Σελίδες

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Ένας αγιασμός... για τα σχολεία μας, διαφορετικός από τους άλλους...



Μου το έστειλαν στο email. 
Με άγγιξε στα κατάβαθα της ψυχής μου και μέσα μου ευχήθηκα μακάρι όλοι οι ιερωμένοι μας να ήταν φωτισμένοι και να είχαν αληθινό λόγο, σαν αυτόν, να πουν στα ποίμνια τους, σήμερα.
Δεν είμαι θρησκευόμενη, το έχω ξαναπεί και το επαναλαμβάνω, παντρέφτηκα με πολιτικό γάμο, και για να μη πω ότι είμαι άθεη, λέω ότι έχω το δικό μου θεό, βαθειά στη συνείδησή μου φυλαγμένο!
Όμως αυτό το κείμενο, αυτού του ιερωμένου, μίλησε όπως ο δικός μου θεός.... αυτός που εγώ πιστεύω και υπακούω...
Διαβάστε το, δεν είναι αιρετικό, είναι ο αληθινός και αυθεντικός λόγος της αληθινής εκκλησίας, κάθε θεού της ανθρωπότητας! :

""Ἀγαπητά μας παιδιά,

Σ
ς εχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ μ πρόοδο στν γνα τς μόρφωσής σας, κα μορφες μπειρίες σχολικς ζως!ν π λίγο λοκληρώθηκε γιασμός. λθε ερέας, διόμορφα ντυμένος, διάβασε μερικ λόγια πο λίγοι τ κατάλαβαν, κανε κά ποιες κινήσεις στος περισσότερους κατανόητες, κα τέλειωσε. λο ατ μοιάζει μ κατάλοιπο λλων, παλαιότερων ποχν. Ο πολιτικοί μας δν τ πιστεύουν, λλ διστάζουν ν τ καταργήσουν. σς δν σς νδιαφέρει, γιατ σ λίγο θ τελειώσει κα μετά, το χρόνου πάλι. Κάποιες νεξάρτητες ρχς ντιδρον, λλ πρς τ παρν καρπα. Κανες δν τ καταλαβαίνει πως γίνεται. Οτε κα κκλησία. πλ, ατ τ δέχεται ς κεκτημένο δικαίωμά της, πο δν θ θελε ν τ χάσει. Δν πάρχει κανένας λόγος ν συντηρομε -στν οσία ν ξεφτελίζουμε- κάτι ερό, πο μως ετε δν καταλαβαίνουμε, ετε δν θέλουμε, ετε δν σεβόμαστε.

Σκέφθηκα λοιπόν,
τσι πο καταντήσαμε τν γιασμό, φέτος ν μν τν κάνουμε. Ν π στος ερες ν καθήσουν στος ναος κα π κε ν προσευχηθον γι σς. σως τσι Θες ν τος κουγε περισσότερο. ποχώρησα, πρτον γιατ κάποιοι δν εναι τοιμοι ν τ δεχθον, κα δν θέλησα ς πίσκοπος ν τος λυπήσω, κα δεύτερον γιατί, πρν τ κάνω, πρεπε ν σς εδοποιήσω.

Μόλις πρ
Διαβάστε περισσότερα στο Ζητείται Ελπίδα

http://enomenoiblogers.blogspot.com

1 σχόλιο:

Aνεμος είπε...

Διεκδικῆστε τὴν πνευματικὴ ἐλευθερία σας μὲ ὅποιο κόστος. Ξαναφέρτε τὴν ἱστορία καὶ παράδοσή μας, τὴ γλῶσσα καὶ τὰ ἤθη μας στὴ ζωή σας. Ἀγωνιστεῖτε γιὰ κοινωνία μὲ εἰλικρίνεια, ἡρωισμό, καθαρότητα καὶ ἐξυπνάδα. Ἀπαιτῆστε πολιτικοὺς ποὺ νὰ ἀγαποῦν τὸν τόπο περισσότερο ἀπὸ τὰ στενὰ μυαλὰ καὶ συμφέροντά τους, ποὺ νὰ σέβονται τὴν ἱστορία περισσότερο ἀπὸ ὅσο προσδοκοῦν τὴν ψῆφο, ποὺ νὰ πονοῦν γιὰ τὸ κατάντημά μας περισσότερο ἀπ’ ὅσο ὑποτάσσονται στὶς ξένες σκοπιμότητες.

Όντως φοβερά λόγια ,που φαντάζουν στους Έλληνες μιζαδόρους ως αστείο με το τοτο και ξεκαρδίζονται στα γέλια
Πχ αυτός
Εμφανίζεται γνωστός καθηγητής- ιατρός του Πανεπιστημίου Αθηνών (! ! !) να έχει αγοράσει κρεμμύδια (! ! !) συνολικής αξίας 2.200.000 ευρώ με τα οποία ζητούν επιστροφή ΦΠΑ154.000 ευρώ ! !
Τελικά δεν υπάρχει καμιά κοινωνική παιδεία,και καμιά αλληλεγγύη
Και ίσως όπως αυτός ο ιερωμένος καταντησουμε οι γραφικοί σε μια χώρα αρπαχτης και κονόμας