Σελίδες

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

ΓΙΑ ΤΟΝ .........ΑΓΓΕΛΟ !


ΓΙΑ ΤΟΝ .........ΑΓΓΕΛΟ !
Το να καταφέρεις να αποτυπώσεις την ψυχή μιας μάνας σ ένα χαρτί είναι ακατόρθωτο η ίσως όχι?
Η Αλεξάνδρα Λαδά ανοίγει την ψυχή της και εγώ προσπαθώ με το μαγικό μου μολύβι να αποτυπώσω αλήθειες , όνειρα και την ελπίδα μιας μάνας να δει το παιδί της πάλι καλά !
Μια γεύση από το βιβλίο όπου όλα τα έσοδα θα διατεθούν για τις θεραπείες του Άγγελου.
-

Κλείνω τα βαριά μου βλέφαρα, τα ανοίγω πάλι!
Νιώθω την βροχή να τρέχει στο πρόσωπο της ψυχής μου! 
Κοιτάζω τον Άγγελο!
Όχι πρέπει να ξυπνήσω!
Κλείνω πάλι τα μάτια μου και παρακαλώ να ξυπνήσω από αυτόν τον εφιάλτη.
Ναι, θα μετρήσω μέχρι το τρία…θα ανοίξω τα μάτια μου και θα δω ότι όλα ήταν ένα άσχημο όνειρο.
Ένα…δυο…τρία….
Όχι δεν τα κατάφερα….πάλι είμαι σε αυτό το δωμάτιο.
Ίσως μια προσπάθεια ξανά.. έλα μπορείς. 
Μα τι μου συμβαίνει.
Θα μετρήσω τελευταία φορά.
Ένα,,δυο…. Θεέ μου γιατί? Γιατί δεν είναι εφιάλτης?
Τι σου έχω κάνει? Ποιον πείραξα στην ζωή μου και με τυραννάς έτσι? Πες μου? 
Και άντε εμένα εντάξει. Πες ότι μου τα χρωστούσες από κάποια άλλη ζωή. Το παιδάκι μου? Το μαναράκι μου? Τι σου έχει κάνει?
Ποτέ δεν πείραξε κανέναν. 

Εσύ το ξέρεις! Ε? εσύ όλα τα ξέρεις.
Λίγο νερό , λίγο παγωμένο νερό να ρίξω στο πρόσωπο μου.
Ανοίγω την πόρτα από το μικρό δωμάτιο του νοσοκομείου.
Ξεπλένω το είδη βρεγμένο πρόσωπο μου.
Αχ! τρομάζω! Ποια είναι αυτή στον καθρέφτη? 
Πόσο καιρό είχα να κοιταχτώ. Άλλη μια άσπρη τούφα στα μαλλιά μου. 
Και αυτό? Τι είναι αυτό? 
Άλλη μια γραμμή με σημάδεψε στο πρόσωπο.. που είσαι Αγγελακο μου να μου χαϊδέψεις την γραμμή στο πρόσωπο μου?
Oπoτε γελούσα μου χάιδευες την ρυτίδα μου και μου την φιλούσες…Μεγαλώνεις μάνα μου έλεγες, μεγαλώνεις. Και τώρα? Τώρα μεγάλωσα απότομα Αγγελάκο μου.
Και ξέρεις κάτι ! Φοβάμαι ! Ναι φοβάμαι αγόρι μου… όχι που μεγαλώνω! Φοβάμαι μην φύγω και δεν έχεις σηκωθεί Αγγελάκο μου. Γιατί θα σηκωθείς το ξέρω. 
Όλα τα ξέρεις μου έλεγες μάνα. Αχ πες με μάνα πάλι να ακούσω από το στόμα σου κ ας πεθάνω.
Όλα τα ξέρω Αγγελακο μου.!
Θα σηκωθείς. Θα σε καμαρώσω γαμπρό όπως σε φανταζόμουν. Θα μου φέρνεις τα εγγόνια μου και εγώ θα τα ταχταρίζω και θα τα νανουρίζω όπως εσένα τώρα….
Γιε μου…αστέρι μου….
-
-
-
Ο Άγγελος Λαδάς νοσηλεύετε σε κέντρο αποκατάστασης στην Λάρισα μετά απο ατύχημα που είχε οταν οι γονείς του τον έστειλαν με κόπο στην Αθήνα να σπουδάσει και στο φοιτητικό του σπίτι χτυπήθηκε από το ρεύμα απο αμέλεια κάποιων ανθρώπων.
Αυτό το γεμάτο όνειρα νέο παλικάρι ζητάει την βοήθεια μας και με ένα λιθαράκι από όλους μπορούμε να γίνουμε κάστρο ελπίδας.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ 328/001208-45
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ
ΛΑΔΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
-ΛΑΔΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Anna Kortesi
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!
http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: