Σελίδες

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

φορολογική συνείδηση


Τυχαία είδα αυτό http://www.forologikisinidisi.gr/
έχει ένα τρέιλερ που λέει ώρα είνα να αποκτήσουμε φορολογική συνείδηση
μιλάμε για πολλά γέλια το ανέκδοτο του χρόνου που πέρασε.
(ΓΕΛΑΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΟΡΓΙΣΤΩ ΧΡΟΝΙΑΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΤΡΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΩ)
Υποψιάζομε ότι το έγραψε ο Βουλγαράκης με τον Ρουσόπουλο ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΑΓΟΡΕΨΕ Ο ΕΦΡΑΙΜ
Και βέβαια το πληρώσαμε εμείς απο την φορολογία .........
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΠΑΡΩΔΙΑ ΚΑΤΩ

9 σχόλια:

Κατερίνα Δε.Στα.Πα. είπε...

Άνεμε, μόλις γύρισα απ' τον Φαίδωνα (συγγνώμη, δεν ξέρω να κάνω λινγκ από δω) και του έλεγα γι' αυτή την διαφήμιση.
Εγώ δεν γελάω. Με θυμώνει πολύ κάθε φορά που την βλέπω. Απευθύνεται εννοείται στον λαό, αλλά ο λαός είναι εκείνος που φορολογείται από παντού. Και να θέλει να κρύψει, δεν μπορεί!
Γνώμη μου να την σταματήσουν όσο γίνεται νωρίτερα. Λάθος εποχή βρήκαν να την βάλουν.
Καλά Χριστούγεννα, άνεμε!
Όσο γίνεται!
Στα κινέζικα και στις λαικές πες τους (τους εμπνευστές της ιδέας της διαφήμισης) θα την βγάλουμε φέτος και ΑΝ!
Και σίγουρα δεν θα πάρουμε και απόδειξη! Μια μπλούζα παραπάνω!

Aνεμος είπε...

απλά πατάς επάνω στη διέυθυνση και βγαίνει καλές γιορτές

Aνεμος είπε...

@κυκλάμινο βουνού γελάω για να μην οργιστώ χρονιάρες μέρες και τελείωσαν οι πέτρες στην ΑΘΗΝΑ NA SE KALA

AATON είπε...

Χρονια πολλά,
χρόνια καλά,
καλές γιορτές
και καλά Χριστούγεννα

Artanis είπε...

Χα,χα,χα,χα,χα, έχω δει άλλη μία παρόμοια...
Σε αποκαλούν κατάμουτρα κλέφτη...
ΠΟιοι;
Οι κλέφτες, φυσικά...
Δεν πειράζει, κι έχει ο καιρός γυρίσματα...
Καλό απόγευμα, Ανεμε...

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Χα, χα, χα....
Εδώ γελάμε...

Τις ευχές μου να κυλήσουν ειρηνικά οι μέρες αυτές, να δικαιώσουμε το νόημα τους!
Υγεία πάνω απ' όλα!

marianaonice είπε...

Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω τελικά με όλα αυτά!!
Ας είναι...

Παρά τις αντιξοότητες εγώ θα ευχηθώ:
Καλές γιορτές!
Χρόνια πολλά ειρηνικά και με πρόοδο και ένα καλύτερο καινούριο χρόνο!

Aspa είπε...

Μου φαίνεται πραγματικά απίστευτο ότι γύρισαν αυτές τις διαφημίσεις... Τέλος πάντων, πέρασα να σου πω καλά Χριστούγεννα και να σου δώσω τις ευχές μου και θα τα ξαναπούμε σύντομα!

Unknown είπε...

Ανεμακι καλες γιορτες Φιλια ελευθερια