Στην ιστορία της εξεταστικής για την Siemens ο ιστορικός του μέλλοντος θα καγχάζει με τους νέο-έλληνες.
Θα γελάει με τους έντιμους βουλευτές μας που εξετάζουν τους υποτιθέμενους ανέντιμους συναδέλφους τους.
Θα γελάει με τους πρώην υπουργούς μας που πράγματι, ακόμα και την ύστατη ώρα, μας θεωρούν αφελείς για να μην πούμε τίποτα άλλο.
Αλλά πάνω απ όλα θα γελάει με μας που ανεχόμαστε αυτό το απίστευτο θέατρο σκιών λες και είμαστε παιδάκια.
Δεν χρειάζονται καταδίκες, διαπόμπευση χρειάζεται για ανικανότητα. Ο πολιτικός δεν πάει σπίτι του μόλις τον πιάσεις με το χέρι στο μέλι. Όταν δηλώνει ανίκανος, ανίδεος, απατηθείς, αυτό αρκεί.
Εν συντομίαΣτην εξεταστική της Βουλής για την υπόθεση της Siemens κατέθεσε ο πρώην υπουργό Μεταφορών, Μιχάλης Λιάπης. Αναφερόμενος στις συμβάσεις του ΟΣΕ και την επέκταση του τμήματος του προαστιακού, ο κ. Λιάπης είπε πως εκείνος εμπιστευόταν τις διοικήσεις του Οργανισμού, προσθέτοντας ότι ποτέ δεν του εισηγήθηκαν ακύρωση του διαγωνισμού του προαστιακού. «Τον πρώτο λόγο, τόνισε, σύμφωνα με τον νόμο και σε σχέση με τους διαγωνισμούς τον έχουν οι διοικήσεις των ΔΕΚΟ και όχι ο υπουργός».
Δηλαδή για τον διαγωνισμό “Τρεις γέφυρες – Πειραιάς” του προαστιακού - ο κ. Λιάπης λέει οτι:
ένα έργο που προκηρύχτηκε ως ολυμπιακό και κατεπείγον το 2002 από τον ΟΣΕ επί κ. Βερελή,που κατακυρώθηκε το 2003 χωρίς έκπτωση στον μοναδικό συμμετέχοντα στην κοινοπραξία ΑΚΤΟΡ-ΤΕΡΝΑ-SIEMENS επίσης επί υπουργίας κ. Βερελή,που δεν έγινε επί χρόνια λόγω ενστάσεων, προσφύγων κ.λπ, απο το 2002 μεχρι το 2005,
Υπογράφηκε από τον κ. Γιαννακό, Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ, που και αυτός και ο κ. Βερελής τίμησαν, το Πάσχα του 2005 επί υπουργίας του κ. Λιάπη, δηλαδή 2 χρόνια μετά την κατοχύρωση και ένα χρόνο μετά τους ολυμπιακούς.
Αλλά επειδή ,
Μοιραστείτε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου