Σελίδες

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Ελευθεροτυπία

Από τον Πιτσιρίκο

Πώς τα φέρνει καμιά φορά η ζωή – τώρα που έγινα κι εγώ εκδότης, κλείνει η «Ελευθεροτυπία». Είναι περίεργο αλλά κάποιοι δημοσιογράφοι της «Ελευθεροτυπίας» έσκιζαν τα ρούχα τους πριν από 5-6 χρόνια πως τα μπλογκ είναι μια μόδα που θα περάσει. Τελικά, η «Ελευθεροτυπία» ήταν μόδα. Που πέρασε.

Μου γράφουν κάποιοι αναγνώστες πως θα πρέπει να είμαι χαρούμενος τώρα που κλείνει η Ελευθεροτυπία. Αναφέρονται στην καμπάνια που είχα κάνει: «Μην αφήνετε την Ελευθεροτυπία να αργοπεθαίνει. Βοηθήστε την να κλείσει αξιοπρεπώς. Μην αγοράζετε Ελευθεροτυπία».
Όχι, δεν χαίρομαι που τόσοι άνθρωποι θα μείνουν άνεργοι – ποτέ δεν χαίρομαι με την ήττα των άλλων. Άλλωστε κάποιους από αυτούς τους δημοσιογράφους τους διαβάζω και τους εκτιμώ – αν και δεν τους γνωρίζω προσωπικά.
Από την άλλη, δεν μπορώ να ξεχάσω πως η Ελευθεροτυπία είναι η εφημερίδα που φιλοξένησε στις σελίδες της τη μεγαλειώδη φράση «Τα blogs είναι μια τεράστια χωματερή ιδεών».
Επίσης, δεν ξεχνώ πως στην Ελευθεροτυπία –όταν ήμουν μπλόγκερ μόλις ενάμισι χρόνο- γράφτηκε ότι «ο πιτσιρίκος κατέληξε τραπεζικό στέλεχος με ιδιόκτητη μεζονέτα και θέα στο Διαδίκτυο».
Στην Ελευθεροτυπία γράφτηκε ακόμα πως «επιδίωξα συνεργασία μαζί της και έφαγα πόρτα». Όταν είναι γνωστό σε όλους, πως δεν έχω χτυπήσει ποτέ την πόρτα κανενός. Αντιθέτως, έχω κλείσει πολλές φορές την πόρτα σε πολλούς.
Οι άξιοι δημοσιογράφοι της Ελευθεροτυπίας δεν θα έχουν πρόβλημα να βρουν δουλειά. Δεν ήταν, όμως, όλοι άξιοι.
Καλή τύχη σε όλους.
(Ο χρόνος τα ξεκαθαρίζει όλα. Κι εμάς μαζί.)


http://enomenoiblogers.blogspot.com

2 σχόλια:

Aνεμος είπε...

από τα καλύτερα ξέρει ακριβώς τι λέει με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο

marianaonice είπε...

Φυσικά και ξέρει ο Πιτσιρίκος ίσως περισσότερα από εμάς που δεχθήκαμε και χτυπήματα κάτω από τη μέση από τους δήθεν αριστερούς τύπου Δ. Ψαρρά δημοσιογράφους, της Ελευθεροτυπίας.