Σελίδες

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Μαζικό άνοιγμα Διοδίων στη Νότια Ελλάδα

Οτι έκρυψαν τα συμβατικά ΜΜΕ
:Πρωτοφανής η συμμετοχή για απαλλαγή από τα Διόδια και όλα τα χαράτσια των τραπεζιτών,βιομηχάνων, μεγαλεμπόρων και πολιτικών που έφεραν στη χώρα το καθεστώς του ΔΝΤ.Ανοιγμα σε 4 διόδια που διαδοχικά άνοιξαν το πρωί της Κυριακής.Αποκλειστικό βίντεο του STOPCARTEL TV
Εκατοντάδες πολίτες συμμετείχαν στην πολύ πετυχημένη δράση που διοργάνωσε σήμερα Κυριακή 3-10-10, το ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ των ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
(http://epitropesdiodiastop.blogspot.com).
Συγκεκριμένα στις 9.30 πμ άνοιξαν για περίπου 1 ώρα και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας στα διόδια Αφιδνών. Στη συνέχεια και περίπου για μισή ώρα, άνοιξαν τα διόδια της Αττικής οδού στον κόμβο της Μεταμόρφωσης. Κατόπιν ανοίχτηκαν για 2 ώρες τα διόδια της Ολυμπίας οδού ΑΕ στην Ελευσίνα. Ταυτόχρονα και για δύο ώρες , συναγωνιστές από την Πάτρα απελευθέρωναν τα τοπικά διόδια του Ρίου.
Στην διάρκεια τις εκδήλωσης μοιράστηκαν πολλές χιλιάδες κάρτες του κινήματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ- ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ .
Μεγάλος ενθουσιασμός εκφράστηκε από τους διερχόμενους οδηγούς (με κορναρίσματα και επευφημίες) , αρκετοί από τους οποίους σταματούσαν τα αυτοκίνητα τους και ενώνονταν με τις Επιτροπές μας μοιράζοντας και αυτοί το υλικό μας .  

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Επικίνδυνη χωματερή πετρελαϊκών αποβλήτων ο Αστακός

Η πράσινη ανάπτυξη του κ. Παπανδρέου και τα μεγάλα λόγια ενταφιάζονται στη χωματερή των αραβικών πετρελαϊκών αποβλήτων του Αστακού.
Ήδη δημοσιεύθηκε η ΚΥΑ που χωροθετεί την μονάδα χωρίς να έχει κατατεθεί καμία από τις επτά μελέτες που απαιτούνται, ούτε καν η μελέτη επικινδυνότητας που υποτίθεται πως ανέθεσε η κ. Μπιρμπίλη στη ΔΕΠΑ.
Μέχρι σήμερα λόγω της μεγάλης επικινδυνότητας πουθενά στο κόσμο δεν λειτουργεί μονάδα ηλεκτροπαραγωγής με βάση το LPG.Το LPG είναι γνωστό από δύο μεγάλα ατυχήματα. Το 1984 σε δεξαμενές LPG στο Σαν Χουάν του Μεξικού, το οποίο προκάλεσε το θάνατο σε περισσότερους από 500 ανθρώπους και τον τραυματισμό περίπου 6.000. Ένα ακόμη ατύχημα συνέβη στην Τοσκάνη το 2009 όταν εξερράγη βαγόνι που μετέφερε LPG. Στο δυστύχημα έχασαν τη ζωή τους 15 άνθρωποι.
Το γεγονός ότι οι ευρωπαϊκές χώρες αποφεύγουν τις μεγάλες εγκαταστάσεις LPG, εμμέσως συνάγεται και από την πρόθεση των επενδυτών να εξάγουν την ηλεκτρική ενέργεια στην Ιταλία και παρ’ όλα αυτά επιλέγουν ως τοποθεσία εγκατάστασης την Ελλάδα. Το ερώτημα εύλογο, γιατί η εγκατάσταση δεν γίνεται στην Ιταλία ; η απάντηση απλή: ουδέποτε η Ιταλία θα δεχόταν την εγκατάσταση μονάδας τόσο μεγάλης επικινδυνότητας στο έδαφος της.
Σημειώνεται ότι πάγια τακτική της γειτονικής χώρας είναι να εγκαθιστά ηλεκτροπαραγωγικές μονάδες μεγάλης όχλησης ή επικινδυνότητας σε γειτονικές χώρες, όπως συμβαίνει με τα ανθρακικά εργοστάσια σε Αλβανία και Μαυροβούνιο που θα αναπτύξουν ιταλικές εταιρείες.Ενώ εμείς?