Σελίδες

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

θα μας τρελλάνουν!!


http://enomenoiblogers.blogspot.com

2 σχόλια:

Αθανασία είπε...

Ε,ούυφ! Μαριάννα μου...άμα βγάλεις ποτέ άκρη με τις συνεχείς,μαλακίες των αρχηγών των κομμάτων,και των βουλευτών τους γράψε,μου...άλυτο μυστήριο...έχει καταντήσει πιά η συμπεριφορά τους...και τα νεύρα τα δικά μας έχουνε γίνει τσατάλια,σκοινιά,καλώδια,και δε συμμαζέυεται,και η πίεση μας στο κόκκινο, κάθε μέρα...θα καταντήσουμε να έχουμε κι εμείς,πίεση και ζάχαρο στο τέλος κι ένα,σωρό άλλες παπαριές σαν τους γέρους της τρίτης ηλικίας με τόοοσο άγχος που μας έχουνε δημιουργήσει... α υ τοί..οκ?...άϊντε και να δούμε για πόοοσο ακόμη θα αντέξουν,τα έρμα τα νευράκια μας...εδώ πέρα και με τους ηλίθιους που μπλέξαμε...καλησπέρες και κουράγια όσο γίνεται,καλή μου...καλησπέρες Άλκη μου...

marianaonice είπε...

@Αθανασία μου!
Δεν θα μας τρελλάνουν αυτοί!!
τα δικά τους νεύρα πρέπει να σπάσουμε!!
χαχααααα!
Φιλιά και καλά κουράγια να δούμε που θα μας βγάλει...