Σελίδες

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Η αδικία με πειράζει πολύ.

κατ αρχάς να συγχαίρω την Μαρία Γκουνίδου, την οποία γνωρίζω προσωπικά. Όμως εμένα με πληγώνει περισσότερο το ψέμα , η αδιαφορία , η εκμετάλευση και η αχαριστία. Η κοινωνική προκαταληψη είναι αυτή που σε βλέπουν με μισο μάτι για το ποιόν σου! Όταν δίνεσαι τα πάντα και οι άλλοι σε ξεχνάνε πώς αισθάνεσαι; Όταν σε εκμεταλεύονται και σε περιπαίζουν πώς αισθάνεσαι; Όταν δήθεν σε αγαπούν και από πίσω σε γελάνε πώς αισθάνεσαι ; Όταν κάνεις αγώνα και παρεμβαίνεις και κάποιοι δεν καταλαβαίνουν για όσα κάνεις και σε λασπώνουν πώς αισθάνεσαι; Όταν αγαπάς για κάτι που ήθελες από μικρή και σου κλέβουν τα όνειρα σου, πώς αισθάνεσαι ; Τον γολγοθά εγώ τον έζησα και η επιβίωση για σκληρή ζωή είναι αυτό που λέμε στο τώρα. Πότε μου δεν είχα έτοιμο πιάτο και αγωνίστηκα για να φτάσω εκεί που έφτασα. Δουλεύω από τα 18 μου και μέχρι σήμερα ! 34 χρόνια σκληρής δουλειάς στην πλάτη μου ,από το 1976 ! ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ τελικά ; Σας διορθώνω λοιπόν.

 Η ΠΡΩΤΗ ΚΩΦΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΏΣΣΑ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΑΡΤ ( πρώην ΤΗΛΕΑΣΤΥ ). ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ; Από το 2002 παρουσιάζω δελτίο ειδήσεων στην Ελληνική Νοηματική και μέχρι σήμερα ! ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ;;; Τόσο καιρό δεν μίλησα, όμως είναι άδικο να με ξεχνάνε κάποιοι και να λένε για άλλους!!! Εγώ είμαι πραγματικά στο περιθώριο . Η αλήθεια είναι αλλού. Δεν μου αρέσει να υπάρχει το άδικο. Να υπάρχει δικαιοσύνη. Η αδικία με πειράζει πολύ. Η υποτίμηση είναι αυτή που αντιμετωπίζω γενικά από πολλούς. Δεν μίλησα τόσα χρόνια τα περί αδικίας, αλλά ως εδώ! Τόσες αδικίες είδα και αντιμετώπισα. Το σωστό να λέγεται. 

http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: