Σελίδες

Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

HELLO ANASTACIO HAPPY BIRTHDAY OF VENEZUELA DELIS KISSES


Αφηρημένος άνοιξα το face book μου EΔΩ και είδα μέχρι μήνυμα από την φίλη μου στην Βενεζουέλα για τα χρόνια πολλά για τα γενέθλια μου(το έβαλα και τίτλο)
Γνωστοί και άγνωστοι μου ευχηθήκαν χρόνια πολλά
Είναι να μην συγκινησαι?
Η δυναμική του ιντερνετ
Σας ευχαριστώ όλους ένα ελάχιστο δείγμα ευχών
Ειλικρινά μένω άφωνος..
Delis Jimenez
HELLO ANASTACIO HAPPY BIRTHDAY OF VENEZUELA DELIS KISSES


ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ


  • Αφιερωμένο σε σένα! Χιλιόχρονος και ευτυχισμένος!!! Εύχομαι την εκπλήρωση κάθε προσδοκίας σου στη ζωή!! 
    Χρονια πολλα κι ευτυχισμενα, να τα 'κατοστησεις!!!


    na ta ekatostiseis!!!


    • ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
    Kiveli Fragaki
    χρονια πολλα καλα και χαρουμενα!!!

  • Πολύχρονος, ό,τι επιθυμείς :)


  • χρόνιααααααααααααααα πολλάαααααααααααααααα και καλά.. να είσαι πάντα ευτυχισμένος και με υγεία!! να τα εκατοστήσει

  • xronia polla!!!
    πολυχρονος!!

    xronia polla!!!!!!!!!!!!

    πολυχρονος!!

  • http://enomenoiblogers.blogspot.com

1 σχόλιο:

Αθανασία είπε...

Γειάσου καλέ μου...να τα εκατοστήσεις,πολύχρονος χρόνια πολλά και ευτιχισμένα,υγεία,ευτυχία και όλα τα καλά έυχομαι...καλημέρες....