Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013

Η …αβάσταχτη ιστορική ελαφρότητα της κυρίας Ρεπούση

Μ. Ρεπούση: Εθνικός μύθος ο χορός του Ζαλόγγου

Εθνικός μύθος ο χορός του Ζαλόγγου κα Ρεπούση; Και ο Πήλιος Γούσης; Εθνικός μύθος ήταν και αυτός;
αν ήταν μια γραφική απηδηχττη κυρία των βορείων προαστίων,σαφώς θα ήταν γραφική,με τα λεγόμενά της σε κάποια σύναξη κουνκανατζιδων,όμως την ψήφισαν,γράφει βιβλία,για την εθνική μνήμη των παιδιών στα σχολεία.και μιλάει σχεδόν συνομοσιολογικα για την Ελλάδα,και απαξιωτικά για την ιστορία της,μέσα στο κοινοβούλιο.. το μόνο που κάνουν,είναι να αγανακτήσει ο κόσμος πιο πολύ,και να ωθείται στην ακροδεξιά ..μετά από μια ακόμα διανοουμενίστικη αριστερίστικη τοποθέτηση του κώλου,θα πιστέψω ότι όλα γίνονται εσκεμμένα
Η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Ρεπούση,  ηγείται και της ΜΚΟ Κέντρο Γυναικείων Μελετών και Ερευνών «Διοτίμα», με έδρα την Αθήνα.

Δημοιεύματα του Τύπου όπως και στοιχεία που έχουν δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα του προγράμματος «Διαύγεια» κάνουν λόγο για έναν χορό κρατικών επιδοτήσεων και επιχορηγήσεων, με κατασπατάληση δημοσίου χρήματος σε υψηλούς μισθούς αργόμισθων στελεχών της εν λόγω ΜΚΟ, 


 MONO  TO 2011, το Κέντρο Γυναικείων Μελετών και Ερευνών «Διοτίμα» επιχορηγήθηκε και μοιράστηκε το ποσό της τάξεως των 3.800.000 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΠΙΘΑ για παραλληλισμούς 
ερμηνευόμενες και γενικευόμενες αυθαίρετα από τον πασίγνωστο για τις πανομοιότυπες με αυτές των Ρεπούση-Δραγώνα εθνοαποδομητικές- νεοταξικές απόψεις κ. Βερέμη 
αν έχεις τις πλάτες του ΕΛΙΑΜΕΠ και του Τσούκαλη της Bilderberg, έχεις εξασφαλισμένες περγαμηνές παγκοσμιοποιητικής ιστοριογραφίας
ΑΥΤΑ γιατί κάποιοι αφελείς νομίζουν οτι είναι μια γραφική
το πρόσφατο σχόλιο της τώρα
Η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ αφού αμφισβήτησε την γενοκτονία των Ποντίων, τώρα χαρακτηρίζει «εθνικό μύθο» τον χορό του Ζαλόγγου .

«Μέσα στην ιστορία και την διαδρομή κάθε λαός που χειρίζεται την ιστορία του και για συγκεκριμένους λόγους δημιουργεί διάφορους εθνικούς μύθους, οι οποίοι χρειάζονται για εθνικοπατριωτικούς λόγους» είπε η Μ. Ρεπούση απαντώντας σε ερώτηση για τον χορό του Ζαλόγγου. 
BEBAIA  ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΜΥΘΟΙ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΞΕΝΟΥΣ ΚΥΡΙΩΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ..ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΛΟΓΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ!!
Οι Σουλιώτισσες
από Ary Scheffer (1827)
Στον καιάδα της ιστορίας ο Bartholdy
Bartholdy, Carl Wolfgang Paul. Η ιστορία της ελληνικής επαναστάσεως 

Η ιστορία της ελληνικής επαναστάσεως

Πρώτος που κατέγραψε το γεγονός αυτό, ήταν ο Πρώσος περιηγητής και διπλωμάτηςΙάκωβος Μπαρτόλντυ, που έτυχε την εποχή εκείνη (1803-1804) να βρίσκεται στα Ιωάννινα.
 Μαρτίνος Ληκ,

Αναφορά Χόλαντ


Αναφορά Χ. Περραιβού


Αναφορά Πουκεβίλ 


Αναφορά Κλ. Φωριέλ 


ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΜΕ ΜΥΘΟΥΣ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΕΔΩ


 Αλλά βέβαια η κυρία Ρεπούση βρήκε καλύτερες πηγές. Εξ άλλου, αν έχεις τις πλάτες του ΕΛΙΑΜΕΠ και του Τσούκαλη της Bilderberg, έχεις εξασφαλισμένες περγαμηνές παγκοσμιοποιητικής ιστοριογραφίας. Για πηγές θα μιλάμε, τώρα;
Για να ξεπαστρέψεις ένα λαό, του αφαιρείς πρώτα τη μνήμη. Καταστρέφεις τα βιβλία του, τον πολιτισμό του, την ιστορία του. Και κάποιος άλλος του γράφει βιβλία, του δίνει πολιτισμό και επινοεί για λογαριασμό του άλλη ιστορία. Έπειτα, ο λαός αρχίζει σιγά σιγά να ξεχνά ποιος είναι και ποιος ήταν. Ακόμη πιο γρήγορα θα τον ξεχάσει ο κόσμος γύρω του». 

 Μίλαν Κούντερα στο «Βιβλίο του γέλιου και της λήθης» το 1978

με κιτρινα ειναι οι πηγες
πηραμε σχολια και απο το enikos.gr

http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: