Σελίδες

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα δημοσιογράφοι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα δημοσιογράφοι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

Δημοσιογράφοι με αμοιβές πολλών ταχυτήτων


Πίσω από τους «αστέρες» της γυάλινης οθόνης που αποτελούν το ελκυστικό σκηνικό για τους υποψήφιους δημοσιογράφους κρύβεται η σκληρή πραγματικότητα για το επάγγελμα του δημοσιογράφου. Σκληρή και επικίνδυνη, πολλές φορές, δουλειά, και με σχετικά χαμηλούς μισθούς για την πλειονότητα των δημοσιογράφων. Πριν εκπνεύσει το 2007, 110 δημοσιογράφοι έχασαν τη ζωή τους σε ολόκληρο τον κόσμο.Σύμφωνα με την έρευνα «Η δομή του δημοσιογραφικού επαγγέλματος» των VPRC μπορεί κάποιος να καταγράψει τέσσερις μεγάλες κοινωνικές «ομάδες-τάξεις» στο σύνολο των δημοσιογράφων: Το 31,5% μπορεί να ονομαστεί «προλεταριάτο» του χώρου. Το 59,5% θα μπορούσε να ονομαστεί «μεσαία τάξη» και ζει χωρίς πρόσθετα εισοδήματα, πέρα από έναν μέσο δημοσιογραφικό μισθό. Το 7,5%, περίπου, έχει μεγάλα δημοσιογραφικά εισοδήματα, μικρότερες, αλλά σαφείς επιχειρηματικές βλέψεις ή δραστηριότητες, πολυεργασία με μεγάλα εισοδήματα κ.λπ. Και, βεβαίως, το 2% είναι η ελίτ - αυτό δηλαδή που βλέπει ο πολύς κόσμος από τις εκπομπές «χλίδας» της τηλεόρασης και νομίζει ότι οι δημοσιογράφοι είναι πλούσιοι...

Με βάση τις απαντήσεις των ίδιων των δημοσιογράφων, τα προβλήματά τους ιεραρχούνται ως εξής:

Πρώτα στη λίστα είναι οι χαμηλές αμοιβές (39%) και η εργασιακή αταξία που επικρατεί στον χώρο με εξοντωτικά ωράρια, εργοδοτική αυθαιρεσία, ανασφάλιστη εργασία κ.λπ. (35%). Για τις γυναίκες οι χαμηλές αμοιβές και η εργασιακή αταξία εκτινάσσονται στο 46% και 37%. Περίπου το 42% των δημοσιογράφων βιώνουν καθεστώς επαγγελματικής ανασφάλειας (46% στις γυναίκες)
πηγή http://www.alfavita.gr/ejetaseis05/ejet2008s124c.php

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

τα τζιπ πρωτα


Ο ζούγκλας επαίρεται ότι τα ακριβά τζιπ που διαφημίζει.ε συγνώμη η σελίδα του είναι η πρωτη.μπραβο αλλά δώσε συγχαρητήρια στα παιδιά ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑεσύ ο ιδιοκτήτης είσαι και ξέρουμε τι φοβάσαι..μήπως τα 20 μεγάλα blogs ανοίξουν μπλοκάκι στην εφορία και σου πάρουν τις διαφημίσεις..όπως και θα γίνει..και σίγουρα εκτός απο δέκα μεγαλολαμογια που κλαίνε για τον λαό και τρώνε με χρυσά κουτάλια και δεν είναι πίσω ούτε μαζί αλλά μπροστά από την εξουσία(δεν το είπα εγώ το είπε ο Γιώργος Παπαδάκης το πρωί στον αντεννα)υπάρχουν οι πραγματικοί δημοσιογράφοι οι ανασφάλιστοι, που κάθονται στο χιόνι για ρεπορτάζ για 600 ευρό,που τρώνε φωτοβολίδες από τα ματ, οι άνεργοι δημοσιογράφοι όπως τα παιδιά στο
http://anergoidimosiografoi.blogspot.com/ αξίζει να τα δείτε ..

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

εύρεση του εφοπλιστή Παναγοπουλου


Όλη μέρα σήμερα όλα τα μέσα ασχοληθήκαν με την εύρεση του εφοπλιστή Παναγοπουλου,και βέβαια.. καλά να είναι ο άνθρωπος

Όμως. Ένα μήνα τώρα η Κωνσταντίνα Κούνεβα

Χαροπαλεύει γιατί είναι Ηρωίδα σε μια ξένη χώρα και ζήτησε καλύτερες σχέσεις εργασιας...ειναι ντροπή να έχουν μαζέψει στο http://liberal-left.blogspot.com/2009/01/blogo.html 150 ευρώ μέχρι τώρα

ντροπή και για τον άτυχο αστυνομικό τον Διαμαντή που το παιδί μόλις που γλύτωσε τον κίνδυνο και το περνάνε στα ψιλα.Απεγνωσμενα η αδερφή του λέει να μην τον κάνουν αυτόν και την οικογένεια του βωρά τα ΜΜΕ.Ντροπη που όλοι εκμεταλλευτήκαν τον Αλέξανδρο και κανένας δεν πήγε στο μνημόσυνο του.Ντροπη στα ΜΜΕ που αποπροσανατολίζουν τον λαό, οι εκατομμυριούχοι δημοσιογράφοι που τάχα χύνουν κροκοδείλια δάκρυα για τον φτωχό λαό

Καλός βρέθηκε ο εφοπλιστης,αλλά πόσοι έχασαν τα σπίτια τους για 1000 ευρώ?

Πόσοι δεν είχαν να δώσουν φακελάκι και έχασαν άνθρωπο τους??

Εμείς οι απλοί αρθρογράφοι όμως έχουμε ελεύθερη φωνη,και θα κραυγάζουμε.

Γιατί έχουμε ζήσει όλοι κοινωνικη,οικονομικη και επαγγελματική ανισότητα

Και γράφουμε στα παλαιοτέρα των υποδημάτων μας φτωχούς… δισεκατομμυριούχους παιδιά.. του λαού να μας βρίζουν όπως κάτω στο βίντεο Ο ΤΑΡΖΑΝ δείτε το ..απολαυστικό

anemos521@gmail.com για ότι ελεύθερη φωνή θέλετε