Σελίδες

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Γιώργος Ιατρίδης: Έτσι ακριβώς συνέβησαν τα γεγονότα στην Τουρκία


προτού διαβάσουμε όλη την δήλωση του από την σελίδα που διαχειρίζεται,και αφού πω ότι όλοι μας ανησυχήσαμε μια μόνο απορία
γράφει
Από την περασμένη Παρασκευή όπου ξεκίνησαν τα γεγονότα στην Κωνσταντινούπολη ήρθαν σε επικοινωνία μαζί μου πολλοί Έλληνες δημοσιογράφοι από γνωστά ενημερωτικά sites, εφημερίδες καθώς και από την κρατική Τηλεόραση, οι οποίοι δεν είχαν κάποιους ανταποκριτές εκεί. 
απορίας άξιο,πως σε μια πρωτοφανή εξέγερση,σε διπλανή χώρα,τα ΜΜΕ δεν έχουν ανταποκριτές
ΟΛΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
http://www.alexiptoto.com/
Ακολουθεί αναλυτική περιγραφή των γεγονότων που έζησα στην Τουρκία για την αποφυγή οποιασδήποτε παραπληροφόρησης από διάφορα άλλα site και ΜΜΕ.
Από την αρχή των γεγονότων
Από την περασμένη Παρασκευή όπου ξεκίνησαν τα γεγονότα στην Κωνσταντινούπολη ήρθαν σε επικοινωνία μαζί μου πολλοί Έλληνες δημοσιογράφοι από γνωστά ενημερωτικά sites, εφημερίδες καθώς και από την κρατική Τηλεόραση, οι οποίοι δεν είχαν κάποιους ανταποκριτές εκεί. Το Σαββάτο το βράδυ βρισκόμουν στην πλατεία Τάξιμ όπου έκανα ζωντανή ανταπόκριση στο κεντρικό δελτίο της ΝΕΤ για τα όσα συνέβαιναν εκείνη τη στιγμή στην πλατεία Ταξίμ. Επίσης τις επόμενες μέρες έστελνε φωτογραφικό υλικό και αναδημοσίευα ότι θεωρούσα αξιόλογο στα site αυτά όπου είχα ξεκινήσει ένα είδος συνεργασίας.


Πρώτη προτεραιότητα για εμένα σχετικά με την ενημέρωση που έκανα από την Κων/πολη ήταν η ασφάλεια των Ελλήνων της Πόλης και προσπάθησα να γίνει κατανοητό πως τα όσα συμβαίνουν αυτές τις μέρες στην Τουρκία δεν θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των Ελλήνων της Πόλης. Οι Έλληνες της Πόλης κινδυνεύουν όσο και οι Τούρκοι και ξένοι πολίτες. Είναι καθαρά θέμα αυτοπροστασίας για τον κάθε πολίτη. Επίσης τις προηγούμενες μέρες πολέμησα κάθε είδος παραπληροφόρησης η οποία οδηγούσε την ασφάλεια των Ελληνων εκεί σε επικύνδινα μονοπάτια  π.χ δημοσιεύματα από διάφορα ελληνικά ΜΜΕ με τίτλο ” Φεύγουν οι Ομογενείς από τα σπίτια τους ” ή  ” Δέχθηκε επίθεση το Ελληνικό Προξενείο καθώς και το Ελληνικό και Αρμένικο σχολείο” αναρτώντας φωτογραφίες που απεικονίζουν την κατάσταση των κτιρίων.
To μοιραίο βράδυ 
Με κίνητρο την κάλυψη των γεγονότων και την συγκέντρωση φωτογραφικού υλικού το οποίο έπειτα θα έστελνα και στα υπόλοιπα sites  βγήκα εκείνο το βράδυ προς την περιοχή της Τάξιμ. Έπειτα προχώρησα σε μια κοντινή περιοχή ,Gumusuyu, όπου υπήρχαν διαδηλωτές. Σε εκείνη την περιοχή υπήρχαν επίσης εκείνη τη στιγμή ανταποκριτές από το Reuters καθώς και δημοσιογράφοι από Σουηδία, Βέλγιο και Ιαπωνία για την κάλυψη των γεγονότων. Να σημειωθεί ότι στην περιοχή είχαν σημειωθεί πριν λίγη ώρα επεισόδια όμως εκείνη την στιγμή δεν υπήρχαν κάποιες ταραχές, ούτε η αστυνομία είχε κάνει αισθητή την παρουσία της.  Μέσα σε λίγα λεπτά η αστυνομία έκανε μια αστραπιαία επιχείρηση με ρίψη δακρυγόνων όπου επικράτησε πανικός. Παραλίγο να χάσω τις αισθήσεις μου και έπεσα στο έδαφος προσπαθώντας να αναπνεύσω, γεγονός δύσκολο με την αποπνικτική ατμόσφαιρα που επικρατούσε. Έπειτα  οι άνδρες της τουρκικής αστυνομίας με συνέλαβαν χωρίς να με χτυπήσουν ή να μου ασκήσουν βία. Την ίδια στιγμή συνελήφθησαν άλλα 60-80 άτομα μεταξύ τους και ένας Γερμανός, μια Αμερικανίδα και μία Γαλλίδα. Η αστυνομία στην κατοχή μου βρείτε μια φωτογραφική μηχανή ένα κινητό και λίγα χρήματα. Από την πρώτη στιγμή τους είπα πως είμαι Έλληνας πολίτης και λόγω της δυσκολίας που είχα με την αναπνοή μου, δεν μου πέρασαν χειροπέδες.
Για την περιπέτεια που πέρασα στα κρατητήρια και στα δικαστήρια της Κωνσταντινούπολης θα αναφερθώ τις επόμενες ώρες σε άλλο δημοσίευμα πάντως αξίζει να σημειωθεί ότι δεν ασκήθηκε βία εναντίον μου. Ήρθα απευθείας σε επαφή με το Ελληνικό Προξενείο το οποίο έσπευσε αμέσως στο αστυνομικό τμήμα να με υπερασπιστεί. Την επόμενη ημέρα έδωσα την επίσημη αναφορά των γεγονότων στον Εισαγγελέα με την κατηγορία για την συμμετοχή μου σε ταραχές. Ο Εισαγγελέας έπειτα από την διασταύρωση του φωτογραφικού υλικού της αστυνομίας αποδείχθηκε ότι δεν πήρα μέρος εκείνη την νύχτα ή τις προηγούμενες στις ταραξίες και με αθώωσε. Επίσης οι υπόλοιποι 3 ξένοι υπήκοοι αθωώθηκαν και αυτοί.
Στην συνέχεια μου επέστρεψαν τα προσωπικά μου αντικείμενα και με μετέφεραν στο τμήμα αλλοδαπών όπου είχα δυο επιλογές. Η πρώτη ήταν να αποχωρήσω οικειοθελώς από την Τουρκία, γεγονός που σκόπευα να κάνω στις 20 Ιουνίου όπου είχα κάνει κράτηση αεροπορικού εισητηρίου και η δεύτερη ήταν να παραμείνω στο τμήμα έως τη Δευτέρα όπου το εθνικό συμβούλιο της Άγκυρας θα αποφάσιζε για το αν πρέπει να απελαθώ ή όχι. Χωρίς να το σκεφτώ πολύ επέλεξα την πρώτη μου επιλογή καθώς ήθελα να βάλω ένα τέλος στο θρίλερ αυτό, πρώτον για να μην ανυσηχεί άλλο η οικογένεια μου και δεύτερον για να λάβει ένα τέλος όσο το δυνατόν συντομότερο και να επικρατήσει πάλι η ηρεμία στις σχέσεις των δυο χωρών.
Eίχα τελειώσει πριν 2 μήνες το πρόγραμμα εράσμους εκεί και δεν  εργαζόμουν ώστε να με απολύσουν. Ο λόγος που ήμουν στην Κωνσταντινούπολη ήταν η διπλωματική εργασία μου με θέμα την χαρτογράφηση των Ελληνικών και Βυζαντινών μνημείων της Κωνσταντινούπολης καθώς είμαι φοιτητής του Αριστοτελείου Πανεπιστημιου Θεσσαλονίκης και όχι κάποιου Τουρκικού Πανεπιστημίου.
Θα ήθελα να να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου το Ελληνικό Προξενείο για όλη την στήριξη, ψυχολογική και νομική, και να γνωστοποιήσω ότι με αντιμετώπισαν σαν δικό τους παιδί. Ελπίζω την επόμενη φορά που θα τους χρειαστώ να είναι για ευχάριστο λόγο.
Επίσης θέλω να σας γνωστοποιήσω ότι δεν αισθάνομαι ήρωας όπως θέλουν πολλοί δημοσιογράφοι να με παρουσιάσουν. Απλά βρισκόμουν στο λάθος σημείο τη λάθος στιγμή. Επίσης για όσους με κατηγορούν για ταραξία ή υποκινητή των επεισοδίων στην Τουρκία θέλω να κάνω γνωστό ότι είμαι υποκινητής και για τον πόλεμο στη Συρία και για οποιδήποτε πόλεμο έχει γίνει στον κόσμο τα τελευταία 40 χρόνια.  Αυτά είναι αστεία πράγματα και όσα  site-blogs και ΜΜΕ αναπαράγουν ψευδείς ειδήσεις που αμαυρώνουν το όνομα μου θα αναγκαστώ να λάβω με την δικηγόρο μου τα απαραίτητα νομικά μέτρα για την αποκατάσταση του ονόματος μου.
Τέλος θέλω να γίνει κατανοητό ότι δεν ανήκω σε κανένα πολιτικό κόμμα και πως δεν θέλω οποιοδήποτε κομματικό συμφέρον να κουκουλώσει το γεγονός αυτό. Τέτοιες κρίσιμες ώρες είναι καλό να είμαστε ενωμένοι σαν χώρα και να κοιτάξουμε την ασφάλεια και το καλό την Ελλήνων της Πόλης και επιτέλους να προσπαθήσουμε ενωμένοι να κάνουμε την Ελλάδα να σταθεί ξανά στα πόδια της, βάζοντας όλοι λίγο νερό στο κρασί μας και απομονώνοντας τα οποιοδήποτε ακραία στοιχεία.
Ευχαριστώ ολόψυχα όλα τα αγαπημένα μου πρόσωπα που στάθηκαν στο πλευρό μου, το Ελληνικό Προξενείο, τους δικηγόρους που με υπερασπίστηκαν και όλους όσους έδειξαν καλοπροαίρετο ενδιαφέρον για την περιπέτεια μου.  Δεν έχω να κρύψω τίποτα και θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι την αθωότητα μου.
Το μόνο που σκέφτομαι αυτή τη στιγμή είναι να επιστρέψω στην οικογένεια μου και να ηρεμήσω.
Σας ευχαριστώ και πάλι
* Tα οποιαδήποτε Sites και blogs που σκοπεύουν να αναδημοσιεύοσουν το παρακάτω κείμενο παρακαλούνται αυστηρά να αναπαρόγουν ΟΛΟΚΛΗΡΟ το κείμενο και οχι κάποιο απόσπασμα καθώς επίσης και να υπάρξει ενεργός σύνδεσμος στην πηγή του.

http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: