθρωπος ρε παιδιά έχει δικαίωμα στην υπεράσπισή του από δικηγόρο και το δικαίωμα να δικαστεί όχι από τον όχλο αλλά απο συγκεκριμένο δικαστήριο και γνωστό νομικό σύστημα.
Καλά δεν τα μάθατε αυτά ποτέ?
Η οχλοκρατία και τα λαικά δικαστήρια στις πλατείες των χωριών -εργαλεία φασιστικών ιδεολογιών αριστερών ή δεξιών- στην ελλάδα δεν εφαρμόστηκαν. Μόνο στρατιωτικά δικαστήρια κατα την διάρκεια του εμφυλίου.
Καλά δεν εχετε καταλάβει ρε παιδιά ότι για να τελειώσει η μεταεμφυλιακή αιμοραγία εφαρμόστηκε μετά την χούντα ο νεοκαραμανλισμός που επέβαλε απόλυτη ιστορική λήθη των εγκλημάτων από την μεριά της δεξιας και μερική από την κοινοβουλευτική αριστερά και ταυτόχρονη νομιμοποίηση και είσοδο του κκε στην βουλή και μοίρασμα των εξουσιών της χώρας (κυρίως των ΟΤΑ στην αριστερά - τα πρώτα χρόνια της δημοκρατίας)
Για τον λόγο αυτόν ο καραμανλής - ο γέρος- κατέστει μισητός και θεωρήθηκε προδότης από την παλιά κυρίαρχη δεξια τάξη, βασιλικούς κλπ και αντίστοιχα το κκε θεωρήθηκε προδοτικό κόμμα από τους αναρχοαριστερούς, μαοικούς, αριστερούς τρομοκράτες κλπ. Η διαφορά ποια είναι. Το κομμάτι της δεξιάς που αρνήθηκε τον καραμανλισμό πολύ γρηγορα φθάρθηκε λόγω της ένταξης της χώρας στην ΕΟΚ. Παρέμειναν κάτι μειοψηφίες χρυσαυγίτες κλπ. Δυστυχώς το κομάτι της αριστεράς που αρνήθηκε τον αστικό κοινοβουλευτισμό και θεώρησε το κκε προδοτικό κομάτι ήταν και είναι πιο δραστήριο. Ανεξάρτητα τμηματά του συνεχίζουν το ένοπλο κύκλο της βίας οραματιζόμενο την κοινωνική αλλαγή που ο καθένας έχει στο κεφάλι του. Ισως τώρα γίνεται κατανοητό γιατι κοκορομαχούν κκε και συριζα = κκε εσωτερικού. Ο μόνος χώρος για να μαζέψεις στρατιώτες φανατικούς είναι οι μικρές ηλικίες και κυρίως τα παιδιά. Αυτό μάλλον το έχετε καταλάβει. Πηγαίνουμε στρατιώτες μικροί, βαπτιζόμαστε πριν ακόμη μιλήσουμε, τους κανουμ μουτζαχεντιν γεμάτους εκρηκτικά κλπ. Ο χώρος λοιπόν των παιδιών μας - το λουλούδι και το μέλλον όλων μας- δέχεται μια άνανδρη επίθεση από την αριστερά αυτή την φορά -και ας τους λένε παιδια και αντιεξουσιαστές- χωρίς τσίπα και η κοινωνία δέχεται μια μπουνιά κάτω από το τραπέζι -στο υπογάστριο. Είναι αλήτικη συμπεριφορά αυτή που πραγματικά εμένα με θλίβει. Τα παιδιά τα θέλουμε ελεύθερα να αποφασίσουν. Αυτές οι γκαιμπελικές τεχνικές ειναι καταδικαστέες από όλους μας. Εαν πέσουν και άλλα παιδάκια η αστυνόμοι νεκροί πάει η λογική τέρμα. Ψυχές θα καταστραφούν και η παραλογη λογική του πολέμου θα επικρατήσει.
Για κάποιον αλέξη νομίζετε πως γίνονται όλα αυτά?
Μόνο στην καρδιά σας.
Ρε παιδιά πονηρέψτε λίγο, η συμπεριφορά της νεανικής ηλικιας ειναι απόλυτα προβλέψιμη από όσους σκέγτονται. Γιαυτό και σας εβγαλάν στους δρόμους. Εκεί που μαζεύεστε για να διαμαρτυρηθήτε, κοιτάξτε πίσω και πλάγια. Θα δείτε κάτι τύπους μεγάλους σε ηλικία -ντυμένους σαν εσάς- αυτοί λέγονται καθοδηγητές νομίζω και επιτηρητές. βρείτε τους και ρωτήστε τους....
Και τέλος πάντων ρε παιδιά ποιός από εσάς διαμαρτυρήθηκε -'η 'εκανε πορεία ? ποια πορεία? - για την αισχρή δολοφονία του αυστραλού νεαρού στην μύκονο από τους αντίστοιχους μπάτσους της νύχτας? Κανένας σας, πουθενά και φυσικά οχι γιατί δεν σοκαριστήκατε ...αλλά ...γιατι?... για σκεφτείτε ρε λίγο? γιατί τότε τίποτα δεν σας ώθησε να βγείτε στους δρόμους?...
Μην απαντήσετε γρήγορα.. σκεφτείτε... και όταν το βρείτε .... καλώς ήρθατε στον κόσμο των μεγάλων και της πολιτικής και της προπαγάνδας.
@ανώνυμε έχω τελειώσει το σχολείο χρόνια εν μέρη συμφωνώ με την προπαγάνδα που λές αλλά δεν συμφωνώ με την επιθετικότη τα σου στους νέους,.αν εξαιρέσουμε 200 γνωστούς άγνωστους..απο το πολυτεχνείο δεν έχει γίνει πάλι νενανική εξέγερση,γιατί πάντα η νεολαία αλλάζει την ιστορία.το θέμα είναι η διαχείρηση ,ο διαχωρισμός απο τους τραμπούκους και να μην το εκμεταλευτούν ιδεολογικά όπως έτρεξαν τα κόμματα.τα παιδιά δεν κατέβηκαν με κόμματα και χρώματα,και ας μην τα δείχνουν τα κανάλια
O Aνώνυμος εκανε copy paste το συγκεκριμενο στο δικο μου κι σε αλλα 2 μπλογκς. Ελεος ας βρει αλλο τροπο κι ας μην επααναλαμβανεται. η αποψη του σεβαστη. ωστοσο αν θελει να τα ''λεει'', ας ανοιξει το δικο του μπλογκ κι ας μη κατανταει κουραστικος
Γιομάτη παλμό και σε γλώσσα ανθρώπινη ζωντανή και πάλλουσα η εγγραφή σου.
Και βέβαια να πέσουν οι κουκούλες, από τους τρομοκράτες τους λίγους, τους πραγματικούς , τους επαγγελματίες και να φανούν καθαρά τα πρόσωπα των παιδιών των παρεξηγημένων.
Των παιδιών μας που ζουν την κατηφόρα κι αντιστέκονται.
Όλες οι κουκούλες να πέσουν γιατί αθέατοι τρομοκράτες είναι και αυτοί οι πολλοί δυστυχώς σε όλα τα κλιμάκια της εξουσίας που με τις "νόμιμες" έκνομες κατ' εξακολούθηση για δεκαετίες πράξεις τους οδήγησαν την κοινωνία μας στα όρια της ανοχής και αντοχής της.
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr
Φίλε μου,καλημέρα!
..αλλά εκείνη η ενδιάμεση ζώνη στην οποία συνηθίζουν να λαμβάνουν χώρα ο έρωτας, η φιλία, η κατανόηση, η συμπόνια..
Διερωτήσεις ενός φυσικού επιστήμονα που τολμά να κοιτάξει κατευθείαν τον ήλιο και το θάνατο, βιώνοντας το γεγονός του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου ως την «κρίση ολόκληρου του πολιτισμού που βασίζεται στον ορθό λόγο και τη μηχανή». Ο Ερνέστο Σάμπατο βιώνει την οικουμενική κρίση ως βαθιά προσωπική· το 1938, θα βρεθεί στα πρόθυρα της τρέλας και αηδιασμένος από τον τεχνικό πολιτισμό, όπως λέει ο ίδιος, θα φύγει, με τη γυναίκα του και το παιδί τους, «από τη φωτεινή πόλη με τους πύργους -όπου βασιλεύουν η βεβαιότητα και η τάξη- προς αναζήτηση μιας ηπείρου γεμάτης κινδύνους, όπου κυριαρχεί η εικασία». Σε μια καλύβα στην οροσειρά της Κόρντοβας, αυτός ο θαυμαστής του Αρτό, αντί να αυτοκτονήσει ή να τρελαθεί, καταβυθίζεται στη συγγραφή και την απελπισμένη διερεύνηση της αλήθειας, της βαθιάς και πλούσιας σε αντιφατικότητα πραγματικότητας, καθώς και στην αναζήτηση της σωτηρίας της ανθρώπινης ύπαρξης. Από πού θα έρθει όμως αυτή; Από τους ήρωες σαν τον Τσε Γκεβάρα, από τους ποιητές σαν τον Ρεμπό και τον Χέλντερλιν, από τους καλλιτέχνες σαν τον Βαν Γκογκ, τον Γκόγια και τον Μπραμς, απαντά ο ρομαντικός και βιωματικά αναρχικός Ερνέστο Σάμπατο.
