Σελίδες

Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Παράτα τα, εσύ θα είσαι που θα σώσεις τη χώρα;

Τουρκία: Το μήνυμα του 22χρονου διαδηλωτή λίγο πριν δολοφονηθεί
Κοιμήθηκα μόλις 5 ώρες μέσα σε 3 ημέρες.
Με ψέκασαν με δακρυγόνα αμέτρητες φορές, ρίσκαρα τον θάνατο μου 3 φορές.
 Και ξέρετε τι λέει ο κόσμος
; Παράτα τα, εσύ θα είσαι που θα σώσεις τη χώρα;
 Ναι, και αν δεν την σώσουμε εμείς, θα πεθάνουμε όσο το προσπαθούμε. 
Είμαι τόσο κουρασμένος που έχω πιει 7 ενεργειακά ποτά και 9 παυσίπονα σε 3 μέρες,
η φωνή μου έχει κλείσει αλλά θα είμαι ξανά στην πλατεία σήμερα στις 6.
Απλά για την επανάσταση.
Ο 22χρονος έπεσε νεκρός όταν δέχθηκε σφαίρα κατά την διάρκεια διαδήλωσης
 στην επαρχία Χατάι στη Νότια Τουρκία.
Αφιερωμένο στον ήρωα αυτόν,και στον κάθε ήρωα,που είναι μοναχικοί...
στον δρόμο για την ελευθερία,και μπροστάρηδες αγώνων
Το ποίημα του 

Σώπα μη μιλάς.... (του Αζίζ Νεσίν)

γιατί νομίζω πως θα' ρθει η στιγμή που δεν θα αντέξω
και θα ξεσπάσω και δεν θα φοβηθώ και θα ελπίζω 
και κάθε στιγμή το λαρύγγι μου θα γεμίζω με ένα φθόγγο , 
με έναν ψίθυρο , με ένα τραύλισμα , με μια κραυγή που θα μου λέει: 
ΜΙΛΑ!... ξεσηκώσου  αδελφέ.
Τ
ΤΕΛΙΚΑ δεν είναι Σχέδιο Αμερικανών για να ρίξουν τον Ερντογάν ,
 ούτε σχέδιο των Τούρκων για να επιτεθούν στην Ελλάδα,
Είναι σχέδιο του Νταλάρα για να βρει αφορμή για συναυλία
αν δεν ενωθούν τα κινήματα δεν γίνεται τίποτα..
 όπως όμως βλέπουμε  το αντίθετο .το παρακράτος δημιουργεί συνέχεια κοματιδια!!
θυμόμαστε τι έγινε στο Σύνταγμα... πάνω και κάτω πλατεία!!
και τότε δημιουργηθηκαν ένα καρο ..κινήματα ,με καμιά διάθεση ένωσης ,
κάτι σαν Δούρειο ίππο του συστήματος !
(δεν λέω ότι είναι όλα..)
δεν ξέρω αν η εξέγερση στην Τουρκία είναι υποκινούμενη,
αλλά βλέπω στον κόσμο ενότητα.. και  αλληλεγγύη..από μισητές ομάδες μεταξύ τους,
έως ηλικίες..και κοματιδια!
MIA ενδιαφέρουσα ανάλυση για τις εξελίξεις απο τον
Γ. ΔΕΛΑΣΤΙΚ ΕΔΩ
  http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: