Σελίδες

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΔΩΡΟ

Eιλικρινά έχω μείνει άφωνος
Eκατοντάδες άνθρωποι ,που δεν ξέρω τους περισσότερους προσωπικά εδώ,με συγκίνησαν Aπέδειξαν την δυναμική του ίντερνετ που πίστεψα,και είναι απίστευτη
Πείσμωσαν όλοι,και μου έδιναν δύναμη.... λέγοντας ολοι θα προσφέρω και εγώ..
Δεν θα πολυλογήσω Θα αφιερώσω
,το καλύτερο δώρο που έχω πάρει ποτέ εδώ μέσα απο κάποιον.. Ενα δώρο απο το Χαμομηλάκι http://hamomilaki.blogspot.com/2010/01/love-children-award.html 

Βραβείο Αγάπης για το Παιδί
Μου ειπε 
ΔΕΝ δικαιούσαι να απογοητεύεσαι. Η απογοήτευση είναι πολυτέλεια. Άνεμε, ένα να ξέρεις ... Αρκεί και ένας να σωθεί από τους αγώνες σου. Αρκεί και ένας !! Ειλικρινά η μεγαλύτερη τιμή που μου έχει γίνει.. από μια σελίδα ,η προσωποποίηση  της ανθρωπιάς
To χαμομηλάκι
Το χαρίζω σε όλους ΤΟΥΣ  συγγραφείς , αναγνώστες , φίλους
ΣΤΟ 
γιατί δεν είμαστε μόνοι
νοιώθω την αγάπη όλων 
Γιατί πως μπορεί ένας όπως εσείς να μιλάτε για Δικαιοσύνη, Ομόνοια, Αλήθεια,αν δεν αγαπάτε τα παιδιά,?
Δεν σας ευχαριστώ  έναν έναν προσωπικά  γιατί δεν προλαβαίνω
Σας χαρίζω το βραβείο ,το αξίζετε
και ενα τραγούδι απο την ψυχή μου







Emma Shapplin - Spente Le Stelle

H Δημοκρατία πρέπει να βασίζεται στον πλουραλισμό της σκέψης και του λόγου 


ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ

Μοιραστείτε

10 σχόλια:

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Άνεμε,

σου αξίζει το δώρο σου!!!


Μέρα Καλή!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Μπραβο βρε Ανεμε!

Και, αν και δεν σε ξέρω πολυ καιρό, όπως ισως οι αλλοι, ειλικρινα
χάρηκα
Και για το βραβειο που σου εδωσαν, γιατι πιστευω το αξιζεις, αλλα και για την αναθεωρηση

Καλη δύναμη λοιπον και...


ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ

She είπε...

..κι εγώ δεν σε ξέρω, σε "ανακάλυψα" μέσω της καλής μου φίλης matriga, η οποία μου έχει πει τα καλύτερα για εσένα και την Μαριάννα. Πόσο αξιοπρεπείς,μαχητές και ευαίσθητοποιημένοι άνθρωποι είστε, βοηθάτε, συμπαραστέκεστε και αγωνίζεστε μέχρι τέλους. Γι'αυτό και ήμουν σίγουρη ότι δεν θα καταθέσεις τα όπλα. Εξάλλου ένας μαχητής ποτέ δεν εγκαταλείπει το πεδίο της μάχης.

Συγχαρητήρια για το δώρο σου και μπράβο στο χαμομηλάκι που σου το προσέφερε. Εξάλλου και το ίδιο είναι εξίσου μαχητής και συμπαραστάτης στα παιδιά όλου του κόσμου. Είσαι τυχερός που έχεις τόσους συμπαραστάτες αλλά ακόμη πιο πολύ που έχεις δίπλα σου έναν τόσο αξιόλογο άνθρωπο όπως η Μαριάννα.

Να είστε καλά, καλή συνέχεια!

Αθανασία είπε...

Καλημέρα καλέ μου...γιούυυυπιιιιιιιιιιιιιιι!δε ξέρεις πόσο χαίρομαι,που άλλαξες τελικά γνώμη...και όσο για το δωράκι...έ,κ φυσικά σου άξιζε..να το πάρεις...καλημέρες...πολύ χάρηκα που δε το έκλεισες τελικά... φιλάκια....

Matriga είπε...

Άνεμε, δεν φαντάζεσαι πόσο χάρηκα σήμερα βλέποντας το υπέροχο σου βραβείο. Συγχαρητήρια στο Χαμομηλάκι για τον αγώνα τους και τη βράβευσή σου και πολλά μπράβο σε σένα γιατί το αξίζεις!

Σ' ευχαριστώ για τη φιλία σου και την ανθρωπιά σου!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ.

Aνεμος είπε...

κατα καιρους ανταλασουμε διαφορα βραβεια,ειλικρινα το εβλεπα λιγο σαχλο
το συγκεκριμενο με τιμα απο το χαμομηλακι
σας ευχαριστω

Βάσσια είπε...

Sου αξίζει Άνεμε.
Από όσο σε έχω διαβάσει, κέρδισες με την αξια σου το σεβασμό μας και το βραβείο σου.
Και να ότι προέρχεται από το "Χαμομηλάκι" λέει πολλά!

Καλή εβδομάδα, και συνέχεια δυναμική και ειλικρινή, όπως μέχρι τώρα.
:-)

marianaonice είπε...

Είναι περιττό να πω ότι είμαι περήφανη που είμαι φίλη και συνεργάτης σου @εδώ!
Έτσι παίρνω και εγώ λίγο από το βραβείο αυτό...
Συγχαρητήρια!!
:)))

@Ανάσα και @Matriga
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια...
Υπερβολές, απλά με τον @Ανεμο ταυτιστήκαμε στο όραμά μας και στην ελπίδα μας για αγώνα με στόχο κάτι καλύτερο για όλους μας...

Aνεμος είπε...

Κομφούκιος
"Το να αναγνωρίζεις το σωστό και να μην κάνεις τίποτε, είναι έλλειμα θάρρους