Στον 20ό αιώνα, γράφει ο Σάμπατο στο «Ανθρωποι και γρανάζια», που είναι η δεύτερη συλλογή δοκιμίων του (1951), ο κόσμος θα φτάσει στις έσχατες συνέπειες του τεχνολατρικού πολιτισμού, καθώς «η αφαιρετική ενοποίηση», που οδήγησε «στο μαθηματικό φάντασμα της πραγματικότητας», καταλήγει τώρα στη «φαντασιακή κοινωνία» που αποτελείται από «ανθρώπους-πράγματα», ενώ από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης θα προσφερθεί η ψευδαισθησιακή, «συλλογική πραγματοποίηση του Μεγάλου Ονείρου» που θα ενταφιάσει τον αναγεννησιακό άνθρωπο και θα αφήσει στη θέση του τον «άνθρωπο-εξάρτημα».
Συμφιλίωση με την κοινότητα
Αλλά ο άνθρωπος δεν είναι ούτε μαριονέτα ούτε πιόνι, αλλά ούτε και κάτι που είναι μόνο αφηρημένο: «το ανθρώπινο είναι κάτι παραπάνω από αυτό: είναι το αφηρημένο και το συγκεκριμένο, το ορθολογικό και ανορθολογικό, η μηχανή και η φύση, η επιστήμη και η Τέχνη»· η λογική ισχύει για τις στατικές οντότητες και όχι για τη ζωή που είναι μια μόνιμη μεταμόρφωση και συνεπώς μια μόνιμη άρνηση. Και η ελπίδα, σήμερα, βρίσκεται στον αγώνα για μια νέα σύνθεση: «όχι μια απλή ανάσταση του ατομικισμού, αλλά τη συμφιλίωση του ατόμου με την κοινότητα· όχι τον εκτοπισμό του ορθού λόγου και της μηχανής, αλλά στον αυστηρό περιορισμό στα εδάφη που τους αναλογούν (...) Το βασίλειο του ανθρώπου δεν είναι ο στενόχωρος και αγχωτικός χώρος του ίδιου του εγώ, ούτε η αφηρημένη κυριαρχία της συλλογικότητας, αλλά εκείνη η ενδιάμεση ζώνη στην οποία συνηθίζουν να λαμβάνουν χώρα ο έρωτας, η φιλία, η κατανόηση, η συμπόνια. Μόνο η παραδοχή αυτής της αρχής θα μας επιτρέψει να θεμελιώσουμε αυθεντικές κοινότητες, αντί για κοινωνικές μηχανές».
Η δεύτερη βασική θέση της βιομηχανικής κοινωνίας είναι ότι τα ανθρώπινα πλάσματα μπορείς να τα εκμεταλλεύεσαι με μέσον τη δύναμη, τη βία, τις ανταμοιβές ή=πιο συχνα=με το συνδιασμό όλων αυτών.. Φρομ
-Βλέπω τους Στρατοδίκες να καίνε σαν κεριά, στο μεγάλο τραπέζι της Αναστάσεως.
-Βλέπω τους Χωροφυλάκους να προσφέρουν το αίμα τους, θυσία στην καθαρότητα των ουρανών.
Ελύτης
Πώς να σωπάσω μέσα μου
την ομορφιά του κόσμου;
Ο ουρανός δικός μου
η θάλασσα στα μέτρα μου
Πώς να με κάνουν να τον δω
τον ήλιο μ’άλλα μάτια;
Στα ηλιοσκαλοπάτια
Μ' έμαθε η μάνα μου να ζω...
Στου βούρκου μέσα τα νερά
ποια γλώσσα μου μιλάνε
αυτοί που μου ζητάνε
να χαμηλώσω τα φτερά
Κώστας Κινδύνης
Έχει ξεφύγει από κάθε έλεγο η κατάσταση πια..
Φοβάμαι τα χειρότερα, μακάρι να μην γίνουν πραγματικότητα..
Τι να πω πια..έλεος!
Δημοσίευση σχολίου