Σελίδες

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα χρέος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα χρέος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Συγκοινωνούντα δοχεία??

Έξι χρηματοπιστωτικά ιδρύματα εντοπίστηκαν να κερδοσκοπούν σε βάρος των ελληνικών ομολόγων δήλωσε η Γαλλίδα υπουργός οικονομικών, C. Lagarde, σύμφωνα με τη Wall Street Journal.
H κ. Lagarde κατά τη διάρκεια ομιλίας σε επιτροπή του γαλλικού κοινοβουλίου ανέφερε ότι και τα έξι ιδρύματα είναι αγγλοσαξονικής προέλευσης.

Το επόμενο, που μένει, είναι να αποκαλυφθούν και όσοι κρύβονται πίσω από την οικονομική αλητεία των συγκεκριμένων αγγλοσαξωνικών οικονομικών οίκων, που έστησαν παιχνίδι σε βάρος της χώρας μας προκειμένου να αποκομίσουν οφέλη τόσο οι ίδιοι οι "οικονομολόγοι" όσο και οι εντολείς τους... και μας οδήγησαν σήμερα στα ανθελληνικά μέτρα που υποθηκεύουν την ανεξαρτησία της χώρας μας!

Δευτέρα 17 Αυγούστου 2009

το έγκλημα των ολυμπιακών επιβεβαιώνεται 5 χρόνια μετά


Aπό τη σελίδα http://greek-olympics.blogspot.com/ το έγκλημα των ολυμπιακών επιβεβαιώνεται 5 χρόνια μετά

Ντροπή σας, οι Κινέζοι μας… έβαλαν τα γυαλιά στην Ολυμπιακή αξιοποίηση

Σήμερα συμπληρώνονται 5 χρόνια από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων το 2004.
Πέντε χρόνια απραξίας, ανικανότητας, αδιαφορίας για την κληρονομιά των Ολυμπιακών Αγώνων, για τις εγκαταστάσεις των εκατομμυρίων ευρώ που ήταν είναι και θα μείνουν ανεκμετάλλευτες
Με το συγκεκριμένο πρόβλημα έχουμε ασχοληθεί αρκετές φορές.
Η διαφορά με τη σημερινή είναι στο ότι θα σας πούμε τι έκαναν και τι κάνουν οι Κινέζοι εδώ και καιρό. Θα αξιολογήσετε μόνοι σας λοιπόν και θα συγκρίνετε την Αθήνα με το Πεκίνο.
Θα δείτε τι έπρεπε να έχουμε κάνει στην Αθήνα όχι από τον πρώτο χρόνο, αλλά από την πρώτη μέρα μετά και την ολοκλήρωση των παρα-Ολυμπιακών.
Επίσης θα δείτε ότι οι φίλοι του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή ενδιαφέρθηκαν μόνο για τις παχυλές αποζημιώσει τους στις θέσεις περί των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων, ενώ μετά πήραν προαγωγή ως επιτυχημένοι
Ας περάσουμε στους Κινέζους και να δούμε πως κατάφεραν μέσα σε έναν χρόνο να κερδίσουν χρήματα από την τουριστική εκμετάλλευση και όχι από τα αθλητικά γεγονότα. Θα έρθουν και αυτά, όμως το πρωτεύων είναι η τουριστική αξιοποίηση.
Αξιοποίηση που θα φέρει χρήματα μόνο για τα πρώτα τέσσερα χρόνια, αφού μετά όλοι στρέφουν τον ενδιαφέρον τους στην επόμενη πόλη, στο Λονδίνο για γίνουμε πιο συγκεκριμένοι
Τα νούμερα είναι εντυπωσιακό. Ακόμα και οι ίδιοι εκπλήσσονται από την προσέλευση που στρέφονται στην τουριστική αξιοποίηση παρά την αθλητική και αγωνιστική σύμφωνα με τον αναπληρωτή διευθυντή των εγκαταστάσεων Ζανγκ Χενγκλί.
Η «φωλιά του πουλιού», το Ολυμπιακό στάδιο στο Πεκίνο, που κόστισε περίπου 450 εκατ. δολ. για να κατασκευαστεί και έχει λειτουργικό κόστος 10 εκατ. δολ το χρόνο με την τουριστική εκμετάλλευση και ορισμένες συναυλίες που έγιναν θα φέρει κέρδος περί τα 3 εκατ. δολ. και με πρώτη αθλητική εκδήλωση τον τελικό του Ιταλικού «Super Cup» προχθές.
περισσοτερα
http://greek-olympics.blogspot.com/