Σελίδες

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Απόψεις: "Απάντηση στην πρόσκληση της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος"!

 
 Από το THEOGREECE
ΠΡΟΣ
ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΩΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ.
 20/3/2011

 
Κατ αρχάς πριν αναλύσω τους λόγους του παρόντος email , θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου διότι , απ ότι έχω ακούσει , συνεχώς αυξάνεται ο αριθμός των ατόμων οι οποίοι έχοντας δώσει δείγματα μέσω του διαδικτύου ότι θα αυτοκτονούσαν , σήμερα βρίσκονται στην ζωή και αυτό χάριν της δικής σας επέμβασης .

Είναι αυτό ένας από τους πολλούς λόγους που αισθανόμαστε ικανοποίηση για το ότι τα χρήματα που δίνουμε στο κράτος μέσω των φόρων πραγματικά γυρίζουν σε εμάς . Και πάλι ευχαριστούμε για τις υπηρεσίες σας . Επί του προκειμένου τώρα ,με αφορμή το email που μου στείλατε στις 11/3/2011 για να παρουσιαστώ στις 14/3/2011 στην υπηρεσία σας και να απολογηθώ ανωμοτί για πλημμέλημα στο οποίο υπέπεσα μέσα από το theogreece.blogspot σχετικα με την ανάρτηση που ανέφερε ότι ο...
 πρωθυπουργός μας στις 25 Μαρτίου θα ανακοίνωνε την πτώχευση της ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ , έχω να επισημάνω τα κάτωθι :
Λάβατε εσείς μια εισαγγελική παραγγελία από την εισαγγελέα Κα Ράικου να βρείτε τον υπαίτιο της ανάρτησης η οποία όπως ανέφερε και η ίδια είναι πλημμέλημα και αφορούσε διασπορά ψευδών ειδήσεων.
 Έτσι λοιπόν σαν όργανα για την εφαρμογή του νόμου ,σπεύσατε με email να καλέσετε έμενα ( και αρκετούς άλλους blogers ) να απολογηθώ ανωμοτί . Και εγώ λοιπόν σαν απλός άνθρωπος του λαού ,που δεν είμαι ούτε εισαγγελέας σαν την Κα Ράικου ούτε όργανο για την εφαρμογή των νόμων αναρωτιέμαι τα κάτωθι :
Α) Αφού το συγκεκριμένο παράπτωμα είναι πλημμέλημα , ο νόμος λέει ότι δεν πρέπει να εξαναγκαστώ σε άρση της ανωνυμίας μου , πράγμα που γνωρίζει καλά η εισαγγελέας Κα Ραικου . ΓΙΑΤΙ ΕΔΩΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΔΙΑΤΑΓΗ ??????????????????


http://enomenoiblogers.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: