ΤΑ ΜΑΤ ΕΜΠΟΔΙΣΑΝ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΞΩ ΠΟΥ ΔΙΕΞΗΧΘΗ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΗΣ EUROVISION (ΣΤΟ GAZI MUSIC HALL ΠΕΙΡΑΙΩΣ & ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ)
Διεξήχθη τελικά με την παρουσία (και προστασία) των ΜΑΤ ο ελληνικός "τελικός" της Eurovision για να αναδειχθεί, ανάμεσα σε τέσσερα διαγωνιζόμενα, το τραγούδι που θα "εκπροσωπήσει" την Ελλάδα που πεινάει και αγωνίζεται για την αξιοπρέπεια και την επιβίωσή της στη φετινή φιέστα.
Τα τουρκογυφτομπαρόκ ακούσματα, κλεμμένα από το Μπόλιγουντ και τα καταγώγια της Εγγύς και της Μέσης Ανατολής. οι ψευτορεμπέτες και οι νεαροί με τις πλισέ φουστίτσες, οι "γκλαμουριάρες" γκομενίτσες (κι από φωνή κορμάρα) και ένας εσμός (καλύτερα σκασμός) από κουλ τύπους και τύπισσες "φιλοτέχνησαν" με την προστασία των δυνάμεων καταστολής τον καμβά-βιτρίνα που πίσω του παίζεται το δράμα ενός ολόκληρου λαού.
Η συγκεκριμένη "εκδήλωση" διοργανώθηκε στην πλάτη των απολυμένων και των εργαζόμενων στα καταστήματα Metropolis αφού ο ιδιοκτήτης τους Ανδρέας Κουρής, μέσω του MAD TV, έχει αναλάβει τη διοργάνωση με ανάθεση από την ΕΡΤ, την ίδια ώρα που ο Κουρής έχει σφετεριστεί και παρακρατεί παράνομα και σε πείσμα των δικαστικών αποφάσεων δεδουλευμένα παράνομα απολυμένων υπαλλήλων από την εταιρεία του και εργαζομένων από οφειλόμενους μισθούς και αποζημιώσεις, προκειμένου όπως φαίνεται να χρηματοδοτήσει τη διοργάνωση της κιτς εκδήλωσης που του ανατέθηκε μέσω του MAD TV από την ΕΡΤ στην "απέλπιδα" προσπάθεια να αυγατίσει την περιουσία του.
Βέβαια το καθεστώς δεν έχασε την ευκαιρία να στηρίξει με τους πραιτωριανούς του αυτήν τη μείζονα πολιτιστική παρέμβαση στην Ευρώπη και να κλείσει τα στόματα αυτών των αχρείων ξυπόλυτων που τόλμησαν να δυσφημήσουν την Ελλάδα της Μέρκελ για να την κάνουν περίγελω στην Ευρωπαϊκή Ένωση των συμφερόντων και της καταστολής!
Το κλίμα τεχνητής έντασης που καλλιεργείται με τις επεμβάσεις των πραιτωριανών, και τις επιστρατεύσεις των απεργών δεν πρόκειται να κάψουν το αγωνιστικό φρόνημα των απολυμένων. Γιατί οι εργατικοί αγώνες δεν τρομοκρατούνται, ούτε λογοκρίνονται. Συνεχίζονται…
Tasos D. Anastasakos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου