Σελίδες

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

ΠΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ !!ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΩ! ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΟΥΜΕ!!!!


http://attikanea.blogspot.gr/2013/07/rex.html
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ, ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΠΙΣΩ!
Σκοπός μου ήταν να σας πω πως:
ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!
Κι όταν την ελευθερώσουμε, θα κλάψουμε για τους νεκρούς μας, για τους πληγωμένους μας... για όσα χάσαμε!
Τώρα όμως, θα σφίξουμε τα δόντια και θα συνεχίσουμε.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΩ!
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΟΥΜΕ!

Σκοπός μου ήταν να σας πω πως έχουμε να κάνουμε με τιποτένια ανθρωπάκια, που θα σκυλιάσουν, θα εξαφανιστούν, αν μας δουν ενωμένους και αποφασισμένους να ξαναπάρουμε την Πατρίδα μας πίσω.
Δεν ήταν σκοπός μου να σας ευαισθητοοιήσω για την δολοφονία του σκύλου μου, τη στιγμή που η Πατρίδα μας πεθαίνει, τη στιγμή που συνάνθρωποί μας αυτοκτονούν, τη στιγμή που συνάνθρωποί μας ή και εμείς οι ίδιοι, υποφέρουν και υποφέρουμε.
Σκοπός  μου ήταν, να....

Αυτή την εικόνα αντίκρυσα, επιστρέφοντας στο σπίτι μου. (Όσοι δεν αντέχουν στη θέα, παρακαλώ να μην προχωρήσουν στην ανάγνωση του υπολοίπου κειμένου).


Αυτό το υπέροχο πλάσμα δολοφόνησαν κάποιοι για να με τρομοκρατήσουν.
Έχω να διαχειριστώ τις ενοχές μου, για μια ψυχούλα που χάθηκε άδικα και με τρόπο φρικτό, επειδή επέλεξα να μην μένω σιωπηλή, αλλά να φωνάζω για τις ύαινες που κατατρώνε τις σάρκες της Πατρίδας μας και των  Ελλήνων.
Έχω να διαχειριστώ τον πόνο μου, την οργή μου, την θλίψη μου, το μίσος μου για τους δολοφόνους της Πατρίδας μας, για τους δολοφόνους των Ελλήνων, για τους δολοφόνους του REX  και να το μετατρέψω σε χειρουργικές επεμβάσεις πλέον εναντίον όλων αυτών των 
δολοφόνων.


Δεν είμαι τίποτα το διαφορετικό από τα εκατομμύρια των Ελλήνων που υποφέρουν, που οργίζονται που αντιστέκονται.
Απλά, κουβαλάω μια τρέλλα και εκφράζω την οργή μου και την αντίστασή μου, υπογράφοντας με το το όνομά μου, τα σχόλιά μου, τα ρεπορτάζ μου, τις απόψεις μου.
Το κόστος άλλοτε δυσδιάκριτο για τους περισσότερους από εσάς που μπαίνετε στο blog μου, κι άλλοτε, ορατό.... ο REX  είναι το ορατό κόστος... κάποια άλλα, πολύ λίγοι τα γνωρίζουν... και τα γνωρίζουν, για να ξέρουν τι θα κάνουν,ΑΝ.....αν μου συμβεί κάποιο "ατύχημα"...
Κι αυτό, γιατί είμαι προετοιμασμένη για όλα... και η  κάπα μου, κρεμασμένη από καιρό....
Πόπη Σουφλή
Υ.Γ. 1. Κάποιος φίλος καρδιάς, έφτιαξε πριν καιρό, μια εικόνα... ένα μήνυμα... για τον αγώνα της Κερατέας.
Με εκφράζει απόλυτα.
Οι δολοφόνοι της Πατρίδας μας, οι δολοφόνοι των Ελλήνων, οι δολοφόνοι του REX, θα πληρώσουν τα εγκλήματά τους, πολύ ακριβά! 
Υ.Γ. 2. Κάποιοι συνάδελφοι bloggers (olympia, triklopodia, enomenoibloggers,newsmagazine-gr.blogspot.gr και άλλοι ) ανάρτησαν  το θέμα, χωρίς να τους το στείλω. 
Δεν θα σταθώ στα σχόλια που έχουν γίνει στους άλλους συναδέλφους... δεν θα σταθώ ούτε στα σχόλια που πολλοί  αναγνώστες κάνατε εδώ, ή στείλατε mail συμπαράστασης...και για τα οποία σας ευχαριστώ από την ψυχή μου.
Δεν ήταν σκοπός μου να σας ευαισθητοποιήσω για την δολοφονία του σκύλου μου, τη στιγμή που η Πατρίδα μας πεθαίνει, τη στιγμή που συνάνθρωποί μας αυτοκτονούν, τη στιγμή που συνάνθρωποί μας ή και εμείς οι ίδιοι, υποφέρουν και υποφέρουμε.
Σκοπός  μου ήταν, να μην κρατήσω για μένα μόνο, μια πράξη εγκληματική.
Σκοπός μου ήταν, να αφυπνίσω όσους μπορώ, και να τους πω να μην φοβούνται.

Σκοπός μου ήταν να σας πω πως έχουμε να κάνουμε με τιποτένια ανθρωπάκια, που θα σκυλιάσουν, θα εξαφανιστούν, αν μας δουν ενωμένους και αποφασισμένους να ξαναπάρουμε την Πατρίδα μας πίσω.
Σκοπός μου ήταν, να σας πω, πως δεν είμαι ΤΙΠΟΤΑ το ξεχωριστό... παρά μια ελληνίδα όπως τόσες και τόσες άλλες,  που αγωνίζονται και δεν παραδίδουν τα όπλα.
Σκοπός μου ήταν να σας πω: 
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ, ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΠΙΣΩ!
Σκοπός μου ήταν να σας πω πως:

ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!
Κι όταν την ελευθερώσουμε, θα κλάψουμε για τους νεκρούς μας, για τους πληγωμένους μας... για όσα χάσαμε!
Τώρα όμως, θα σφίξουμε τα δόντια και θα συνεχίσουμε.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΩ!ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΟΥΜΕ!

http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: