Σελίδες

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΝΑΠΗΡΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΝΑΠΗΡΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Για ενός αγγέλου την καρδιά εκδίκηση θα πάρω


Εμείς δεν δαιμονοποιουμε τα ΜΜΕ πάντα
Μπράβο στην κυρία Τατιάνα Στεφανιδου που παρουσίασε την μικρή Αγγελική ,ένα ξανθό άγγελο με 67% αναπηρία
Τελικά σήμερα παραινεβει μέχρι και ο διοικητής του ΙΚΑ και έλυσε το πρόβλημα, και της έβγαλε και αναπηρική σύνταξη
Και αναρωτιέμαι?
Αν δεν ήταν τα κανάλια και εσχάτως το ιντερνετ/??τι μοίρα θα είχε αυτό το παιδί, και το κάθε παιδί??
Θα έμπλεκε στα γρανάζια της γραφειοκρατίας ,και δεν θα έβγαινε κανένα συμπέρασμα
Θα έχετε ακούσει το περιβόητο ,θα σε πάω στην Τριανταφυλλοπουλο, που έχει μια λαϊκή βάση
Ότι σε αυτή την χώρα δεν λειτουργεί τίποτα, παρά μονό αν ξεσκεπαστεί από τα ΜΜΕ και το ιντερνετ, γιατί απλά δεν υπάρχει κράτος
Δείτε το βίντεο από την εκπομπή για την μικρή είναι ένας ξανθός άγγελος ΕΔΩ

Καλή τύχη Αγγελικούλα

Μοιραστείτε

Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

Το τούνελ του Αβραμόπουλου

http://enomenoiblogers.blogspot.com
http://enomenoiblogers.blogspot.com ΜΑΣ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ Η ΑΚΙΔΑ ΣΑΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ
(Νομαρχιακό Σύμβουλο Αν. Αττικής)

Πριν ένα μήνα κατήγγειλα την παράνομη σήραγγα που ενώνει την οικία του κ. Αβραμόπουλου με την παραλία στην Σαρωνίδα.
Ένα μήνα τώρα κανένας δεν τόλμησε να απαντήσει στα ερωτήματα… και πρώτος από όλους ο λαλίστατος κ. Αβραμόπουλος που απαντά και έχει άποψη επί παντός επιστητού.
Παριστάνουν όλοι τους ψόφιους κοριούς .. τα ερωτήματα όμως παραμένουν..
1) Ποιος πρότεινε να γίνει η σήραγγα; 2) Αν υποθέσουμε ότι ο υπουργός δεν ήξερε, δεν τον ρώτησαν η τουλάχιστον δεν τον ενημέρωσαν και ξεκίνησαν τα έργα στα 10 μέτρα από την πόρτα του σπιτιού του; 3) Όταν είδε τα έργα και την ανεκδιήγητη ταμπέλα τι έκανε ο κ. Αβραμόπουλος; 4) Ερωτήθηκαν οι αρμόδιοι φορείς των αναπήρων ότι γίνεται σήραγγα για τις "ανάγκες τους"; 5) υπάρχει η ανάλογη μελέτη; 6) Γιατί επιλέχτηκε να γίνει η σήραγγα μπροστά στο σπίτι του κ.Αβραμόπουλου; και όχι σε μια μεγάλη παραλία με δυνατότητα στάθμευσης των αυτοκινήτων; 7) Ποιό σαΐνι επέλεξε μια βραχώδη παραλία που χωρά ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ 10 με 15 ανθρώπους (χωρίς αναπηρικά καροτσάκια) να την κάνει παραλία για ΑΜΕΑ; 8) Για να φτάσουν οι ανάπηροι στην σήραγγα , απαραίτητα πρέπει να πάνε με αυτοκίνητο. Και όταν φθάσουν δεν υπάρχει δυνατότητα να παρκάρουν το αυτοκίνητό τους!!! Δεν υπάρχει ίχνος ντροπής ; Έργο 850.000 ευρώ από πρόγραμμα που προορίζεται για άτομα με ειδικές ανάγκες αντί να φροντίσετε να το αξιοποιήσετε ως οφείλετε για τους αναπήρους , να το σπαταλάτε για να βολέψετε 3-4 βίλλες; Εν πάση περιπτώσει εάν δεν μπορούν να απαντήσουν οι αρμόδιοι και ο κ. Αβραμόπουλος, ας απαντήσει ο πρωθυπουργός! ΤΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ Η ΟΧΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;
http://stephanosmytilineos.blogspot.com/2009/08/blog-post_6582.html
Η ΑΚΙΔΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ, ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΑΒΙΑΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΟΥ!!!

Τρίτη 18 Αυγούστου 2009

H πλαζ όπου όλοι είναι ίσοι!

True if the current page is an item page (post page).
Στέλνοντας το μήνυμα ότι μέσα στο νερό είμαστε όλοι ίσοι, ο δήμος Ελληνικού, σύλλογοι ατόμων με αναπηρία, συγγενείς και φίλοι συγκεντρώθηκαν την περασμένη Πέμπτη στη δημοτική πλαζ του Αγίου Κοσμά, σε μια τρυφερή γιορτή γνωριμίας με την πρώτη πλαζ στην Ελλάδα προσβάσιμη για ΑΜΕΑ (άτομα με αναπηρία).

Οι «καθιστοί» κολυμβητές κατέφθασαν νωρίς το απόγευμα με τα αναπηρικά αμαξίδιά τους μέσω ενός ξύλινου διαδρόμου που βρίσκεται στη δεξιά πλευρά της παραλίας και οδηγήθηκαν στο ειδικά διαμορφωμένο αναβατόριο που εξασφαλίζει την άνετη είσοδο και έξοδό τους από τη θάλασσα. Φόρεσαν το μαγιό τους, κάθισαν στο κόκκινο καρεκλάκι και βούτηξαν με ασφάλεια στα βαθιά για να κάνουν τις απλωτές τους.

«Η αναπηρία καταργείται στο νερό, λόγω άνωσης. Μέσα στο νερό απελευθερωνόμαστε. Ο δήμος Ελληνικού τήρησε τις υποσχέσεις του και συμπεριφέρθηκε ισότιμα σε όλους τους πολίτες. Μέχρι τώρα κολυμπούσαμε μόνο στο κέντρο αποθεραπείας και αποκατάστασης που λειτουργεί στη Βούλα» είπε στην «Espresso» ο Γεράσιμος Πόλης από τον Πειραϊκό Σύλλογο Κινητικά Ανάπηρων δηλώνοντας ενθουσιασμένος για το αναβατόριο που σχεδίασε ο ίδιος με την ιδιότητα του αρχιτέκτονα.

Για τον Νίκο Σκόνη, πρόεδρο της εθνικής ομοσπονδίας κινητικά αναπήρων, το ιδανικό θα ήταν να μοιράζεται την αμμουδιά μαζί με τον υπόλοιπο κόσμο. «Θα προτιμούσα να μην κάθομαι στην άκρη της προβλήτας και να αισθάνομαι ότι είμαι σε γκέτο. Θα ήθελα να ήμουν στην αμμουδιά και να υπάρχει μια καντίνα να εξυπηρετεί κι εμάς» δήλωσε εξηγώντας ότι η κολύμβηση για τους ανθρώπους με κινητικά προβλήματα είναι κυρίως θέμα αποκατάστασης και δευτερευόντως ζήτημα τέρψης.

Ετοιμος για βουτιές είναι από τη μεριά του ο παραραολυμπιονίκης κολύμβησης Γιάννης Κωστάκης που το 2004 τίμησε την Ελλάδα κερδίζοντας χάλκινο μετάλλιο στο ελεύθερο. «Δυστυχώς μέχρι τώρα η απόδρασή μου στη θάλασσα ήταν περιορισμένη, γιατί το καρότσι κολλάει στην άμμο. Θέλω να το διαδώσω σε γνωστούς και φίλους γι’ αυτή την παραλία. Εχω πια την ελευθερία να έρθω να κολυμπήσω».

Να σημειώσουμε πως μετά το Κέντρο Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παίδων Βούλας, που εγκαινιάστηκε στο πλαίσιο των Παραολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, η πλαζ του Αγίου Κοσμά είναι η πρώτη παραλία όπου άνθρωποι με κινητικά προβλήματα μπορούν να εξυπηρετηθούν και να χαρούν τα μπάνια τους. Μέχρι τώρα περίπου δέκα άτομα ημερησίως χρησιμοποιούν το αναβατόριο, τις τουαλέτες και τα ειδικά αποδυτήρια για ΑΜΕΑ από τις 10.30 το πρωί μέχρι και τις 5.30 το απόγευμα που υπάρχει ναυαγοσώστης. Για πληροφορίες επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο της παραλίας στο τηλέφωνο 6979491569.

ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΦΩΤ. ΓΟΥΙΛΙΑΜ ΦΕΪΘΦΟΥΛ
espresso news True if the current post is set to show backlinks.

Σάββατο 9 Μαΐου 2009

Μετά από αυτό κανενας δεν θα ξανατολμήσει να φερθεί άσχημα σε άτομο με αναπηρία




Η ΙΩΑΝΝΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΥΝΤΑΡΑΞΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΤΥΦΛΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΘΊΣΕΙ ΣΕ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΟΔΗΓΟ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΜΟΥΣΚΕΜΑ ΣΤΗΝ ΒΡΟΧΗ
ΕΔΩ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Σκοτεινές διαδρομές στην αφιλόξενη Αθήνα

ΖΗΤΗΣΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΑ BLOG
ΕΓΡΑΨΕ "Είμαι η Ιωάννα, η κοπέλα με τον σκύλο οδηγό.Αυτά που αναγράφονται στα μπλογκ ή ειπώθηκαν στα κανάλια από τους υπεύθυνους των εστιατορίων, είναι ψέματα.
Ειπώθηκαν πολλές δικαιολογίες με νόημα ή χωρίς: ότι δεν ενημέρωσα για τον σκύλο, ότι συνοδευόμουν από πολλά άτομα, ότι μου τηλεφώνησαν για να ζητήσουν συγνώμη, μέχρι και πως φορούσα γυαλλιά ηλίου είπαν.
Γι την ιστορία, δεν φορούσα.

Δεν ξέρω τι σκοπο είχε αυτη η δήλωση, αλλά τα άτομα με τύφλωση συνήθως φορούν.
Το μόνο που συνέβη (και υπάρχουν μάρτυρες για το περιστατικό), ήταν ότι καθίσαμε εγώ και μια φίλη σε ενα τραπέζι στην αυλή, με τον σκύλο κάτω από τα πόδια μας, όταν ήλθε ο υπεύθυνος και μας ζήτησε να αποχωρήσουμε.


Κρατούσα λευκό μπαστούνι, το παγκόσμιο σύμβολο της τυφλότητας και ενημέρωσα ότι ο σκύλος με βοηθάει, αλλά ο Κύριος ήταν ανένδοτος.
Τίποτε άλλο.Να ξέρετε, ότι σκοπός μου δεν ήταν η αποπομπή των... δύο εστιατορίων, αλλά η ευαισθητοποίηση.
Μετά από αυτό κανενας δεν θα ξανατολμήσει να φερθεί άσχημα σε άτομο με αναπηρία.
Η επιστολή μου, απρόσμενα ενέπνευσε μια όμορφη επανάσταση και σας ευχαριστώ εκ καρδίας για τη συμπαράσταση και την τιμή που εκφράζετε όλοι στο άτομό μου.
Σας παραθέτω την εγκύκλιο που επιτρέπει την είσοδο των σκύλων βοηθών στα εστιατόρια.
9.Το άρθρο 34 της αναφερομένης Υ.Δ. συμπληρώνεται ως εξής:«Κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται η είσοδος σκύλων, οδηγών τυφλών ατόμων, και γενικότερα σκύλων, που συντροφεύουν άτομα με ειδικές ανάγκες, σε αίθουσες πελατών των καταστημάτων τροφίμων ή ποτών εφόσον τα εν λόγω ζώα πληρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις που διασφαλίζουν την Δημόσια υγεία και την ασφάλεια των θαμώνων και εφόσον υπάρχουν απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία τόσο για το άτομο χρήστη όσο και για το ζώο.». Η ΙΩΑΝΝΑ ΠΟΥ ΑΣΠΑΣΤΗΚΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Η ΙΩΑΝΝΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ Η ΙΩΑΝΝΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ Η ΙΩΑΝΝΑ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΣ ΜΟΙΑΣΩ ΤΑ BLOG ΘΑ ΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ..ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ......ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΙΩΑΝΝΑ
ΕΔΩ DEN EINAI MME ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ BLOGS
ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΑΒΟΠΟΥΛΟΣ

Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

Σκοτεινές διαδρομές στην αφιλόξενη Αθήνα

ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ??
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΧΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ..

Η Ιωάννα-Μαρία Γκέρτσου δεν είναι ένα κορίτσι σαν όλα τα άλλα. Οχι γιατί είναι τυφλή. Το γεγονός αυτό αποτελεί μια «λεπτομέρεια» στην καθημερινότητά της. Πρωταγωνίστρια σε κάθε της κίνηση είναι η ίδια κι αυτό το γνωρίζει πολύ καλά· πάντα το γνώριζε. Δεν είναι τυχαίο ότι έχει σπουδάσει στην Αθήνα, στη Σορβόνη και στις Βρυξέλλες κι εργάζεται εδώ κι ένα χρόνο με υποτροφία ως ερευνήτρια στο Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Ερευνας στο Ηράκλειο της Κρήτης.Η μόνη που μαρτυρά ότι η Ιωάννα-Μαρία έχει πρόβλημα όρασης είναι η Λάρα, ο μοναδικός σκύλος-οδηγός στην Ελλάδα που τα τελευταία τέσσερα χρόνια είναι φύλακας, οδηγός και πιστός φίλος της.Η Λάρα, ο σκύλος-οδηγός τυφλών, ήρθε στη ζωή της Ιωάννας-Μαρίας πριν από τέσσερα χρόνια. Από μικρή είχε πάντοτε ζώα στο σπίτι, γι’ αυτό και δεν το σκέφτηκε καθόλου όταν διάβασε σε μια εφημερίδα ότι ένας εκτροφέας χαρίζει Labrador σε άτομα με αναπηρία.Με δικά της έξοδα και τη βοήθεια ανθρώπων που προσφέρθηκαν –αλλά όχι του κράτους ή κάποιων αρμόδιων φορέων– η Λάρα εκπαιδεύτηκε επί 1,5 χρόνο, έξι ώρες την ημέρα. Είναι η Αθήνα ευρωπαϊκή πόλη; Στο ερώτημα η Ιωάννα-Μαρία είναι σαφής: «Δεν είναι. Τους Κρητικούς λένε “χωριάτες”, αλλά ο σκύλος στο Ηράκλειο μπαίνει παντού. Δεν έχω συναντήσει ποτέ πρόβλημα. Δεν μπορώ να πω το ίδιο για τα μαγαζιά της πρωτεύουσας. Βρισκόμουν πρόσφατα στο κέντρο της Αθήνας με βροχή και δεν δέχτηκε ούτε ένα από τα εστιατόρια που βρίσκονται στην Πλάκα ή στο Μοναστηράκι το σκύλο. Είχαμε γίνει μούσκεμα. Ψάχναμε τρεις ώρες να βρούμε ένα μέρος να κάτσουμε. Ακόμη και η Λάρα δυσκολεύεται στην Αθήνα. «Είναι τόσα πολλά τα εμπόδια και δεν ξέρει από πού να περάσει. Οταν δεν μπορούμε να πάμε από το πεζοδρόμιο και διασχίζουμε το δρόμο, φοβάται και κρύβεται γιατί τα αυτοκίνητα τρέχουν καταπάνω μας. Κανείς δεν σταματά να περάσουμε. Είναι δύσκολο να κυκλοφορείς στην Αθήνα. Απλά εγώ έχω εκπαιδευτεί καλά στην κινητικότητα και στη χρήση του σκύλου και προσπαθώ να παραδεχθώ ότι δεν βρίσκω πρόβλημα και ας βρίσκω. Η πραγματικότητα, όμως, είναι τελείως διαφορετική. Η κατάσταση είναι τραγική στην Ελλάδα. Στο εξωτερικό υπάρχουν πεζοδρόμια ελεύθερα, σταματούν οι άνθρωποι στις διαβάσεις, τα πεζοδρόμια είναι ένα μέγεθος, συμμετρικά. Δεν είναι άλλα πιο ψηλά κι άλλα πιο χαμηλά. Δεν υπάρχουν λακκούβες στη μέση του πουθενά. Γιατί εδώ κάθε σπίτι κτίζει και το πεζοδρόμιό του απ’ έξω, ανάλογα με το γούστο του ιδιοκτήτη».
ΓΑΡΝΕΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

Ελεύθερος Τύπος
Η Ιωάννα-Μαρία Γκέρτσου, ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΜΑΙΛ
δειτε το στο Ελληνικό καφενείο
αξιζει
για τα χαλια μας
AΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΠΕΤΑΞΑΝΕ ΕΞΩ

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2008

Η ΔΕΗ αφήνει 19χρονο τετραπληγικό χωρίς οξυγόνο!

ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΑ

ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΑΔΥΝΑΜΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΟΡΓΙΣΤΩ ΧΡΟΝΙΑΡΕΣ ΜΕΡΕΣ
Την οργή και την έντονη αγανάκτησή της εκφράζει η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Σ.Α.μεΑ.) για την απάνθρωπη στάση της ΔΕΗ Ρόδου απέναντι σε οικογένεια αποτελούμενη από μια ηλικιωμένη γυναίκα, ένα παιδί με πρόβλημα όρασης κι έναν 19χρονο τετραπληγικό, με πλήρη εξάρτηση από οξυγόνο που λειτουργεί με ρεύμα.


Η ιστορία έχει ως εξής: Η οικογένεια που ζει με το προνοιακό επίδομα των 400 ευρώ της ηλικιωμένης γυναίκας δεν είχε τη δυνατότητα να εξοφλήσει οφειλές ύψους 924 ευρώ. Έτσι, αποφασίστηκε η αφαίρεση του ρολογιού της ΔΕΗ από το σπίτι, αφήνοντας τον 19χρονο χωρίς την απαραίτητη για τη ζωή του παροχή οξυγόνου.

Την αδιανότητη αυτή ενέργεια έρχεται να συμπληρώσει η άρνηση της ΔΕΗ να δεχτεί το ποσό των 550 ευρώ που κατόρθωσε να συγκεντρώσει ο Σύλλογος Ατόμων με Αναπηρία της Ρόδου για να βοηθήσει την οικογένεια εξοφλώντας το υπόλοιπο (424 ευρώ) του οφειλόμενου λογαριασμού κατόπιν διακανονισμού εντός δεκαημέρου.


Η Συνομοσπονδία και σύσσωμο το αναπηρικό κίνημα καταγγέλλουν την ξεδιάντροπη αυτή ενέργεια, σε μια περίοδο που η κρίση καταφέρνει αδυσώπητα χτυπήματα στις οικογένειες με μέλη άτομα με αναπηρία. Καλούμε την πολιτεία να πάρει θέση εδώ και τώρα και να παρέμβει προκειμένου να βρεθεί λύση στο πρόβλημα της οικογένειας της Ρόδου. Σε διαφορετική περίπτωση, κρίνεται η αξιοπιστία της ίδιας της ελληνικής πολιτείας και των εκπροσώπων της, αφού τίθεται ευθέως σε κίνδυνο της ζωή ενός 19χρονου παιδιού με τετραπληγία.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον Πρόεδρο του Συλλόγου ΑμεΑ της Ρόδου και μέλος του Γενικού Συμβουλίου της Ε.Σ.ΑμεΑ., κ. Μανώλη Ζηδιανάκη στο κινητό τηλέφωνο 6949 738191

ΥΓ

ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΧΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΕΚΕΙ ΤΗΣ ΔΕΗ ΝΑ ΤΟΝ ΜΗΝ ΠΩ ΤΩΡΑ TI ΘΑ ΤΟΥ ΠΩ ......ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕΒΟΜΕ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΤΟ BLOG MOY


ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΝΙΟΝΙΟ

http://rapidshare.com/files/149176116/dionsabbopoulos.rar