Σελίδες

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

ΑΔΩΝΙΑΔΑ ΑΠΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΡΗ


Για όσους έχετε γερά νεύρα μπορείτε να δει τε την συνέντευξη του Αδωνη Εδω!
Προφανώς δεν ζει σε αυτή την χώρα,αλλά στον πλανήτη Άρη
Εγώ απλά θα παραθέσω ένα σχόλιο αναγνώστη!!χωρίς περιττά σχόλια!
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ

Λόγω της κακής κατάστασης κατάστασης της υγείας μου και λόγω μόνιμης κακής λήψης των τηλεοπτικών σταθμών, δεν κατέστη δυνατόν να παρακολουθήσω την εκπομπή σας, όπως και τις υπόλοιπες.
Σήμερα το πρωΐ όμως με μεγάλη δυσκολία άκουσα τον κ. Γεωργιάδη να μιλάει με τον κ. Παπαδάκη στον ΑΝΤ1.
Κατέληξα σε ένα συμπέρασμα με... τον κύριο αυτόν. Μπορεί να είναι ένας άριστος πωλητής βιβλίων και να γίνει ένας άριστος πωλητής γενοσήμων.
ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ, ΟΜΩΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Υ ΠΟ Υ Ρ Γ Ο Σ ΚΑΙ ΜΆΛΙΣΤΑ ΥΓΕΊΑΣ.
ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!



 Δυστυχώς από τις μεχρι τώρα συζητήσεις, ούτε βλέπω κανέναν σωτήρα.
ΨΕΥΤΟΣΩΤΗΡΕΣ πληθώρα.
Μια ερώτηση θέλω να κάνω σε όλους τους πολιτικούς που χρημάτισαν Πρωθυπουργοί της χώρας, Και υπουργοί της οποιασδήποτε Κυβέρνησης, του οποιουδήποτε κόμματος(;).
Εγώ σαν Νίκος Γεωργιάδης που πλήρωνα τόσα χρόνια στο ΙΚΑ την ανώτατη κλάση
(600€ το 2003-4 μαζί με τον εκάστοτε εργοδότη μου, καί αντίστοιχα στα προηγούμενα χρόνια), δουλεύοντας στα σπουδαιότερα εργοτάξια της χώρας μας, μαζί με πολλούς άλλους, χωρίς απαλλαγή από τα καύσιμα για να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά μου και στην οικογένειά μου
(τυχερός με τα 280 Χιλ. απόσταση, από Αθήνα),
 και τα λοιπά έξοδα διαβίωσης, πλην κάποιου επιδόματος 50€ ενοικίου, με πολιτικούς που είτε έχουν βάλει με οποιονδήποτε τρόπο χέρι στα χρήματα του Ταμείου μας, όπως και του Επικουρικού με ασφάλιση
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ
 και συμβάσει υπογεγραμμένες από το 1967 που πρωτοασφαλίσθηκα - ψάψτε να βρείτε σας παρακαλώ πολύ, τι έλεγαν οι νόμοι εκείνης της εποχής - να δείτε τι απάτες εἰς βάρος των Ελλήνων ασφαλισμένων έκαναν όλοι αυτοί... οι Εθνοσωτήρες πολιτικοί και οι συν αυτοίς. γιατί δεν μαζεύουν πίσω τα χρήματα των Ταμείων από τα
 ΔΟΜΗΜΕΝΑ ΟΜΟΛΟΓΑ; ΓΙΑΤΊ ΤΟ ΔΗΜΌΣΙΟ ΔΕΝ ΠΛΉΡΩΣΕ ΤΑ ΧΡΉΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΕ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥΑΛΕΤΤΑΣ (ΣΥΓΝΩΜΗ ΟΜΟΛΟΓΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ). ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΔΥΟ Ή ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΤΕΒΕ; ΓΙΑΤΙ, ΓΙΑΤΙ, ΓΙΑΤΙ...
Τα γιατί στην Ελλάδα... των σωτήρων, ευημερούν οι αριθμοί και οι εκάστοτε ημέτεροι. Κι τώρα έρχεται ο κ. ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΟΣ ΣΥΝΟΝΩΜΑΤΟΣ, και μας πουλάει και αυτός και η παρέα των φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Τόσα χρόνια, εγώ προσωπικά κοντεύω τα 70, και ειδικά από τη μεταπολίτευση και μετά, εάν τα ψέμματα όλων των κομμάτων - για το εθνικό συμφέρον, λένε, εγώ λέω της τσέπης τους - τα είχα σε μονόλεπτα της δραχμής θα ήμουν εκατομμυριούχος σε Ευρώ.
Τέλος πάντων, κόψε, κόψε, πλήρωνε για το ένα πλήρωνε για το άλλο κ.λ.π. πληρώνει ο Έλληνας ΦΟΥΚΑΡΑΣ(με όλη τη σημασία της σλάβικης αυτής λέξης), αν και παίρνω ανελλιπώς τα φάρμακά μου, εδώ και 3 χρόνια, η κατάσταση στο στομάχι μου παραμένει στάσιμη.
 Ρώτησα γιατί στο γιατρό μου και που είπε οτι το φάρμακο το ένα περιέχει την δραστική ουσία μέν, αλλά είναι γενόσημο δέ. Πάλι καλά που μέχρι στιγμής παραμένει σταθερή, για να κάνει οικονομία... ο κ. Συνονώματος. Αλήθεια αυτός ο ίδιος παίρνει γενόσημα για τον εαυτό του και την οικογένειά του. Καί τα λεφτά που πληρώθηκαν όλα αυτά τα χρόνια;
Καταγγέλω λοιπόν τον... κ. Γεωργιάδη και τους μέχρι τώρα ομοίους του για ΗΘΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΥΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΝΟΣΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ
 ΤΩΝ 5 - 6. 000 ομοεθνών μου, για... τη... σωτηρία... της... χώρας... μας(;). Λες και χώρα χαρακτηρίζεται ο χώρος που περικλείεται από τα σύνορά της και όχι και από το λαό που ζει και πληρώνει τους φόρους του για την ασφάλειά του και την δημοκρατία του
(Μάλλον πληρώνει για να το κλέβουν αυτοί που έμαθαν γράμματα -ευτυχώς που υπάρχουν και κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις - για την βελτίωση, δήθεν, του βιοτικού επιπέδου).
Πολύ μονόλογος, βέβαια, αλλά δεν υπήρχε άλλος τρόπος.Έτσι κι αλλιώς, αυτός ο... δεν καταλαβαίνει από τέτοια σαν πωλητής βιβλίων και φωνακλάς που είναι. και δαγκώνει (τσεπώνει κιόλας; Δεν ξέρω. Αυτός ξέρει καλύτερα).
http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: