Σελίδες

Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Ο άτυχος υπασπιστής εκτελούσε χρέη "ορντινάντσας" για την παραλαβή των δώρων του κ. Χρυσοχοϊδη??

 
 Διαβάζω με λύπη μου Στο μπλογκ Τειρεσίας ότι: 

Υπάλληλος του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μετά τον άδικο χαμό του 52 χρόνου υπασπιστή του υπουργού, λύνει τη σιωπή του και αποκαλύπτει αποκλειστικά στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ τις συνθήκες που επικρατούσαν το τελευταίο διάστημα στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Σύμφωνα με την αποκλειστική μαρτυρία του υπαλλήλου, το τελευταίο διάστημα ο 7ος όροφος του υπουργείου....όπου στεγάζεται το γραφείο του υπουργού , είχε μετατραπεί ούτε λίγο ούτε πολύ , σε σαλόνι παραλαβής γαμήλιων δώρων μετά τους πρόσφατους γάμους του υπουργού Μιχάλη Χρυσοχοϊδη με τη πρώην ευρωβουλευτή του ΠΑΣΟΚ , Μαρία Ματσούκα....
Ο υπάλληλος αποκαλύπτει οτι , τα μέτρα ασφαλείας ήταν εξαιρετικά ελαστικά για το συγκεκριμένο θέμα ρουτίνας αλλά ο ίδιος ο υπουργός φαίνεται πως τηρούσε ευλαβικά τα μέτρα ασφαλείας για τον εαυτό του , αφού δεν ακουμπούσε ποτέ τίποτα πριν το ελέγξει πρώτος ο υπασπιστής του.


Τους εαυτούς τους ξέρουν να του φυλάσσουν καλά!!
Και σκέφτομαι πόσοι αδικοχαμένοι απλοί εργαζόμενοι θυσιάστηκαν στο βωμό της προστασίας των υψηλών προσώπων που υπηρετούσαν?
Πάντα οι τρομοκρατικές ενέργειες ενώ δήθεν απευθύνονται και έχουν στόχο τους "δυνάστες - προστάτες του πολίτη" τελικά δολοφονούν τον ίδιο τον απλό και πάντα κατατρεγμένο πολίτη αυτής της άδικης χώρας!
Ο κ. Χρυσοχοϊδης που για μένα έχει χρεωκοπήσει προ πολλού στη συνείδησή μου, ως πολιτικός άνδρας και υπουργός μιας υποτίθεται σοσιαλιστικής κυβέρνησης που ήρθε για να φέρει διαφάνεια και αξιοκρατία, από τότε που έκπληκτη πληροφορήθηκα, παρότι τα πουλημένα ΜΜΕ το κατάπιαν στα γρήγορα, ότι διόρισε το γιό του εισαγγελέα Διώτη στη νομοπαρασκευαστική επιτροπή, του υπουργείου του, χωρίς καν ο προσληφθείς να έχει πτυχίο Νομικής!!
Από τότε κατάλαβα ότι ο άνθρωπος αυτός έγραφε στα παλαιότερα των υποδημάτων του τον πολίτη αυτής της χώρας και την προστασία του. Σημασία καμιά δεν έδινε για τον πολίτη, που επιβιώνει μέσα στην πλήρη αδικία και ασυδοσία, και το μόνο που τον ένοιαζε ήταν η προώθηση και εξυπηρέτηση των ημετέρων οσφυοκαμπτών υπηρετών του και των γόνων τους!!
Όπως άλλωστε και όλους τους ομοίους του, παντός χρώματος και αποχρώσεως, που δέχθηκαν το διορισμό 232 ημετέρων στη Βουλή εν καιρώ μαζικών απολύσεων στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα!!
Δεν εκπλήσσομαι λοιπόν που σήμερα μαθαίνω ότι και το υπουργείο ακόμη το είχε μετατρέψει σε χώρο διεκπεραίωσης των εντελώς οικογενειακών του υποθέσεων, όπως ήταν η παραλαβή των προσωπικών του δώρων για τον πρόσφατο γάμο του!!
Τι δουλειά είχε ο υπασπιστής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη να κάνει την ορντινάντσα του υπουργού και να παραλαμβάνει και να ανοίγει μάλιστα και τα γαμήλια δώρα του??
Υπηρεσιακή εργασία ήταν αυτή???
Να πλήρωνε οικιακό βοηθό και να παραλάμβανε στο σπίτι του τα δώρα τα οικογενειακά του!!!
Με κίνδυνο δικό του και της οικογενείας του! και όχι θέτοντας σε κίνδυνο ένα εργαζόμενο που πληρώνεται μάλιστα από το δημόσιο, για άλλη δουλειά και όχι για να παραλαμβάνει και να ανοίγει γαμήλια δώρα για τον υπουργό!!!
Γιατί εμένα τα δικά μου γαμήλια δώρα, όταν παντρεύτηκα, δεν μου διέθεσε η υπηρεσία μου εντεταλμένο υπηρέτη για να μου τα ανοίξει, αλλά ξενυχτούσα, μετά τη δουλειά μου, στο σπίτι μου για να τα ανοίξω! Θα μου πείτε: Καλά να πάθω, αφού δεν ήμουν ....υπουργόςςς!!
Ντροπή και πάλι ντροπή! Και δεν παραιτείται ακόμη??

Μοιραστείτε http://enomenoiblogers.blogspot.com

2 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Κριμα τον ανθρωπο!!!!

Ο διαολος να τους παρει ολους

Aνεμος είπε...

δυστυχως και αυτα γινονται παντου
αλλη μια χαμενη ζωη
αλλο ενα εξιλαστηριο θυμα