Σελίδες

Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

Των φονιάδων το αίμα με φως ας ξεπληρώσουμε!!



Οι ειδήσεις πλέον στάζουν αίμα...
Δεν αντέχονται! Δεν σχολιάζονται!
Δεν υπάρχουν λέξεις για να εξηγήσεις, να δικαιολογήσεις, να ελπίσεις...
Δεν υπάρχουν πια απαντήσεις γιατί:

Βόμβα σκότωσε 15χρονο πρόσφυγα στα Πατήσια??
Συνταξιούχος 55χρονος έπεσε νεκρός από ληστές στα Πατήσια??
Λουτρό αίματος στη Μόσχα από γυναίκες καμικάζι??

Το αίμα φέρνει αίμα... και μια κοινωνία βουτηγμένη στο αίμα, παύει να είναι κοινωνία ανθρώπων αλλά γίνεται ζούγκλα θηρίων ανήμερων και εξαγριωμένων!!
...Των φονιάδων το αίμα με φως ας ξεπληρώσουμε, κι ας φέρουμε στη ζωή μας της αγάπης τα αίματα...
Ίσως μόνον αυτό να είναι η σωτηρία μας.

Της αγάπης αίματα με πορφύρωσαν
και χαρές ανείδωτες με σκιάσανε
οξειδώθηκα μες στη νοτιά των ανθρώπων
μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο

Στ' ανοιχτά του πελάγου με καρτέρεσαν
Με μπομπάρδες τρικάταρτες και μου ρίξανε
αμαρτία μου να 'χα κι εγώ μιαν αγάπη
μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο

Τον Ιούλιο κάποτε μισανοίξανε
τα μεγάλα μάτια της μες στα σπλάχνα μου
την παρθένα ζωή μια στιγμή να φωτίσουν
μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο.

Κι από τότε γύρισαν καταπάνω μου
των αιώνων όρνυγες ξεφωνίζοντας
όπου σύρε στο αίμα να ζει και στην πέτρα
μακρινή μητέρα, ρόδο μου αμάραντο.

της πατρίδας πάλι ομοιώθηκα
μες στις πέτρες άνθισα και μεγάλωσα
των φονιάδων το αίμα με φως ξεπληρώνω
μακρινή μητέρα, ρόδον μου αμάραντο.

Μοιραστείτε
http://enomenoiblogers.blogspot.com

2 σχόλια:

Aνεμος είπε...

Το αίμα φέρνει αίμα... και μια κοινωνία βουτηγμένη στο αίμα, παύει να είναι κοινωνία ανθρώπων αλλά γίνεται ζούγκλα θηρίων ανήμερων και εξαγριωμένων!!

Αθανασία είπε...

Καλημέρα παιδιά...ναί,όντως έτσι είναι κ μας φέρνει απίστευτη,κατάθλιψη το πως έχει γίνει σήμερα η κοινωνία μας...έχει γεμίσει από τέρατα αιμοδιψείς,τρελλούς,ανώμαλους που εκστασιάζονται στη θέα μιας λίμνης αίματος...η στη θέα σκωτομένων ανθρώπων...πραγματικά φρικτό...ε,ναί το απίστευτο αυτό τραγούδι που έφτιαξε ο Μίκης μας..ένα από τα πιό όμορφα τραγούδια που γράφτηκαν ποτέ στην ιστορία του ελληνικού,τραγουδιού...Καλό Πάσχα παιδιά..κ καλή Ανάσταση...ανάσταση σε όλα τα επίπεδα της ζωής σας!φιλιά....