Σελίδες

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

Αυτοί που έχεις απέναντί σου...

ΑΠΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΗΡΘΕ ΣΗΜΕΡΑ

για την σημερινή συγκέντρωση στο Σύνταγμα στις 7


MySpace Flash Toys

Οι διμοιρίες των Μ.Α.Τ. που έχεις απόψε απέναντί σου, ήρθαν για να προστατεύσουν την «δημοκρατία» από σένα. Εσύ ήρθες εδώ με οργή, γιατί νιώθεις ότι δεν πάει άλλο. Οι «πολιτικοί» χαχανίζουν αυτήν την ώρα, μη υπολογίζοντας ούτε τα δάση, ούτε τα σπίτια, ούτε τον νεκρό πιλότο του πυροσβεστικού που έπεσε χτες, ούτε την οργή σου. Σε περικύκλωσαν, λοιπόν, με μπόλικες οπλισμένες διμοιρίες, ώστε να κάνεις το «παιχνίδι» σου χωρίς να έχουν καμμία επίπτωση οι πραγματικοί ένοχοι.

Οι ίδιες αυτές οπλισμένες διμοιρίες, βρίσκονταν στο μέτωπο της φωτιάς προχτές, στην ΒΑ Αττική. Όχι, δεν είχαν πάει να βοηθήσουν στην πυρόσβεση. Παρ' όλο που είναι εξοπλισμένοι με πυρίμαχες στολές και αντιασφυξιογόνες μάσκες, κάθονταν σαν χάχηδες και κοιτούσαν, ξεκούραστοι, με βάρδιες τους άυπνους, διψασμένους, πεινασμένους και εγκαταλελειμμένους πυροσβέστες.
http://i621.photobucket.com/albums/tt294/FatsaTV/dasos2rhy.gif?t=1251320362
Γιατί είχαν πάει εκεί; Επειδή στην μάχη με τις φωτιές ρίχτηκαν εθελοντικά από την πρώτη μέρα κάτοικοι του Γραμματικού και άνθρωποι που τους συμπαραστέκονται στον αγώνα κατά του ΧΥΤΑ του Μπόμπολα, ο Μαρκογιαννάκης έστειλε εκεί τους «πραίτορες» (που έλεγε και μια ψυχή) για τους... «αντιεξουσιαστές του Γραμματικού».

Είναι οι ίδιες διμοιρίες που είχαν προκαλέσει μικρής έκτασης πυρκαγιά με τα δακρυγόνα και τις χειροβομβίδες κρότου-λάμψης όταν πλάκωσαν τους κατοίκους του Γραμματικού που διαμαρτύρονταν, όχι για να μη φτιαχτεί ΧΥΤΑ γενικά κι αόριστα όπως σου το πλασάρουν τα ΜΜΕ, αλλά για να μη καταπατηθεί η δασική έκταση.

Είναι οι ίδιες διμοιρίες που απαγόρευσαν, πάλι με δακρυγόνα, κρότου-λάμψης και ξύλο, στους συγγενείς των θυμάτων του «ΗΛΙΟΣ» να πλησιάσουν στο εκκλησάκι που είχαν φτιάξει για τις ψυχές των 121 νεκρών συγγενών τους, για να κάνουν ένα τρισάγιο.

Είναι οι ίδιες διμοιρίες που τον Δεκέμβρη, όπως είδες κι εσύ, φόραγαν κουκούλες κι έσπαγαν επίτηδες άσχετους στόχους, την ίδια ώρα που με τις κανονικές στολές τους σαπάκιαζαν 12χρονα.

Κι άλλα, μύρια όσα.

Παίρνουν εντολές θα μου πεις. Σύμφωνοι. Δυο ερωτήματα τότε:

1. Τί θα κάνεις σ' αυτούς που δίνουν τις εντολές;
2. Πόσο ασυνείδητος μπορεί να είναι κάποιος για να εκτελεί τέτοιες εντολές;

Σταμάτα να κάνεις την πάπια. Ο κόσμος καίγεται γύρω σου, μεταφορικά και κυριολεκτικά. Όσο εσύ είσαι δεμένος χειροπόδαρα με το να σκέφτεσαι πώς θα ξεπληρώσεις δάνεια, ακόμα και για πράγματα που δεν χρειάζεσαι, μέρα με τη μέρα, σου αφαιρούν κομμάτι κομμάτι όση ελευθερία σου έχει απομείνει.

Δράσε, κάνε κάτι. Όχι, μην ενταχθείς πουθενά, μην ακολουθήσεις κανέναν, αν δε γουστάρεις. Δράσε όμως. Σίγουρα θα βρεις ανθρώπους που θέλουν κι αυτοί. Είμαστε πολλοί, αλλά δεν τολμάμε να μιλήσουμε ο ένας στον άλλον, να προσεγγίσουμε. Μας έχουν κάνει να φοβόμαστε ο ένας τον άλλον, γιατί έτσι τους συμφέρει.



Φιλικά,



Ένας συμπολίτης σου.

Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009

ΣΥΛΑΛΗΤΗΡΙΟ


ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 12 ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΙΣ 11 30 ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΑΣ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΜΑΥΡΩΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΕΠΕΙΣΟΔΕΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
ΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ

Free Gaza

Free Gaza
Και επι γης Ειρήνη ...

http://hamomilaki.blogspot.com/

Παιδιά, νέοι μας,
διαδηλώστε !!
Διαδηλώστε, διαμαρτυρηθείτε
για την παιδεία μας
για τον Αλέξη,
για το Διαμαντή,
για το Νίκο,
για τον Παλαιστινιακό λαό.
Για τα παιδιά της Παλαιστίνης
που τα σφάζουν.

Αλλά, παιδιά, παιδιά μας,
Σας παρακαλούμε ...
προσέξτε, προσέξτε πολύ,
αύριο και τις μέρες που έρχονται.

Μη δώσετε αφορμές,
όλοι μαζί,
σε μια συμπαγή διαδήλωση.

Μην ξεστρατίσει κανείς,
κανείς να μην ξεφύγει από την πορεία
περιφρουρήστε την ειρήνη για την ΕΙΡΉΝΗ

Προσέχετε αύριο και τις μέρες που έρχονται ...

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΠΑΣΚΕΤ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛ ΑΒΙΒ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΜΠΑΣΚΕΤ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΕΙΤΕ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΜΟΝΟ ΠΑΙΔΙΑ 200 ΣΚΟΤΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ...ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΟΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΣΑ ΔΟΛΑΡΙΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ??ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΣΑ ΣΕΝΤΣ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΩ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥΣ
ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΗΠΙΟ ΜΕ ΔΥΟ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΜΠΑΣΚΕΤ
ΓΑΜΩΩΩΩΩΩΩΩ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΣΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΓΑΜΗΜ.................ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ ΕΙΣΤΕ ΕΓΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΧΑΓΗ ΟΛΟΙ

αν πήγαινε η Αεκ ορκίζομε θα άλλαζα ομάδα
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕ Η ΑΕΚ