Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2013

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΗ ΚΡΥΒΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ..



ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΗ ΚΡΥΒΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ..
αυτό διαφημίζει η ΔΕΗ ΔΙΝΟΝΤΑΣ 3 εκατομμυριάκια ευρώ  ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΟΤΑΚΙΑ ΤΗΣ
βέβαια τα λεφτά πάνε στα μεγάλα κανάλια   και  site επαναλαμβάνουμε
 που στηρίζουν τα μνημόνια
ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ
ΤΟΣΑ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΑΠΟ ΧΑΡΑΤΣΙΑ
ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΠΟ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΤΟΥΣ
ακόμα και μια μπύρα να διαφήμιζες δεν μπορείς να καταγγέλλεις τα cartel του κλάδου
έχουν γίνει και καταγγελίες βουλευτών ότι δεν εφάρμοσαν τον νόμο που λέει αναλογικά έπρεπε  να δοθεί και κονδύλια  στην περιφέρεια απο ΔΕΗ
ένα παράδειγμα
η σελίδα capital
ΕΙΠΕ

Η διοίκηση του ηλεκτρικού μονοπωλίου έχει συνηθίσει να μεταχειρίζεται όλα τα μέσα προκειμένου να διατηρήσει το μονοπωλιακό προνόμιο. αποφάσισε να «τιμωρήσει» το Capital.gr για την αποκάλυψη ότι συνεργάτης του κου Ζερβού προσέφυγε κατά του... κράτους στην ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού
Η διοίκηση του μονοπωλίου δυσαρεστήθηκε και φέρθηκε με τον τρόπο που αρμόζει σε ολιγάρχες. «Δεν μου αρέσει αυτό που γράφεις, κόβω τη διαφήμιση για να σε εκδικηθώ».
εμείς από τα εκατομμύρια ευρώ της ΔΕΗ  ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΟΤΑΚΙ ΤΗΣ  ΟΤΙ ΠΙΣΩ ΤΗΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟ
ΑΡΑΓΕ ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ;
ΤΣΑΜΠΑ ΦΤΙΆΧΤΗΚΕ

 

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΟΥΤΙ ΠΑΝΔΩΡΑΣ


Σε μια περίεργη απόφαση προχώρησε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, αναφορικά με το μέγεθος της διαφημιστικής δαπάνης της Επιχείρησης. Την ώρα που τα τιμολόγια του ρεύματος έχουν πάρει την ανηφόρα και τα νοικοκυριά αδυνατούν να εκπληρώσουν τις οικονομικές τους υποχρεώσεις, ο πρόεδρος της ΔΕΗ Αρθούρος Ζερβός παραδέχτηκε ότι η Επιχείρηση ξοδεύει ούτε λίγο ούτε πολύ περί τα 3 εκατ. ευρώ για τη διαφημιστική της προβολή. Μια Επιχείρηση δηλαδή, η οποία αποτελεί μονοπώλιο στην αγορά ξοδεύει ένα υπέρογκο ποσό, δίχως ιδιαίτερο αντίκρισμα.
Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, η διαφήμιση αποσκοπεί σε ένα και μόνο σκοπό. Μέσω αυτής οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να γίνουν γνωστές στο διαφημιστικό κοινό, η πελατεία αυξάνει και τα κέρδη μεγαλώνουν έναντι των ανταγωνιστών τους. Στην περίπτωση της ΔΕΗ ανταγωνιστές δεν υπάρχουν. Η πελατεία είναι δεδομένη και μάλιστα εξαιτίας των επιλογών της Διοίκησης αδυνατεί να απολαύσει ένα στοιχειώδες αγαθό όπως είναι το ηλεκτρικό ρεύμα.
Τη διαφημιστική δαπάνη των 3 εκατ. ευρώ, παραδέχτηκε ο ίδιος ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, σε έγγραφο που διαβιβάστηκε στη Βουλή.
«Η ΔΕΗ ΑΕ ως εισηγμένη εταιρία οφείλει να πραγματοποιεί επικοινωνιακές ενέργειες ενημερώνοντας το σύνολο των ενδιαφερομένων μερών και ιδιαίτερα τα 7,3 εκατομμύρια πελάτες της σχετικά με όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της» αναφέρει ο κ. Ζερβός και προσθέτει ότι «η Επιχείρηση οφείλει να ενημερώσει την Κοινή Γνώμη σχετικά με το πολύ σημαντικό αναπτυξιακό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό της έργο, αλλά και παράλληλα να προβάλλει με ειλικρίνεια μέσα από τους ανθρώπους της, το πραγματικό της πρόσωπο, αυτό μας εταιρείας που καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να διασφαλίσει την αδιάλειπτη παραγωγή και παροχή της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας για τη χώρα, τους πολίτες, τις επιχειρήσεις».
Την ίδια ώρα που γύρω στους 700.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους απέναντι στην Επιχείρηση εξαιτίας της βαθιάς οικονομικής ύφεσης και των διαδοχικών αυξήσεων στα τιμολόγια του ρεύματος
http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: