Κοιτάξτε τι γίνονταν με τις μίζες
Να δείτε ότι το θέμα δεν είναι ότι έπαιρναν μίζες
Είναι οτι μετά υπέρ κοστολογούσαν τα προϊόντα με αποτέλεσμα αυτά να είναι λεφτά από τον Ελληνα φορολογούμενο
προσέξτε εκεί που λέει...
Σύμφωνα με την γερμανική δικαιοσύνη η Siemens έχει δώσει εννέα εκατομμύρια ευρώ σε Έλληνες, για να μπορέσει να εισπράξει περίπου 300 εκατομμύρια ευρώ από το ελληνικό δημόσιο για τα βαγόνια του ΟΣΕ.
Υπουργός Μεταφορών ήταν τότε ο Τάσος Μαντέλης, ο οποίος παραδέχτηκε πρόσφατα ότι είχε πάρει ως χορηγία 200.000 ευρώ από την Siemens.
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=30288&catid=3Εννέα ηλεκτράμαξες σκουριάζουν εδώ και οχτώ χρόνια, στο σταθμό της Ειδομένης στο Κιλκίς, χωρίς να έχουν πραγματοποιήσει ούτε ένα δρομολόγιο. Αλλά ακόμα και εάν ξεκινήσουν αυτή τη στιγμή, όπως λένε οι ειδικοί θα υπάρξει πρόβλημα στη μηχανή λόγω της πολυετούς ακινητοποίησής τους.
Οι ηλεκτράμαξες αγοράστηκαν έναντι 37.000.000 ευρώ από την Siemens και το λογότυπο της φιγουράρει πάνω στα βαγόνια. Οι εννέα παροπλισμένες ηλεκτράμαξες, είναι μέρος της παραγγελίας του ΟΣΕ στην Siemens το Δεκέμβριο του 1997.
Υπουργός Μεταφορών ήταν τότε ο Τάσος Μαντέλης, ο οποίος παραδέχτηκε πρόσφατα ότι είχε πάρει ως χορηγία 200.000 ευρώ από την Siemens. Το Δεκέμβριο του 1997 είχαν παραγγελθεί από την Siemens 26 ηλεκτράμαξες που κόστισαν στο δημόσιο 100.000.000 ευρώ.
Οι ηλεκτράμαξες ήταν ουσιαστικά άχρηστες, αφού το ηλεκτρικό δίκτυο του ΟΣΕ είχε τότε μήκος μόλις 60 χλμ από την Θεσσαλονίκη έως την Ειδομένη, ενώ η πρόβλεψη ήταν ότι η επέκτασή του δεν θα είχε ολοκληρωθεί πριν από τον Δεκέμβριο του 2006.
Οι εννέα παροπλισμένες ηλεκτράμαξες δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ, ενώ οι υπόλοιπες 17 μπήκαν στο δίκτυο αρκετά χρόνια αργότερα. Ενάμιση χρόνο μετά από την παραγγελία τους τον Μάιο του 1999, ο Μαντέλης αποδοκιμάστηκε έντονα από τους σιδηροδρομικούς στο σταθμό της Θεσσαλονίκης.
Τον κατηγόρησαν ότι υπέγραψε για να αγοραστούν τρένα από την Siemens, την ώρα που δύο ηλεκτράμαξες παρέμεναν ήδη παροπλισμένες. Οι ολοκαίνουργες πανάκριβες που αγοράσαμε το 1997 από την Siemens, έφταναν σταδιακά τα επόμενα χρόνια στην Ελλάδα, αλλά παρέμεναν στα ηλεκτροστάσια, αφού δεν υπήρχε ηλεκτρικό δίκτυο.
Την ίδια ώρα ο ΟΣΕ αγόραζε και νοίκιαζε από την Βουλγαρία μηχανές Diesel, για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες. Σύμφωνα με τους σιδηροδρομικούς το σκάνδαλο με τις ηλεκτράμαξες δεν ήταν το μόνο που ταλάνιζε τον ΟΣΕ.
Σύμφωνα με την γερμανική δικαιοσύνη η Siemens έχει δώσει εννέα εκατομμύρια ευρώ σε Έλληνες, για να μπορέσει να εισπράξει περίπου 300 εκατομμύρια ευρώ από το ελληνικό δημόσιο για τα βαγόνια του ΟΣΕ. Ο ΟΣΕ μεχρι αυτή την στιγμή δεν έχει κάνει τίποτα, τουλάχιστον για να πάρει πίσω τα χρήματα.
Μοιραστείτε
1 σχόλιο:
Mα σαφώς και οι μίζες Άνεμε δεν εξαντλούνταν μόνο στη ζημιά που προέκυπτε από αυτές καθαυτές αλλά από τις υπερτιμολογήσεις των προϊόντων που αγόραζαν οι πουλημένοι αλήτες, για να εισπράξουν τη μίζα τους και να ωφελήσουν τις όποιες εταιρείες! Παντού αυτό γινόταν όχι μόνο με τη Ζήμενς. Η Ελλάδα βούλιαξε όχι τόσο από τις μίζες, αλλά από τις υπερτιμολογήσεις που γίνονταν, και για τις οποίες δινόταν οι μίζες.
Όσο για τις πλεονάζουσες αμαξοστοιχίες απορώ πως δεν παραπέμφθηκε ακόμη κανείς να δικαστεί!!
Κανένας εισαγγελέας ρε παιδιά που να αξίζει να φορά παντελόνια δεν βρίσκεται στην ελληνική επικράτεια???
Αίσχος!!!!!
Δημοσίευση σχολίου